15:54 , 1401/11/11
کد خبر: 000019568
بازدید: 1234
بهترین فرصت بارسا برای ناامید کردن رئال از قهرمانی

بر اساس قرعه کشی نیمه نهایی کوپا دل ری بارسلونا و رئال مادرید باید به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، روز گذشته قرعه کشی نیمه نهایی کوپا دل ری به انجام رسید و بر این اساس رئال مادرید و بارسلونا باید به مصاف هم بروند. در دیگر بازی نیز اوساسونا و بیلبائو برابر هم قرار می گیرند.

رئال و بارسا در فصل جاری تاکنون دو بار به مصاف هم رفته اند که یک بار رئال 3-1 در لالیگا برنده شد و اخیرا بارسا در فینال سوپرجام اسپانیا رئال را 3-1 شکست داد. دو تیم طی 35 روز بین ماه مارس و آوریل سه بار برابر هم قرار خواهند گرفت. دو بازی مربوط به کوپا دی ری است و بازی برگشت لالیگا نیز در نوکمپ برگزار می شود.

1791991

طبق ادعای آاس، بازیکنان بارسلونا از اینکه به رئال برخورد کرده اند خوشحالند چرا که ترجیح می‌دادند به جای فینال در این مرحله برابر رئال قرار بگیرند، به خصوص که بازی برگشت نیز در نوکمپ برگزار می شود. همچنین بارسا بهترین فرصت را دارد تا با دو میزبانی از رئال در هفته های پیش رو، کار این تیم را در هر دو تورنمنت تمام کند.

بارسا در لالیگا فعلا پنج امتیاز از رئال پیش است و با حفظ این فاصله تا بازی برگشت، می تواند با کسب پیروزی رئال را از قهرمانی ناامید کند. بارسا این شانس را هم دارد تا رئال را از فتح کوپا دل ری نیز محروم کند.

بیشتر بخوانید: دمبله بازی‌های مهم بارسلونا را از دست داد

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید