17:17 , 1401/7/18
کد خبر: 000015763
بازدید: 1294
توضیحاتی درباره پخش مجدد دورهمی/ مجری دورهمی عوض می شود؟

تهیه کننده برنامه "دورهمی"درباره پخش این مجموعه، تغییر مجری آن و ادامه ساخت این مجموعه توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، طی روزهای گذشته در فضای مجازی اخباری مبنی بر پخش سری جدید دورهمی در صدا و سیما مطرح شد و گاه نیز چنین اعلام شد که این مجموعه با مجری جدیدی ادامه خواهد یافت.

ناصر قدیری کاشانی، تهیه کننده این مجموعه در این باره تاکید کرد: نام هایی برای تغییر مجری این برنامه مطرح شده است اما فعلا کسی قصد ادامه تولید و ساخت سری جدید دورهمی را ندارد. از سوی دیگر شاید تهیه کننده این برنامه در آینده فرد دیگری باشد و ما نباشیم بر همین اساس تمامی مواردی که مطرح شده شایعه و گمانه زنی است.

وی ادامه داد: اکنون 45 قسمت از این مجموعه آماده شده و با اجرای مهران مدیری به سازمان صدا و سیما تحویل داده شده است که اگر سازمان تصمیم به پخش این مجموعه بگیرد می تواند چند ماه روی آنتن برود اما صحبتی از دور همی سری جدید نیست و اگر هم قرار به ادامه ساخت این مجموعه باشد که فعلا صحبتی درباره آن مطرح نشده مجری را صدا و سیما تعیین خواهد کرد.

این تهیه کننده درباره سریالی که قرار است از سوی مهران مدیری برای شبکه نمایش خانگی ساخته شود، توضیح داد: "زالو" عنوان مجموعه جدید مهران مدیری است که در مرحله نگارش متن قرار دارد و اینکه از حضور برخی بازیگران مانند مهران غفوریان در این مجموعه خبر داده می شود صحت ندارد و این سریال به نوعی بازگشت مهران مدیری به فضای کاملا طنز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: واکنش مهران مدیری به اتفاقات اخیر + فیلم

 


           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید