12:23 , 1401/9/5
کد خبر: 000016770
بازدید: 1275
تقدیر رئیسی از یگان ویژه فاتحین تهران/ در مواجهه با اغتشاشگران خوش درخشیدید

رئیس جمهور به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج از یگان ویژه فاتحین تهران بزرگ بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، ابراهیم رئیسی در این بازدید با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به بسیجیان مشغول در این یگان اظهار کرد: همانند همه عرصه ها که در آنها خوش درخشیدید در مواجهه با برهم زنندگان امنیت و اغتشاشگران نیز خوش درخشیدید.

وی خطاب به بسیجیان حاضر در این یگان گفت: شما راحتی و آسایش خود را برای ماموریت خطیر حفظ امنیت کشور نادیده گرفتید و در شرایطی که هر کسی به راحتی و گذراندن جمعه در کنار خانواده نیاز دارد شما ترجیح دادید برای رفاه دیگران از آرامش خودتان بگذرید که این اقدامی شایسته تقدیر است.

رئیسی با تاکید بر اینکه امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، اظهار کرد: تلاش در این مسیر به این دلیل مهم است که در پرتو چنین نظامی شرایط فراهم می شود تا بسیاری از خیرات و برکات گسرتش یابد.

رئیس جمهور ادامه داد: دشمنان در این سالها فتنه های بسیاری ایجاد کرده اند تا مانع صدور این انقلاب و روحیه بسیجی گری شوند اما اکنون این انقلاب نه تنها از مرزهای ایران عبور کرده بلکه به الگویی برای سایر کشورها و به ویژه کشورهای منطقه تبدیل شده است.

رئیسی با اشاره به محاصره شدید و هفت ساله یمن افزود: این کشور در برابر شدیدترین محاصره ها قرار گرفت اما در برابر ائتلاف سعودی ایستاد.

وی ملت فلسطین را نمونه ای دیگر از این فرهنگ برشمرد و اظهار کرد: ملت مظلوم فلسطین را می توان از دیگر نمونه های برخورداری از روحیه و تفکر بسیجی دانست که این تفکرها از سوی انقلاب ایران صادر شده حال چه در زمانی که فلسطینی ها با سنگ می جنگیدند و چه امروز که به موشک های پیشرفته برای مبارزه با ارتش صهیونیستی دست پیدا کرده و تجهیز شده اند.

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید