15:41 , 1401/11/1
کد خبر: 000019041
بازدید: 1716
بی آبرویی در شب عروسی/ فیلم لایو داماد تهرانی در فضای مجازی

داماد تهرانی که فیلم های خصوصی شب عروسی اش در شبکه های مجازی منتشر شد به اداره پلیس مراجعه کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت اظهار کرد: متهم این پرونده زن جوانی بود که با درست کردن چند صفحه فیک نسبت به انتشار عکس ها و فیلم های خصوصی داماد تهرانی اقدام کرد.

فیلم شب عروسی داماد تهرانی در لایو اینستاگرام

وی افزود: مردی جوان با مراجعه به پلیس فتای پایتخت اعلام کرد که یک شخص ناشناس عکس ها و فیلم های خصوصی شب عروسی اش را در فضای مجازی و لایو اینستاگرامی منتشر کرده است.

عروس قاتل فراری شد/ حمله خونین به مادرشوهر برای انتقام جویی

من را تهدید کردند از نامزدم جدا شوم

سرهنگ داود معظمی گودرزی در ادامه تشریح این پرونده گفت: این مرد جوان در ادامه توضیحات خود گفت پس از آشنا شدن با نامزدم یک فرد من را تهدید میکرد که اگر این رابطه را تمام نکنم تصاویر شخصی من را منتشر می کند. من هم نسبت به این تهدید ها بی اعتنا بودم تا اینکه متوجه شدم شب عروسی ام یک صفحه مجازی فیک، تمام  تصاویر خصوصی ام را در یک لایو اینستاگرامی منتشر کرده است.

دانشجوی پزشکی 21 پسر را تیغ زد/ اعتراف کثیف در پارتی شبانه

متهم در جنوب تهران دستگیر شد

 رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: اقدامات لازمه توسط افسران سایبری پلیس فتا آغاز شد. پس از بررسی های انجام شده مجرم در فضای مجازی شناسایی شد. این متهم در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر شد.

عشق نافرجام پسر 17 ساله و مهریه 500 سکه‌ای/ هما معشوقه پسر دیگری بود

انتشار فیلم خصوصی شب عروسی داماد برای تلافی

سرهنگ گودرزی یادآور شد: متهم که زن جوانی بود ابتدا اظهار بی اطلاعی کرد اما پس از روبرو شدن با شاکی همه چیز را اعتراف کرد. این زن جوان در اعترافات خود گفت که با شاکی در فضای مجازی آشنا شده است اما پس از مدتی شاکی او را رها کرده و با دختر دیگری ازدواج کرده است. زن جوان در ارتباط با اقداماتی که علیه شاکی انجام داده صرفا جهت انتقام جویی و تلافی بوده است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام جویی نیست، با مرتکبان این جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد شد،همچنین شهروندان می توانند موارد مشکوک را از طریق تماس تلفنی با 110 یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید