09:36 , 1402/1/24
کد خبر: 000023097
بازدید: 1315
تولد اولین نوزاد دختر بعد از یک قرن

یک خانواده آمریکایی پس از یک قرن (138 سال)  صاحب فرزند دختر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، یک خانواده اهل میشیگان اعلام کردند که پس از 138 سال صاحب فرزند دختر شدند.

پدر این دختر در مصاحبه با برنامه صبح به‌خیر آمریکا گفت: زمانی که قرار بود جنسیت بچه مشخص شود فکر میکردم قرار است دوباره پسر دیگری به دودمان خانواده مان بپیوندد اما با دیدن رنگ صورتی به شدت شوکه شدم.

این مرد که اندرو کلارک نام دارد روز 17 مارس اعلام کردند که اولین دختر در خاندانشان پس از 138 سال به دنیا آمد. او مدعی شد که با بررسی سوابق خانوادگی شان متوجه شده است که از سال 1885 تا کنون هیچ فرزند دختری در خانواده آنها متولد نشده است..

کرولین گفت وقتی شوهرش به او گفت افراد خانواده‌اش همیشه فقط پسرزا هستند، ابتدا حرفش را باور نکرده است.

او به خاطر آورد: «گفتم اوه هر بار ۵۰ درصد احتمال دارد دختر یا پسر شود. منظورت چیست؟»، اما اندرو گفت: «نه، بر اساس اسناد رسمی، ما بیش از ۱۰۰ سال است در سلسله بی‌واسطه خانوادگی دختر نداشته‌ایم.»

کرولین گفت که مادر اندرو این سابقه خانوادگی را تایید کرد. کرولین توضیح داد: «گفتند آره، در سلسله بی‌واسطه خانوادگی یک دختر هم نداشته‌ایم. (اندرو) عمو و پسرعموهایی داشته است که دختر داشته‌اند، اما در دودمان خودش دختر نداشته‌اند.»

کرولین که از همسرش پسر چهار ساله‌ای هم دارد، در مصاحبه با ایندیپندنت توضیح داد چرا دخترش «فرزند رنگین‌کمانی است که در روز خوش‌یمنی به دنیا آمده است».

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید