15:06 , 1402/2/13
کد خبر: 000024157
بازدید: 3376
جدیدترین خبر از وضعیت سلامتی «آتیلا پسیانی»

دختر آتیلا پسیانی از جدیدترین وضعیت جسمی و سلامتی پدرش (آتیلا پسیانی) خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا، ستاره پسیانی، دختر آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی درپاسخ به دایرکت علیرضا جعفرزاده تدوین‌گر سینما در خصوص وضعیت پدرش آتیلا پسیانی نوشت: خداروشکر درمان پدرم تمام شده و بیماری هم از بین رفته است.

در چند روز اخیر، نکوداشت آتیلا پسیانی همراه با هجدهمین «شب کارگردانان» انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برگزار شد.این مراسم در حالی برگزار شد که آتیلا پسیانی با وضعیت جسمانی ضعیف میان مراسم حضور پیدا کرد. همین موضوع سبب شد تا بسیاری از اهالی سینما و بازیگران نگران وضعیت سلامتی این بازیگر شدند.

آتیلا پسیانی، هنرمند چند‌زمینه‌ای سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، فرزند جمیله شیخی، هنرپیشه مشهور، و همسر فاطمه نقوی است. او دو فرزند به نام ستاره و خسرو دارد که هردو در عرصه تئاتر فعالیت می‌کنند.

آتیلا پسیانی، فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه بلورسازی است. او از سال ۱۳۵۶ با بازی در تئاتر شروع به فعالیت کرد و سپس در سال ۱۳۶۰ با فیلم "عفریت" به کارگردانی فرشید فلک‌نازی، وارد عرصه سینما شد.

از دهه ۶۰ خورشیدی به بعد، آتیلا پسیانی فعالیت‌های فراوانی در زمینه تئاتر ایران داشته است که شامل اجراهای جشنواره‌ای و نمایش‌های آزاد می‌شود. او در چندین دوره جشنواره تئاتر فجر با آثار متعددش حضور داشته است؛ جشنواره فجر سال ۱۳۷۰ یکی از این دوره‌ها بود. پسیانی در این دوره به کارگردانی نمایش جهاز جادویی نوشته محمد چرمشیر را بر عهده داشت و همچنین در کنار آثاری همچون "سایه ماه" به کارگردانی انوشیروان ارجمند، "مرگ یزدگرد" به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی گلاب آدینه، "دلدار" به نویسندگی و کارگردانی حسین نوری و "مال‌کنون" به نویسندگی و کارگردانی مریم معترف و عزت‌الله مهرآوران روی صحنه رفت.

آتیلا پسیانی سرطان دارد

پس از انتشار تصاویر آتیلا پسیانی در یک مراسم نکدواشتش، مردم نگران شدند که این بازیگر محبوب به درستی سلامتی خود را حفظ می‌کند یا خیر. در پاسخ به این نگرانی‌ها، عباس یاری، رئیس شورای سیاست‌گذاری مجله فیلم امروز، با انتشار یک یادداشت، خبر بیماری سرطان آتیلا پسیانی را تأیید کرد.

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید