17:16 , 1401/11/3
کد خبر: 000019148
بازدید: 2471
بهترین فیلم های کمدی ایرانی 

تماشای فیلم یکی از بهترین سرگرمی‌ها برای دورهمی آخر هفته‌ها است؛ بهترین و جذاب‌ترین ژانر برای چنین مواقعی ژانر کمدی است.

همه‌ی ما می‌دانیم که انتخاب فیلم مخصوصا فیلم کمدی کار سختی است‌؛ ما در این مقاله قصد داریم که به شما، بهترین فیلم‌های کمدی ایرانی را برای ساخت لحظات شاد معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

نهنگ عنبر

یکی از بهترین و پرحاشیه‌ترین فیلم‌های سینمایی کمدی ایرانی، فیلم نهنگ عنبر است؛ این فیلم هم در دسته پرفروش‌ترین فیلم‌های سینما قرار دارد.

طبق گفته بسیاری از بیننده‌ها، بیشتر گریم و چهره‌پردازی بازیگران مخاطب را جذب می‌کند تا خود داستان فیلم.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی جدید و قدیمی

ساختار این فیلم کمدی کاملا جدید بود و به همین خاطر، توانست فروش بسیار خوبی در سینماهای کشور داشته باشد؛ نویسنده در فیلم نهنگ عنبر، قصد داشت مخاطب را با تقلید از حرکات موزون جکسون کمی بخنداند اما حساسیت‌ها و محدودیت‌های زیادی وجود داشت.

بسیاری از افراد مهم، با اکران این فیلم به دلایلی مخالف بودند و آن را تحریم کردند؛ اما سرانجام با تلاش‌های بسیار کارگردان، در سال ٩۴ به آن مجوز اکران دادند.

بازیگران این فیلم، رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی و... است.

خلاصه فیلم: ارژنگ از دوران کودکی، دلبسته دختری به اسم رویا شده است‌؛ ارژنگ که حالا بزرگ شده و رویای ازدواج با آن دختر را دارد با مهاجرت رویا به خارج، تمامی آن رویاها و خود ارژنگ نابود می‌شوند و این آغاز ماجرای عاشقی اوست.

سامورایی در برلین

فیلم کمدی ایرانی سامورایی در برلین، در سال ١٣٩٨ به کارگردانی مهدی نادری نجف‌آبادی ساخته شده است؛ این کارگردان جزو یکی از سینماگران، کم‌کار و پیچیده است.

این فیلم به دلیل داشتن بازیگرانی همچون هومن حاجی عبداللهی، حمید فرخ‌نژاد، امیرمهدی ژوله و... جزو یکی از پرفروش‌ترین و بهترین فیلم‌های کمدی ایرانی است.

بهتر است بدانید که این فیلم ایرانی کمدی از لحاظ محتوایی، نتوانسته چیز جدیدی ارائه بدهد؛ این فیلم می‌تواند به خوبی بیننده را بخنداند اما نه به دلیل مفهوم و محتوایی که دارد، بلکه به دلیل طرز صحبت کردن، امیرمهدی ژوله و حمید فرخ‌نژاد است.

خلاصه فیلم: جمشید به دلیل اینکه سال‌ها در ژاپن زندگی کرده، در محله به نام جمشید سامورایی شناخته می‌شود‌؛ او به همراه دو دوست خود فری نردبون و مهدی کوچولو، به عنوان شرخر زندگی می‌کنند تا اینکه به دلایلی مجبور به سفر آلمان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های سال 2022 از نگاه کاربران (ایرانی و خارجی)

چشم و گوش بسته

فرزاد موتمن که جزو یکی از کارگران‌های همه ژانر حریف در سینمای ایران است بعد از ساخت فیلم کمدی پرطرفدار پوپک و مش ماشاالله، در سال ٩٨ یک فیلم در ژانر کمدی و جنایی، به نام چشم و گوش بسته ساخته است؛ این فیلم به گفته بینندگان، کپی از فیلم خارجی شر نبین و شر نشو است.

فیلم چشم و گوش بسته، یک کمدی سالم است که برخلاف فیلم‌های کمدی زرد، سعی ندارد مخاطب را با شوخی‌های مبتذل بخنداند؛ به همین خاطر از این لحاظ، از فیلم‌های مشابه خود خیلی بهتر است و می‌توان گفت ارزش یک بار دیدن را دارد.

شخصیت‌های اصلی این فیلم بهرام افشاری، امین حیایی، لیندا کیانی و آناهیتا درگاهی است.

داستان این فیلم، در مورد دو شخصیت است که یکی از آن‌ها نابینا و دیگری ناشنوا است؛ آن‌ها به طور اتفاقی در یک صحنه قتل حضور داشته‌اند و حال پلیس آن‌ها را به جرم قتل، بازداشت کرده است.

هزارپا

هزارپا اولین فیلم در تاریخ سینما است که بیشتر از ۴٠ میلیارد فروخته شد؛ این فیلم به کارگردانی و نویسندگی یک فرد باسابقه و معروف، به نام ابوالحسن داوودی است.

این فرد تا به امروز به خاطر فیلم‌های زادبوم و رخ دیوانه در جشنواره فیلم فجر، ٣ بار برنده سیمرغ بلورین شده است؛ حال با ساخت فیلم هزارپا، یک سابقه درخشان هم در ژانر طنز پیدا کرده است.

بازیگران معروف این فیلم، رضا عطاران، سارا بهرامی، جواد عزتی، مهران احمدی و شهره لرستانی است.

بیشتر بخوانید: 11 فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

خلاصه فیلم: در حال و هوای دهه ۶٠ رضا یک معلول است که همراه دوستش به کیف قاپی مشغول هستند؛ او که در حال حاضر از نظر اقتصادی، وضعیتش خوب نیست از مادرش می‌شنود که دختری پولدار به نام الهام نذر کرده با یک جانباز ازدواج کند، حال رضا با این حرف چه نقشه‌ای می‌کشد بماند.

شاید فکر کنید داستان فیلم، کلیشه‌ای است اما پیشنهاد می‌شود حتما آن را ببینید چون تا به حال، بازخورد بدی نداشته است.

تک‌خال

فیلم تک‌خال در سال ١٣٩٩ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجید مافی و محمد‌حسین فرح‌بخش، اکران شد؛ این فیلم ژانر کمدی و عاشقانه داشته و از هنرپیشه‌های معروف آن، می‌توان به سحر قریشی، پوریا پورسرخ، شبنم قلی‌خانی و یوسف تیموری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فیلم ترسناک راهبه (2018)

خلاصه فیلم: پوریا پورسرخ در این فیلم، نقش یک متخصص زیبایی را به نام مسعود بازی می‌کند و در واقع می‌توان گفت که کاراکتر اصلی داستان است؛ مسعود سه همسر پنهانی دارد که هیچکدام از آن‌ها از وجود هم خبر ندارند اما پس از اینکه متوجه این قضیه می‌شوند، اتفاقات جالب و خنده‌داری می‌افتد.

همان طور که متوجه شدید، داستان این فیلم در مورد یک مرد چند زنه است که مسلما این داستان، در بسیاری از فیلم‌ها تکرار شده پس موضوع جدیدی نیست؛ اما صرفا برای خنده، بد نیست و ارزش یک بار دیدن دارد.

کاتیوشا

ایده اصلی فیلم کمدی کاتیوشا، برای مهراب قاسم‌خانی است‌؛ اما کارگرانی و نویسندگی آن، توسط علی عطشانی انجام شده است.

نویسنده از ایده تقابل و تفاوت نسل‌ها، استفاده کرده و با انتخاب بازیگر مناسب برای هر نقش، توانسته نظر بیننده را جلب و باعث خنده او بشود.

شاید جالب باشد که بدانید در ایران، فیلم ایرانی کمدی کاتیوشا یک فیلم سینمایی طنز متوسط، شناخته می‌شود؛ اما با این حال در سه جشنواره خارجی (ماریتا آمریکا، راجستان هند،اینسپیریشن استرالیا) مورد تقدیر قرار گرفته است.

بدون شک برای جشنواره‌های خارجی، همین تفاوت نسل جذاب بوده است؛ البته احمد مهران‌فر، تا به حال هر بازی داشته زیبا بوده و آن فیلم واقعا ارزش دیدن دارد.

شخصیت‌های اصلی فیلم، احمد مهران‌فر و هادی حجازی‌فر هستند؛ هادی در این فیلم نقش یک رزمنده سابق جنگ تحمیلی به اسم خلیل دارد که معروف است به کاتیوشا و از طرف خانواده یک پسر به نام عرشیا ماموریت دارد که اجازه ندهد عرشیا مواد بکشد؛ عرشیا یک پسر بالا شهری با یک سبک زندگی کاملا متفاوت از سبک زندگی کاتیوشا است،پیشنهاد می‌شود حتما فیلم را ببینید چون بدون شک از این سبک فیلم خوشتان می‌آید.

50 کیلو آلبالو

این فیلم به کارگردانی مانی حقیقی است که در سال ١٣٩۴ تولید شده است؛ ۵٠ کیلو آلبالو نهمین فیلم این کارگردان بااستعداد است.

این فیلم سینمایی کمدی به دلیل داشتن تعداد زیادی بازیگر معروف، توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد؛ هر کدام از بازیگران، صحنه جالب و خنده‌دار خود را داشتند که این موضوع یکی از نکات مثبت فیلم است.

خلاصه فیلم: پلیس به یک مهمانی مختلط برای دستگیری یک مجرم می‌رود اما در این حال مهمانان می‌ترسند و پا به فرار می‌گذارند؛ در این شلوغی‌ها، شربت‌های آلبالو روی لباس داوود می‌ریزد او به همراه دوستش داخل یک اتاق می‌رود که لباسش را عوض کند در همین حال، یک دختر هم وارد اتاق می‌شود.

از بازیگران معروف و شناخته شده این فیلم، می‌توان به ساعد سهیلی، علی صادقی، آزاده صمدی، هستی مهدوی‌فر و... اشاره کرد.

آینه بغل

چند سالی است که نام کارگردان منوچهر هادی، کنار فیلم‌های طنز و کمدی مشاهده می‌شود؛ فیلم آینه بغل هم همانند فیلم‌های دیگر این کارگردان داستان یک فرد لاکچری و ثروتمند را در کنار زندگی فقرا نشان می‌دهد بنابراین موضوع جدیدی نیست.

حال شاید برای شما سوال باشد که چرا این فیلم با داستان تکراری جزو بهترین فیلم‌های کمدی است؟ باید گفته شود این کارگردان در این فیلم از چهره‌های معروف مانند رضا گلزار، جواد عزتی، نازنین بیاتی و... استفاده کرده است؛ به همین دلیل توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد.

خلاصه فیلم: فردی که وضع مالی خوبی ندارد در یک پارکینگ کار می‌کند یک شب تصميم می‌گیرد که برای دور دور با نامزدش یک ماشین مدل بالا از پارکینگ بردارد؛ از شانس بد همان شب آینه بغل ماشین، در یک اتفاق ناخواسته می‌شکند.

این فیلم صحنه‌های خنده‌دار و دوست داشتنی زیادی دارد و برای یک دورهمی خانوادگی، بسیار مناسب است.

دینامیت

یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های مسعود اطیابی، بعد از تگزاس فیلم دینامیت است؛ در این فیلم نویسنده تلاش کرده که چند فضا و رفتار متضاد را در کنار هم قرار دهد و همین موضوع باعث کمدی شدن فیلم شده است.

این فیلم در سال ١۴٠٠ پخش شد و از بازیگرانی که در فیلم نقش پررنگی دارند می‌توان به پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی، احمد مهران‌فر، زیبا کرمعلی و محسن کیایی اشاره کرد.

دینامیت در آن دسته فیلم‌ها که خبری از شوخی‌های جنسی و مستهجن نیست، قرار دارد؛ در این فیلم بار طنز و کمدی بودن فیلم، روی دوش اتفاقات و موقعیت‌های داخل فیلم است.

خلاصه فیلم: دو طلبه که با کمی پول دنبال یک خانه برای اجاره می‌گردند به طور اتفاقی با یک صاحب خانه که از دست همسایگان خود خسته شده آشنا می‌شوند؛ به پیشنهاد صاحب خانه آن‌ها واحد آن را اجاره می کنند.

تصور کنید یک آپارتمان که یک واحد آن یک فرد مواد فروش، واحد دیگری دو دختر که هرشب مهمانی دارند و اما واحد سومی دو طلبه‌، وجود این اشخاص کنار هم چه مشکلاتی را که به وجود نمی‌آورد.

ورود آقایان ممنوع

فیلم ورود آقایان ممنوع، یکی از بهترین فیلم‌های کمدی در سال ١٣٨٩ است؛ البته هنوز هم از طنز بودن فیلم، چیزی کم نشده است.

این فیلم به کارگردانی، رامبد جوان و به نویسندگی، پیمان قاسم‌خانی است؛ از بازیگران فیلم، می‌توان به رضا عطاران، ویشکا آسایش، بهاره رهنما، علی صادقی، مانی حقیقی، ستاره پسیانی و حدیث میرامینی اشاره کرد.

فیلم ورود آقایان ممنوع در سال ١٣٩٠ عنوان دومین فیلم پرفروش سال را گرفت و به یکی از بهترین کمدی‌های سال تبديل شد؛ بدون شک می توان گفت که نامزد خنده‌دارترین فیلم ١٣٩٠، حق این فیلم است.

داستان این فیلم راجب مدیر یک دبیرستان دخترانه است که با ورود آقایان به مدرسه، به شدت مخالف هست؛ حال به دلایلی این مدیر مجبور می‌شود که یک دبیر مرد استخدام کند.

ویشکا آسایش به خاطر بازی در این فیلم، در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش زن شد.

بارکد

فیلم بارکد به کارگردانی و نویسندگی یک فرد باتجربه به نام مصطفی کیایی که رگ خواب بیننده را به خوبی می‌داند انجام شده است.

این فیلم در مورد فساد اقتصادی است که در سال ١٣٩۴ باحضور بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی و.. تولید شد.

این فیلم در دقایق اول، یک فیلم اکشن و کمدی است اما به محض ورود پلیس، ژانر معمایی هم به فیلم افزوده می‌شود؛ به کسانی که عاشق فیلم کمدی و معمایی هستند، می‌توان بارکد را پیشنهاد داد.

خلاصه فیلم: دو دوست به نام حامد و میلاد، راه کسب درآمدشان اخاذی کردن به روش‌های مختلف از دختر و پسرهای پولدار است؛ در همین روزها حامد برای استخدام به یک شرکت مفسد اقتصادی سرمیزند.

در مدت معلوم

یکی از فیلم‌های بی‌ادعا اما به شدت بامزه، فیلم در مدت معلوم است؛ درست است که این فیلم در سینماهای کشور فروش خوبی نداشت، اما قطعا بدون شک، یکی از بهترین فیلم‌های کمدی سال ١٣٩٣ است.

یکی از نکات جالب فیلم در مدت معلوم این است که شوخی‌های که دارد، حول سوژه اصلی قصه است؛ این فیلم با اینکه راجب نیازهای جنسی انسان است ولی به خوبی سعی کرده است که به یک اثر مستهجن تبدیل نشود.

در داستان این فیلم در مورد مسائل جنسی، شوخی‌های غیرسخیف و هوشمندانه‌ای می‌کنند که باعث خنده مخاطب می‌شود؛ موضوع فیلم، جدید و جالب است پس برای یک بار هم که شده به تماشای آن بپردازید.

خلاصه فیلم: میثم یک معلم است که حس می‌کند زمان ازدواجش فرا رسیده اما شرایط اقتصادی به آن اجازه نمی‌دهد که ازدواج کند؛ او به همین دلیل تصمیم می‌گیرد که راجب مسائل جنسی و ازدواج موقت، تحقیق کند و یک کتاب بنویسید تا به جوانان کمک کند.

بازیگران شخصیت‌های اصلی این فیلم، جواد عزتی، هومن سیدی و ویشکا آسایش هستند.

اکسیدان

فیلم اکسیدان به نویسندگی حامد محمدی است که در سال ١٣٩۵ به تهیه‌کنندگی پدرش یعنی منوچهر محمدی ساخته شد؛ این فیلم در دهه ٩٠ جزو يکی از بهترین فیلم‌های طنز شناخته شده است.

البته با اینکه این فیلم بیننده زیاد و فروش خوبی داشت اما به دلیل اعتراض گروه‌های مختلف مذهبی، مورد انتقاد قرار گرفته و سرانجام اکران آن خیلی زود متوقف شد.

داستان این فیلم در مورد دوستی و برادری بین افراد مسیحی و شیعه است؛ اما نقش اصلی داستان فردی به نام اصلان است که نامزدش به اسم نگار او را ول کرده و به خارج رفته است.

حال اصلان می‌خواهد که به دنبالش هرچه سریع‌تر برود و برای همین احتیاج به ویزا دارد؛ پیش شخصی شارلاتان به اسم بهمن می‌رود که کارش را درست کند، بهمن برای جور کردن ویزا، راه‌های عجیبی و بامزه‌ای به اصلان پیشنهاد می‌دهد که قسمت خنده‌دار و جالب فیلم همین ترفندها است.

مصادره

مصادره فیلمی در ژانر کمدی و طنز است که به کارگردانی مهران احمدی ساخته شده است؛ جالب است بدانید که این فیلم، اولین تجربه کارگردانی این شخص است اما با این حال توانسته است با ساخت این فیلم، نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

مصادره یک فیلم جذاب و پرکشش راجب زندگی یک فرد ساواکی، به نام اسماعیل یارجانلو است که در اداره شاهنشاهی مشغول به کار است.

خلاصه فیلم: اسماعیل یک فرد بسیار ساده است که مسئول خرید وسایل شکنجه برای زندان‌های ساواکی است؛ او به قدری ساده و بی اطلاع است که نمی‌داند این وسایل برای شکنجه و اعتراف گرفتن از افراد انقلابی استفاده می‌شود.

او فردای پیروزی انقلاب اسلامی، بی‌خبر از همه جا مانند همیشه به سر‌کار می‌رود که توسط مامورین کمیته دستگیر می‌شود و تازه این شروع ماجرای زندگی اسماعیل است.

بازیگران این فیلم، رضا عطاران، بابک حمیدیان، هومن سیدی، ملینا واردیان و میرطاهر مظلومی هستند.

جهان با من برقص

اگر به دنبال یک فیلم کمدی و حال خوب‌‌کن هستید بهتر است به سراغ فیلم جهان با من برقص بروید؛ این فیلم به کارگردانی سروش صحت، در سال ١٣٩٨ تولید شده است.

این فیلم در دسته بهترین فیلم‌های سینمایی کمدی قرار دارد اما طنز بودن فیلم دور از لودگی و ابتذال است که این موضوع، هنر نویسندگی و کارگردانی سروش صحت را نشان می‌دهد.

بازیگران این فیلم اشخاص معروفی به نام جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، علی مصفا و کاظم سیاحی هستند.

داستان این فیلم در مورد فردی به نام جهان است که به تازگی متوجه شده به یک بیماری ناعلاج مبتلا شده است او با ناامیدی به یک روستا برای زندگی رفته است که روزهای آخر عمرش را آن‌جا بگذراند اما در همین حال دوستانش از وضعیت او باخبر شده و سعی دارند که برای آخرین تولدش به روستا بروند و او را سورپرایز کنند.

سگ بند

یکی از فیلم‌های جدید کمدی سال ١۴٠١ سگ بند است که با فروش زیادی که داشته است جزو یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی سال محسوب می‌شود؛ کارگردان این فیلم مهران احمدی است که سگ بند دومین اثر او شناخته می‌شود که برای جشنواره فیلم فجر آماده کرده بود.

شاید نام فیلم برای شما کمی عجیب به‌نظر برسد؛ به همین دلیل خوب است بدانید که اسم فیلم، برگفته یکی از فنون پهلوانی کشتی است.

بازیگران فیلم سگ بند، امیر جعفری، بهرام افشاری، مرحوم سیروس گرجستانی، بهاره کیان‌افشار، نازنین بیاتی و مهران احمدی هستند.

داستان این فیلم در مورد یک کشتی‌گیر قدیمی است که بخاطر پولدار شدن همراه دوست و یکی از شاگردانش به ارمنستان می‌روند اما اتفاقات خنده‌دار فیلم از جایی شروع می‌شود که این‌ها به ارمنستان پا می‌گذارند.

گل به خودی

فیلم کمدی گل به خودی، یکی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی طنز است که در سال ١٣٩٩ ساخته شد؛ این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت اما تا اکران نوروز ١۴٠١، روی پرده سینما نرفت.

کارگردان و نویسنده فیلم گل به خودی، احمد تجری است که با ساخت این فیلم نتوانسته فروش خوبی داشته باشد اما توجه بسیاری از کودکان را به فیلم خود جلب کرده است.

البته این فیلم صرفا یک فیلم کمدی و طنز نیست زیرا ژانر درام فیلم بیشتر از ژانر کمدی آن است؛ گل به خودی برای هر سن و سالی مناسب است و می‌تواند برای کودکان یک فیلم سرگرم‌کننده و جذاب باشد.

در این فیلم حضور دو بازیگر که یکی شقایق فراهانی و دیگری ابوالفضل رجبی (بازیگر نقش بهروز در فیلم پایتخت) است، توانسته‌اند با گریمی جالب فیلم را خنده‌دار جلوه بدهند.

خلاصه فیلم: فیلم راجع به چند کودک است که با اینکه در پرورشگاه زندگی می‌کنند آرزوهای خیلی بزرگی دارند؛ در ادامه این فیلم،طی اتفاقاتی این کودکان با چند عروسک آشنا می‌شوند که آن‌ها را به یک دنیای جذاب و فانتزی می‌برند.

شادروان

شادروان فیلمی ایرانی، در ژانر کمدی است که با کارگردانی حسین نمازی در سال ١۴٠٠ تولید شده است؛ این فیلم، دومین اثر آقای نمازی است که مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت.

از بازیگران معروف و بااستعداد این فیلم می‌توان به سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، رویا تیموریان و رضا رویگری اشاره کرد.

این فیلم بیشتر به دلایل تيکه‌های سینا مهراد که در فیلم به دایی خود می‌گوید خنده‌دار و جذاب شده است؛ اگر دنبال یک فیلم در ژانر کمدی و خانواده می‌گردید، این بهترین گزینه است.

خلاصه فیلم: خانواده‌ی در پایین شهر تهران زندگی می‌کنند و مخارج زندگی خود را از طریق پاک کردن سبزی به‌دست می‌آورند؛ در این حال پدر خانواده فوت می‌کند و آن‌ها حتی پول ندارند که جنازه را تحویل بگیرند و این شروع ماجرای فیلم است.

تگزاس ٢

در سینمای ایران، زمانی که یک فیلم کمدی پرفروش شود بدون شک سریع قسمت دوم آن هم تولید می‌شود؛ تگزاس یک حدودا ١۴ میلیارد فروخته شد که کارگردان فیلم (مسعود اطیابی) تصمیم گرفت قسمت بعدی آن را هم تولید کند.

کمدی بودن این فیلم فقط به‌‌خاطر شخصیت‌های فرعی فیلم یعنی ژاله صامتی و مهدی هاشمی است؛ در حالی که نقش اصلی فیلم سام درخشانی و پژمان جشیدی در کمدی بودن نقش چندانی نداشتن و به خوبی نتوانسته‌اند مخاطب را جذب کنند.

داستان این فیلم ایرانی در ادامه همان قسمت اول است؛ ساسان، بهرام و آلیس در حالی به ایران برمی‌گردند که پدر بهرام و مادر ساسان باهم ازدواج کرده‌اند و ساسان از این موضوع بی‌اطلاع است.

بهرام به دلایل ممنوعیت حمل دلار آن‌ها را داخل یک چمدان جاسازی کرده است اما در فرودگاه یک چمدان پر از مواد را به جای چمدان خود برمی‌دارد.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد که بهترین فیلم‌های کمدی ایرانی به شما معرفی شود تا وقت خود را برای دیدن یک فیلم خنده‌دار و سرگرم کننده بزارید؛ البته سلیقه هر فرد در انتخاب فیلم متفاوت است. 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید