11:32 , 1402/1/21
کد خبر: 000022968
بازدید: 1250
جزئیات تسهیلات بهزیستی در سال 1402 اعلام شد

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی به ارائه توضیحاتی درباره تسهیلات در نظر گرفته شده برای مددجویان این سازمان پرداخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، علی ربوبی، رییس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی تصمیم دارد به شرط تامین تسهیلات بانکی مورد نیاز در سال جاری حدود 100 هزار فرصت شغلی ایجاد کند.

وی افزود: در سال گذشته طبق بند ب تبصره 16 قانون بودجه؛ برای سازمان بهزیستی 1 هزار میلیارد تومان بودجه اشتغال زایی در نظر گرفته شده بود که این رقم از سوی بانک مرکزی به 16 بانک عامل ابلاغ شد و سازمان توانست حدود 68 درصد آن را جذب کند.

ربوبی ادامه داد: البته باید بانک ملی نیز 1500 میلیارد تومان از این منابع را تامین می کرد که تاکنون هیچ رقمی پرداخت نکرده است.

بیشتر بخوانید:

انفجار مهیب در فلاح چه خساراتی داشت؟+فیلم

جنجال بر سر افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1402

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه این سازمان با بودجه مذکور ملزم به ایجاد 64 هزار فرصت شغلی بوده، توضیح داد: آمارهای سامانه ملی رصد اشتغال گویای آن است که این سازمان در سال گذشته بالغ بر 77 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است و امیدواریم در سال جاری نیز با تخصیص منابع مالی موفق به اشتغالزایی بر اساس برنامه شویم.

وی در پایان گفت: برنامه این سازمان برای سال جاری ایجاد 100 هزار فرصت شغلی است که برای تحقق این هدف به 15 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم تامین این بودجه با همکاری نمایندگان مجلس محقق شود.

 

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید