04:25 , 1401/6/12
کد خبر: 000015086
بازدید: 6522
بیوگرافی مهران اخوان ذاکری همسر سابق سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر پر حاشیه سینما و تلویزیون ایران است که با انتشار اظهارات مهران اخوان ذاکری، همسر سابقش حاشیه های جدید برای این بازیگر رقم خود.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، مهران اخوان ذاکری، همسر اول سحر قریشی است. او متولد سال 62 بوده و در سال 84 درست زمانی که سحر قریشی 17 سال داشت با او ازدواج می کند. که پس از به شهرت رسیدن سحر قریشی بنابر برخی اختلافات خانوادگی این ازدواج 3 سال بعد به طلاق می انجامد.

دلیل طلاق از سحر قریشی

مهران اخوان ذاکری، دلیل طلاق از همسرش را اینگونه بیان کرد که سحر پس از به شهرت رسیدن و پخش سریال دلنوازان از شبکه 3 سیما دیگر سحر سابق نبود و من نیز دیگر دلم نمیخواست همسرم به بازیگری ادامه دهد و به همین دلیل سعی داشتم جلوی او را برای ادامه بازیگری بگیرم. این موضوع سبب شد تا به دادگاه خانواده رفته و از سحر شکایت کنم اما نتیجه ای که در نظر داشتم حاصل نشد. چرا که من خودم مشوق سحر برای بازیگری بودم و خودم به او اجازه بازیگری داده بودم و نمیتوانستم در دادگاه با شکایت از سحر او را ممنوع الکار کنم.  زمانی هم که عدم رضایت خودم را برای بازیگری سحر مطرح کردم بسیاری از تهیه کننده ها و کارگردان ها دیگر به سحر پیشنهاد کاری نمی دادند اما تهیه کننده سریال دلنوازان با من بسیار بد برخورد کرد و سحر در سریال دلنوازان ایفای نقش داشت. 

زمانی که دیدم راه به جایی ندارم تصمیم گرفتم از سحر جدا شوم. مهران اخوان ذاکری در پایان صحبت هایش گفت که پروانه ها یادشان می رود که روزی کرم بوده اند.

بیوگرافی مهران اخوان ذاکری همسر سابق سحر قریشی

سحر قریشی و جدایی از مهران اخوان ذاکری 

با توجه به اظهارات و مصاحبه هایی که مهران اخوان ذاکری علیه سحر قریشی انجام می داد اما سحر قریشی همچنان سکوت اختیار کرده و  پاسخی به اظهارات همسرش نمی داد تا اینکه در برنامه رضا رشیدپور سکوت چند ساله خود را شکست و بار دیگر داستان زندگی متاهلی ناموفق سحر قریشی و مهران اخوان ذاکری از زبان سحر قریشی مطرح شد.

این بازیگر در برنامه رضا رشیدپور گفت: زمانی که من با مهران اخوان ذاکری ازدواج کردم تنها 1 سال داشتم پدرم آمریکا و مادرم انگلیس بود. آنها از من دور بودند و همین مسافت طولانی میان من و آنها این اجازه را به آنها نمی داد که پیگیر زندگی من باشند نه اینکه نخواهند از من خبری داشته باشند نه بلکه زمانی که با خانه ما تماس می گرفتند خانواده همسرم هر بار به بهانه های مختلف آنها را از صحبت کردن با من منع می کردند مثلا زمانی که انها تماس می گرفتند می گفتند که انها رفته اند شمال یا رفته اند دبی درحالی که من تا به حال یک بار هم به دبی نرفته ام. 

سحر قریشی در ادامه صحبت های خود گفت: خط من به نام خانواده همسرم بود و زمانی که فعالیت بازیگری را شروع کردم آنها خود را جای مدیر برنامه من جا زده و کارهایی که به من پیشنهاد می شد را رد می کردند یا به جای من مصاحبه می کردند و زمانی که مصاحبه ها پخش می شد من میدیدم حرف هایی از من منتشر شده که من از ان ها حتی اطلاعی ندارم همین دلایل باعث شد که که یک سال پس از ازدواج درخوات طلاق داده و نهایتا 87 طلاق گرفتم.

بیوگرافی مهران اخوان ذاکری همسر سابق سحر قریشی

بیوگرافی مهران اخوان ذاکری

مهران اخوان ذاکری، همسر سابق سحر قریشی و متولد سال 62 است

شغل مهران اخوان ذاکری چیست؟

مهران اخوان ذاکری، مهندس کامپیوتر است.

بیوگرافی مهران اخوان ذاکری همسر سابق سحر قریشی

مهران اخوان ذاکری در چه سالی با سحر قریشی ازدواج کرد؟

مهران اخوان ذاکری زمانی که سحر قریشی تنها 17 سال داشت در سال 84 با او ازدواج کرد.

همسر دوم مهران اخوان ذاکری کیست؟

مهران اخوان ذاکری تاکنون اطلاعاتی در ارتباط با همسر دوم خود منتشر نکرده است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید