10:04 , 1401/10/17
کد خبر: 000018346
بازدید: 1356
تجاوز به عنف در باغ/دختر جوان درخواست اشد مجازات کرد

دختر جوان مدعی تعرض است اما متهم می‌گوید، مرتکب تجاوز به عنف نشده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، ماه گذشته دختری هراسان به پلیس آگاهی رفت و از یک پسر جوان به نام آرش شکایت کرد و مدعی شد مورد آزار و اذیت این فرد قرار گرفته است. 

دختر جوان به پلیس آگاهی گفت: دانشجو هستم و مدتی است با پسر جوانی به نام عرفان آشنا شدم که قصد داشتیم با هم ازدواج کنیم. آخرین بار عرفان مرا به باغی در غرب تهران دعوت کرد و من دعوت عرفان را پذیرفتم و به باغ رفتم. اونجا با آرش دوست عرفان روبه رو شدم. وقتی عرفان برای خرید از باغ بیرون رفت آرش مرا به گوشه ای از باغ برد و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد. حالا من از او شاکی هستم.

این اظهارات در حالی بود که دختر جوان پس از مراجعه به پزشک قانونی آزار و اذیت های وارده به وی تایید شد و آرش تحت تعقیب قرار گرفت و مشخص شد در یکی از شهرهای مرزی کشور قصد خروج از کشور را دارد. بدین ترتیب جلوی خروج آرش گرفته و بازداشت شد.

دختر جوان در جلسه تحقیق، برای آرش اشد مجازات خواست و گفت: این پسر دوست عرفان بود اما به دوست خودش هم خیانت کرد و مرا آزار داد.

اما آرش وقتی در جایگاه ویژه ایستاد پرده از راز خود و دختر جوان برداشت و اتهام آزار و اذیت دختر جوان را نپذیرفت و ادامه داد: قبول دارم آن روز رفته بودم باغ و با نغمه رابطه برقرار کردم اما قبل از این ماجرا ما باهم رابطه دوستانه داشتیم و پیامک هایی در این زمینه به یکدیگر ارسال کرده بودیم.

تمام کسانی که آن شب در مهمانی بودند شاهد این ماجرا هستند.نغمه حالا برای اخاذی از من شکایت کرده و می خواهد مرا به دردسر بیاندازد.

او حتی به من اعتراض نکرد و خودش هم می دانست که به واسطه شغلم به خارج از کشور سفر میکنم . او برای بردن آبروی من چنین شکایتی را مطرح کرده است.

با این ادعا قاضی دستور داد پیامک‌های ردوبدل‌شده بین دختر جوان و آرش بررسی شود.

پس از بررسی پیامک‌ها قضات درباره این پرونده حکم صادر می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید