06:56 , 1401/5/8
کد خبر: 000014662
بازدید: 1398
ترفندهایی که کودک شما را خوش تیپ می کند

خوش پوش و مرتب بودن از ویژگی هایی است که سن نمی شناسد و همیشه جذاب است. این ویژگی برای آنهایی که اصول را بلدند همیشه هم با صرف هزینه های آنچنانی محقق نمی شود.

به گزارش خبرنگار مد و استایل ایونا، پوشش، آراستگی و مرتب بودن شما اولین چیزی است که در دیدار با هر فردی توجه او را جلب می کند. این موضوع در مورد کودکان نیز صدق می کند و تلاش شما برای خوش تیپ نگه داشتن فرزندتان نه تنها به او خواهد آموخت در آینده چطور این کار را انجام دهد، بلکه باعث می شود به مرور اعتماد به نفس او نیز تقویت شود.

بسیاری افراد فکر می کنند برای اینکه مرتب و خوش تیپ باشند همین که لباس ها و کیف و کفش و اکسسوری گران قیمت تهیه کنند کافی است اما واقعیت این است که در این زمینه بیشترین چیزی که به شما کمک خواهد کرد داشتن دید زیبایی شناسی و سلیقه به همراه بلد بودن برخی اصول است.

حتما شما هم افرادی را دیده اید که کلکسیونی از وسایل گران قیمت را در پوشش خود  به کار می برند اما بجای آنکه زیبا و آراسته شوند گاه حتی حالتی نامناسب و خنده دار به خود می گیرند. پس یادمان نرود که تنها با صرف هزینه های آنچنانی خوش تیپ نمی شویم.

در ادامه چند اصل کاربردی و ساده را برای خوش تیپ نگه داشتن کودکان با شما در میان می گذاریم.

1- قبل از هر چیزی نظافت

شاید بیراه نباشد اگر بگوئیم اولین اصل خوش تیپی نظافت است. بهترین کمکی که شما می توانید به فرزندتان بکنید این است که از همان ابتدای کودکی به او بیاموزید که حتی اگر بهترین لباس ها را بپوشد اما صورتی کثیف، دندان هایی زرد، مویی چرب و نامرتب، جورابی بد بو یا لباسی لکه لکه و کثیف داشته باشد هرگز نه تنها او را فردی خوش تیپ نمی دانند بلکه ممکن است از او فاصله هم بگیرند.

2-آرایش کودکان ممنوع

یکی از ناخوشایندترین کارهایی که گاه والدین برای جذاب تر شدن کودکانشان استفاده می کنند استفاده از لوازم آرایشی و آرایش کردن کودک است. این کار نه تنها متناسب با سن کودک شما نیست بلکه به او چهره ای غیر طبیعی و ناخوشایند می دهد.

3-به سایز و اندازه لباس ها توجه کنید

نکته دیگر آن است که حداقل برای مهمانی کودکانتان لباس هایی متناسب با سایز آنها در نظر بگیرید. گاه در گذشته مرسوم بود که لباس کودک را کمی بزرگتر انتخاب می کردند تا برای مدتی بعد هم قابل استفاده باشد اما این شیوه بخصوص برای لباس های مهمانی فرزندتان اصلا صحیح نیست. همچنین لباس هایی که قدیمی شده و قدآستین یا پاچه آنها کوتاه شده هم دیگر نباید استفاده شوند. شما می توانید این لباس ها را برای فرزند بعدی خود نگه دارید یا آنها را به خیریه ها بدهید. حتی گاهی برخی لباس های قدیمی فرزندشان که خوب و مرتب نگهداری شده را با قیمت کمتر به فروش هم می رسانند اما هر کاری که می کنید یادتان باشد پوشاندن این لباس ها به تن فرزندتان کار درستی نیست.

4-اصل سه رنگ را به یاد داشته باشید

یکی از اصولی که در ست کردن لباس های بزرگسالان هم می تواند بسیار جذاب باشد استفاده از سه رنگ متناسب است که باعث می شود زیبایی لباس ها در تن شما مضاعف شود. البته مراقب باشید که همه رنگ ها را هم نمی شود با هم استفاده کرد و تناسب رنگ بسیار مهم است.

5-لباس ها را از هم تفکیک کنید

یکی دیگر از نکات مهم این است که چه برای فرزندتان و چه برای خودتان بهتر است لباس های خانه و بیرون و مهمانی را از یکدیگر تفکیک کنید. بهتر است فرزند شما یک دست لباس مرتب برای مهمانی ها داشته باشد که شما مجبور نباشید دائم آن را بشورید چرا که این کار باعث می شود لباس از سکه بیفتد و رنگ و رو رفته به نظر برسد. البته معمولا لباس های مهمانی خیلی هم راحت نیستند و برای آرامش فرزندتان هم بهتر آن است که در خانه از لباس هایی که راحتی بیشتری دارند برای او استفاده کنید.

استایل بچگانه

در ادامه برخی مدلهایی که ممکن است برای کودک شما هم جذاب باشند آورده ایم که لازم است قبل از فکر کردن به این استایل ها به این نکته دقت کنید که این مدل ها از نظر اندام، استایل، رنگ پوست و  غیره تا چه حد برای فرزند شما مناسب هستند.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید