به گزارش خبرنگار فناوری ایونا، ایلان ماسک، مالک و مدیر ارشد فناوری توییتر، اعلام کرده است که این شبکه اجتماعی از چند هفته دیگر به محتواسازان بابت نمایش تبلیغات در بخش پاسخ توییتهایشان پول میپردازد.
این طرح جدید به تولیدکنندگان محتوا که اکانتشان تأیید شده باشد، اجازه میدهد تا بهازای نمایش تبلیغات در بخش پاسخ توییتهای خود درآمد کسب کنند.
اولین مبلغ پرداختی به تولیدکنندگان محتوا در این سازوکار جدید مجموعاً ۵ میلیون دلار خواهد بود.
اما هنوز جزئیات بیشتری درباره چگونگی محاسبه درآمد برای هر کاربر منتشر نشده است.
طرحهای دیگری نیز برای جذب محتواسازان به توییتر در دست اجراست.
البته با توجه به ظهور شبکه اجتماعی رقیب متا، باید دید که آیا این طرحها موفق خواهند بود یا خیر.
در این شرایط، لیندا یاکارینو به عنوان مدیرعامل توییتر جایگزین ایلان ماسک شده است و امور مدیریتی این شرکت را بر عهده دارد.