14:45 , 1402/2/20
کد خبر: 000024532
بازدید: 1223
تأکید وحیدی و دولت بر تحویل ۴ میلیون مسکن ملی

 با تصمیم جدی و قاطع، در نظر دارد تا به مردم حدود ۴ میلیون واحد مسکونی ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، احمد وحیدی، وزیر کشور اظهار کرد: دولت با اصرار و تصمیم قاطع، قصد تحویل ۴ میلیون واحد مسکن ملی را دارد، به‌طور جداگانه برای مسکن روستایی و شهری.

هنگام ورود به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، وحیدی اعلام کرد: امروز، قصد داریم از برخی پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی بازدید کنیم تا مشکلات مورد بررسی قرار گیرند و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی با اشاره به بررسی مشکلات شهرداری، اعلام کرد: در جلسه، معضلات و مشکلات با حضور فرمانداران نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وحیدی، با تأکید بر جدیت در رسیدگی و تعیین تکلیف مسئله عدم اجرای مسکن ملی در یاسوج، اظهار داشت: دولت به‌طور قاطع و مصمم بر آن است که مشکل عدم اجرای مسکن ملی را پیگیری کند و تدابیر لازم را به‌عمل آورد. همچنین، رئیس جمهور نیز بر این موضوع تأکید دارند و دولت برای تحویل ۴ میلیون واحد مسکونی ملی، به‌طور جداگانه برای مسکن روستایی و شهری، اراده قاطعی دارد.

وی استانداران و فرمانداران را ملزم به پیگیری مشکلات اجرای مسکن ملی دانست و تاکید کرد: تعیین و تخصیص زمین مرحله اول طرح بوده که انجام گرفته، و هر بخش از پروژه درصدی پیشرفت داشته است.

وزیر کشور بیان کرد: حفاظت از جنگل‌ها و مراتع در همان زمان با شروع فصل گرما امری ضروری است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید