11:09 , 1401/8/25
کد خبر: 000016565
بازدید: 1309
تهران همچنان استاندار ندارد/ استاندار تهران کِی معرفی می شود؟

در حالیکه بیش از 10 روز از معرفی استاندار تهران به عنوان معاون اجرایی رییس جمهور می گذرد، همچنان گزینه ای برای استانداری پایتخت انتخاب نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، وزیر کشور صبح امروز (چهارشنبه، 25 آبان) در جمع خبرنگاران از انتخاب گزینه جدید استانداری تهران در آینده نزدیک خبر داد.

احمد وحیدی با بیان اینکه به زودی گزینه ای برای تصدی استانداری تهران به هیات دولت معرفی می شود، اظهار کرد: در حال حاضر گزینه هایی در حال بررسی هستند و پس از طی شدن مراحل و انتخاب گزینه نهایی نسبت به معرفی او به هیات دولت اقدام خواهیم کرد.

به گزارش ایونا، محسن منصوری(استاندار قبلی تهران) در تاریخ 10 آبان به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور انتخاب شد. وی از جوان ترین مسئولان دولت سیزدهم است که مستندات چنین اعلام کرده اند که وی متولد سال 1363و 38 ساله است. استاندار سابق تهران در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد هم طی سالهای 1388 تا 1392 فرماندار ورامین بوده است.

طی مدتی که از حضور منصوری در معاونت اجرایی می گذرد، گمانه زنی های متعددی درباره استاندار جدید تهران صورت گرفته و برخی از سعید محمد به عنوان یکی از گزینه های احتمالی نام برده اند.

بیشتر بخوانید: استاندار تهران کیست؟

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید