09:38 , 1401/9/17
کد خبر: 000017033
بازدید: 1263
تلاش مریم رجوی و مجاهدین خلق برای سوء استفاده از حوادث اخیر ایران+فیلم

مریم رجوی اخیرا مدعی شده سازمان یافتگی جنبش های ایران از سوی سازمان مجاهدین صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، سازمان مجاهدین خلق در ادبیات سیاسی ایران نامی آشناست که حتی افرادی که هیچ اطلاعاتی از سیاست نداشته و درباره گروه ها و احزاب سیاسی کاملا بی اطلاع هم هستند به واسطه حوادث رخ داده از مجاهدین خلق دل خوشی نداشته و از آنها به خواری یاد می کنند.

با این حال در حوادث و ناآرامی های کشور این سازمان نیز تلاش گسترده ای داشت تا بتواند از شرایط پیش آمده استفاده کند.

حال در اتفاقی عجیب، مریم رجوی که از سرکردگان نامحبوب این گروهک است در پارلمان ایتالیا حاضر شده و در اظهاراتی عجیب چنین ادعا کرده که شورای ملی مقاومت ایران آلترناتیو رژیم فعلی ایران است.

وی ویدئویی از صحبت های خود در پارلمان ایتالیا را روی سایت رسمی خود نیز گذاشته بود که پس از گذشت چند ساعت از سایت او حذف شد.

ایرنا در قالب ویدئویی بخش کوتاهی از این صحبت ها را منتشر کرده که در آن مریم رجوی تاکید دارد: سازمان یافتگی جنبش ایران عمدتا توسط سازمان مجاهدین خلق و شبکه سازمان یافته کانون های شورشی صورت می گیرد.

وی در این صحبت ها مدعی شده که سه هفته پس از شروع ناآرامی های ایران سپاه پاسداران با انتشار تحلیلی اعلام کرده که سازمان مجاهدین خلق در جریان اعتراضات اخیر نقش قابل توجهی در مدیریت و هدایت اعتراضات به سمت ناامنی، تشویش و ارعاب داشته است.

وی در عین حال تاکید کرده که شورای ملی مقاومت ایران به عنوان آلترناتیو رژیم است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید