13:57 , 1402/2/19
کد خبر: 000024468
بازدید: 1400
بی احترامی به معلم ها در اندیمشک/ کامیون کامیون هدیه آوردند!

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد که فیلمی را در فضای مجازی دیده است و تصمیم به بررسی آن گرفته است. او بی‌احترامی به معلمان را کاملاً ناپسند می‌داند و بدون شک تا پایان بررسی‌ها، این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل جدید آموزش و پرورش خوزستان، اعلام کرد که پس از مشاهده فیلم منتشر شده در فضای مجازی، تیم‌های بازرسی را بلافاصله برای بررسی و روشن شدن این موضوع به شهرستان اندیمشک اعزام کرده است. نتیجه این بازرسی در روز شنبه هفته آینده اعلام خواهد شد.

ماجرای بی احترامی به معلمان در روز معلم چه بود؟

با بیان اینکه برگزاری این مراسم توسط آموزش و پرورش صورت نگرفته است، حمیدی‌نژاد بی‌احترامی به معلمان را عملی ناپسند دانسته و با تأکید بر شأن، منزلت و جایگاه بالای معلمان، تا حصول نتیجه، پیگیر این موضوع خواهند بود.

یکی از معلمان حاضر در این جشن، با تأکید بر خوبی برگزاری این مراسم، به ورود افراد غیرفرهنگی و بی‌نظم در زمان توزیع هدایا اشاره کرد. بر اساس گفته او، هنگام ورود به سالن، افرادی که معلم نبودند، برای دریافت هدیه حاضر شده بودند، سعی کردند با هر طریقی که توانستند خود را وارد مراسم کنند و این امر نظم و آرامش جشن را به خطر انداخت. به نظر بسیاری از همکاران، این افراد اصلاً معلم نبودند. حتی یک خانم مسن که می‌خواست همراه این معلم وارد جشن شود، که حراست این اجازه را به او نداد و آن خانم مسن شروع به نفرین این دو شخص کرده است.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید