14:57 , 1401/11/28
کد خبر: 000020457
بازدید: 3618
بهترین زمان مصرف قرص ترادامیکس 

قرص ترادامیکس چیست؟ چه زمانی برای مصرف آن مناسب تر است؟ اطلاعات کامل این قرص را در ادامه مطلب مطلعه کنید.

یکی از قرص های که مخصوص مردان بوده و در سلامت دستگاه تناسلی آن ها نقش موثری دارد. قرص ترادامیکس ترادافارما Tradamix است.

این نوع دارو مکمل غذایی بوده که می تواند به تقویت عملکرد سیستم ادراری آقایان کمک کند و بر تقویت نیروی جنسی مردان اثر بی نظیری دارد.  

برای آشنایی بیشتر با این محصول و بهترین زمان مصرف قرص ترادامیکس توصیه می شود با دقت و به طور کامل این محتوا را مطالعه بفرمایید.

این دارو مختص آقایان بوده که محصولی کاملا طبیعی است و به جهت سه ماده طبیعی که در آن وجود دارد باعث ارتقا بافت آلت مردان، سلامت دستگاه ادراری تناسلی مردان می شود و اثر ضد پیری دارد.  

این نوع محصول طبیعی ساخت کشور سوئیس بوده که موجب تقویت قوای جنسی می شود و میل مردان در رابطه جنسی را افزایش می دهد و سبب بهبود سطح عملکرد فیزیکی آن ها می شود که نقش موثری در رفع اختلالات نعوظ دارد.

تقویت الاستیسیته بافت آلت مردان از دیگر خواص این محصول می باشد و خرید آن خواص و فواید متعددی برای عملکرد جنسی آقایان دارد.

قرص ترادامیکس برای چیست؟

یکی از مشکلاتی که امروزه در بسیاری از آقایان شایع است، اختلالات نعوظ و مشکلات جنسی بوده، قرص ترادامیکس ترادا فارما برای بهبود عملکرد دستگاه تناسلی و ادراری آقایان اولین مکمل طبیعی است که بدون مواد شیمیایی تولید شده و دارای ترکیبات طبیعی می باشد. 

تا این قسمت محتوا به خوبی متوجه شده اید که قرص ترادامیکس برای چیست.

امروزه داروهای زیادی مشابه قرص ترادامیکس وجود دارند؛ ولی این قرص محصولی کاملا طبیعی محسوب می شود.

سه گیاه به نام های بایوویس، جلبک خشک اکلونیا بیسیکلیس و گیاه خارخاسک در این نوع قرص وجود دارند.

این دارو اثری فوق العاده روی تقویت میل جنسی، افزایش عملکرد جنسی و قوا، کاهش خستگی مردان، افزایش انرژی فیزیکی، افزایش نشاط و هیجان جنسی، بهبود الاستیسیته بافت آلت تناسلی و بهبود اختلالات نعوظ دارد. 

از فواید و خواص خرید این نوع دارو می توان موارد زیر را نام برد:

  1. • تقویت الاستیسیته آلت مردانه 
  2. • کاهش رخوت جنسی و خستگی 
  3. • افزایش انرژی فیزیکی مردان 
  4. • تقویت عملکرد دستگاه تناسلی _ ادراری و قوای جنسی 
  5. • درمان اختلالات نعوظ 
  6. • افزایش میل جنسی 
  7. • بالا بردن هیجان و نشاط جنسی مردان  

طریقه مصرف قرص ترادامیکس

طریقه مصرف قرص ترادامیکس به این صورت است که یک عدد از این قرص باید هر 24 ساعت و هر 12 ساعت مصرف شود بهتر است این فاصله زمانی رعایت گردد تا تاثیر پذیری قرص افزایش پیدا کند.

این مکمل جنسی میزان مصرف مطلوب آن یک یا دو عدد به صورت روزانه است و حداقل 60 روز برای مصرف این قرص باید زمان گذاشته شود. 

از مواد تشکیل دهنده این دارو می توان موارد زیر را نام برد:

  • • تریبولوس ترستریس یا خار خاسک: این ماده طبیعی که در این محصول وجود دارد، باعث تحریک تولید طبیعی هورمون های مردانه شده است.
  • از دیگر خاصیت این گیاه می توان به کاهش خستگی مردان در عملکرد جنسی و تقویت سطح انرژی فیزیکی آقایان اشاره کرد.
  • • جلبک اکلونیا بیسیکلیس: این نوع جلبک غنی از آنتی اکسیدان طبیعی بوده که این موجب از بین رفتن و خنثی شدن رادیکال های آزاد بدن می شود. 
  • این عصاره بر عملکرد بافت های دیگر بدن مانند ریه، مفاصل و استخوان ها تاثیر مفیدی دارد. 
  • • بایوویس: سطح نیتریک اکساید موجود در بدن را افزایش می دهد و در عملکرد عضلات صاف بافت آلت تناسلی تعادل ایجاد می کند.
  • این خاصیت در تقویت عملکرد دستگاه تناسلی نقش مهمی دارد و به درمان اختلالات نعوظ کمک خواهد کرد.  

موارد مصرف قرص ترادامیکس ترادافارما

از موارد مصرف قرص ترادامیکس ترادافارما می توان به تقویت عملکرد جنسی مردان، بالابردن انرژی فیزیکی مردان و افزایش نشاط جنسی اشاره کرد. 

در این جا نکته قابل توجه این است که وجود گیاه تریبولوس ترستریس در این دارو باعث تنظیم عملکرد جنسی آقایان از جهات گوناگون می شود و برای زوجین یک تجربه جنسی کامل تری را ایجاد می کند. 

عوارض قرص ترادامیکس 

از عوارض قرص ترادامیکس تاکنون چیزی گزارش نشده است با این حال افرادی که به تومورهای آندروژن حساس هستند یا دچار نارسایی کبدی شده اند این قرص را نباید مصرف کنند. 

افرادی که به عناصر تشکیل دهنده این دارو حساسیت دارند نباید این قرص را مصرف نمایند؛ چون برای آن ها مضر است. 

خار خاسک مدر بوده به همین دلیل موجب کاهش داروی لیتیوم می شود لذا با پزشک معالج در صورت مصرف لیتیوم باید مشورت کنید تا مقدار دوز مصرفی را مشخص کند.

خار خاسک قند خون را کاهش می دهد؛ بنابراین با داروهای کاهنده قند نباید مصرف می شود لذا باید پزشک خود را مطلع کنید تا کاهش مقدار دارو را برای شما انجام دهد. 

حداقل دو هفته قبل از اعمال جراحی از مصرف این دارو باید خودداری کنید و این به جهت خار خاسک موجود در آن می باشد که موجب کاهش قند خون می شود.

در رابطه با ترادامیکس و فشار خون باید به این نکته اشاره کنیم افرادی که دچار فشار خون پایین هستند در مصرف این فرآورده باید احتیاط کنند. 

برای نگهداری ترادامیکس ترادافارما باید آن را در مکانی خنک و خشک قرار دهید. علاوه بر این دور از دسترس کودکان باید این محصول نگهداری گردد.

ترکیبات این دارو شامل گزینه های زیر می شوند:

  • • گیاه تریبولوس ترستریس حاوی 90 درصد ساپونین: 450 mg
  • • عصاره خشک جلبک اکلونیا بیسیکلیس: 300 mg
  • • بایوویس ( چیتوزان اولیگو ساکارید محلول در آب ): 250 mg

ویژگی های ترادامیکس 

همان طور که قبلا بارها و بارها اشاره کرده ایم این محصول از سه گیاه بایوویس، جلبک خشک اکلونیا بیسیکلیس و خار خاسک تشکیل شده است.

از ویژگی های ترادامیکس می توان به کاهش خستگی مردان، افزایش انرژی فیزیکی، افزایش نشاط و هیجان جنسی، بهبود الاستیسیته بافت آلت تناسلی، بهبود اختلالات نعوظ، تقویت میل جنسی، افزایش قوا و عملکرد جنسی اشاره کرد. 

این فرآورده کاملا طبیعی، ساخت شرکت ترادا فارمای سوئیس است. ترادامیکس ترادافارما برای بهبود و سلامت عملکرد ادراری، تناسلی و دستگاه جنسی تولید می شود و در بسته های 30 عددی وجود دارد. 

نکته قابل توجه که در مورد این قرص وجود دارد این است که 60 درصد بیمارانی که در دستگاه تناسلی ادراری خود دچار مشکل شده اند با مصرف این محصول توانسته اند در هفته اول سطح انرژی فیزیکی خود را افزایش دهند و خستگی خود را پایین بیاورند.

آقایانی که در زمان کوتاهی از این دارو مصرف کرده اند هورمون های مردانه آن ها به طور طبیعی افزایش پیدا کرده است.

اگر حداقل 60 روز از این قرص مصرف شود روی بهبود عملکرد دستگاه تناسلی اثر فوق العاده ای دارد.

نحوه مصرف قرص ترادامیکس به این صورت است که با یک لیوان آب باید در روز یک یا دو عدد از آن مصرف شود.

مصرف ثابت و منظم این نوع دارو برای حداقل دو ماه است این نوع قرص هر 24 ساعت و هر 12 ساعت باید مصرف گردد. 

گیاه عصاره تریبولوس ترستریس دارای 90 درصد ساپونین، عصاره خشک جلبک اکونیا بیسیکلیس و بایوویس ( چیتوزان اولیگوساکارید محلول در آب ) از ترکیبات قرص ترادامیکس ترادافارما محسوب می شوند که در ادامه محتوا توضیحاتی راجع به آن ها داده شده است:

تریبولوس ترستریس Tribulus Terrestris: در گیاهان متعلق به خانواده تریبولوس ترستریس در غلظت های بالا وجود دارد و یک ساپونین استروئیدی است. 

در متون علمی مطالعاتی که بر روی حیوانات انجام شده، نشان می دهد که این نوع عصاره می تواند تستوسترون دو را تحریک کند و در هنگام اتصال اثر آندروژنی تقلیدی دارد. 

به مکان های گیرنده آندروژن و تحریک تولید طبیعی آندروژن ها، پروتودیوسین متصل می شود تا یک عمل آندروژنی تقلیدی فوری انجام گردد. 

اکثر بیماران ( حدود 65 درصد ) که قرص ترادامیکس را هر 24 ساعت مصرف کرده اند، احساس خستگی کمتری داشتند و انرژی بدن آن ها افزایش یافته است.  

جلبک اکلونیا بیسیکلیس: در جلبک اکلونیا بیسیکلیس در غلظت های بالا بی اکول، فلوروتانین و دی اکول   Dieckol،phlorotanin،bieckol 

وجود دارد.

این ترکیبات دارای آنتی اکسیدان های طبیعی هستند که تا 40 درصد چربی محلول می باشند که باعث شده اند اثر طولانی تری تا حداقل 12 ساعت داشته باشند. 

این سه نوع آنتی اکسیدان قوی و طبیعی می توانند، رادیکال های آزاد اکسیژن را دفع کنند.

به همین دلیل بر روی مفاصل، استخوان ها و ریه ها تاثیر مفیدی دارند. 

بایوویس  biovis: دارای پلیمرهای با غلظت های بالا است که تولید نیتریک را افزایش می دهد؛ چون محرک قوی نیتریک اکساید سنتاز می باشد.

در واقع هنگامی که نیتریک اکساید آزاد می شود، موجب خواهد شد در عملکرد عضلات صاف بافت نعوظ آلت تناسلی تعادل ایجاد گردد.  

روند اثر بخشی قرص ترادامیکس Tradamix

روند اثر بخشی قرص ترادامیکس Tradamix شامل مراحل زیر می شود:

  • • از هفته اول روز به روز عملکرد الیگوساکارید محلول در آب کیتوزان شروع می شود که نعوظ اکسید نیتریک No را افزایش می دهد. 
  • حداکثر اثر بخشی خود را پس از 6 تا 8 هفته نشان می دهد.
  • • پلی فنول های که در جلبک اکلونیا بیسیکلیس وجود دارند؛ پس از هفته سوم مصرف، عمل قدرتمندی آن ها انجام می شود تا تولید طبیعی انتقال دهنده عصبی برای نعوظ ( نیتریک اکسید ) صورت بگیرد و با تجمع آنیون های سوپر اکسید ( رادیکال های آزاد ) مبارزه می کند.
  • • مقابله با رادیکال های آزاد موجب خواهد شد به بافت های سیستم ادراری و فراتر از آن آسیبی وارد نشود.
  • • عمل پلی فنول که موجب بهبود الاستیسیته بافت می شود، پیش رونده است و زودتر از هفته 4 تا 6 از نظر بالینی قابل تشخیص می باشد.
  • • با این وجود، پس از 8 هفته حدود 10 درصد بیمارانی که از این قرص مصرف کرده اند به فواید درمانی آن پی برده اند.

موارد منع مصرف قرص ترادامیکس ترادافارما Tradamix

  1. یکی از موارد منع مصرف قرص ترادامیکس ترادافارما Tradamix برای افراد مبتلا به بیماری تیروئید است و این به دلیل جلبک اکلونیا بیسیکلیس بوده که همانند بیشتر جلبک های قهوه ای سرشار از ید می باشد؛ بنابراین افرادی که به تیروئید مبتلا هستند باید با پزشک خود در مورد مصرف این نوع دارو مشورت نمایند. 
  2. از مقدار دوز توصیه شده، مصرف این دارو نباید بیشتر شود و با داروهای ضد انعقاد دیکومارین نباید مصرف گردد. 
  3. از ویژگی های این دارو می توان به تقویت میل جنسی آقایان، بهبود اختلالات نعوظ، افزایش هیجان و نشاط جنسی، بهبود الاستیسیته بافت آلت مردانه، افزایش عملکرد جنسی آقایان، افزایش قوا، بهبود عملکرد دستگاه تناسلی_ ادراری، کاهش خستگی در مردان و افزایش سطح انرژی فیزیکی اشاره کرد.
  4. همان طور که در قسمت های قبلا بیان کرده ایم قرص ترادامیکس ترادا فارما دارای سه ماده موثر به نام بایوویس ( چیتوزان اولیگوساکارید محلول در آب )، عصاره خشک جلبک اکلونیا بیسیکلیس، تریبولوس ترستریس ( شامل 90 درصد ساپونین ) است.
  5. پروتودیوسین یک ساپونین استروئیدی بوده که در مقدار بالا در گیاه تریبولوس وجود دارد. 
  6. پروتودیوسین اثر فوری مقلد هورمونی دارد؛ چون به گیرنده های هورمون مردانه اتصال پیدا می کند و باعث تحریک فرآوری طبیعی هورمون های مردانه می شود. 
  7. حدود 65 درصد آقایانی که این نوع قرص را در 24 ساعت مصرف کرده اند در هفته اول خستگی آن ها کاهش پیدا کرده و سطح انرژی فیزیکی آن ها افزایش یافته است. 
  8. جلبک اکلونیا بیسیکلیس که یکی از ترکیبات این نوع دارو بوده غنی از آنتی اکسیدان های طبیعی به میزان 40 درصد در چربی محلول مانند بی اکول، فلوروتانین و دی اکول است. 
  9. این حالت به مدت حداقل 12 ساعت طول ازدیاد آن ها را افزایش می دهد در صورتی که اثر بخشی سایر آنتی اکسیدان ها حدود 30 دقیقه است. 
  10. بررسی ها نشان می دهد این مواد اثر آنتی اکسیدانی قوی دارند و باعث خنثی شدن رادیکال های آزاد اکسیژن می شوند. 
  11. سرانجام این مواد روی مفصل ها، استخوان ها و ریه ها اثرات سودمندی دارند. پلیمر چیتوزان الیگو ساکارید محلول در آب و بایوویس محرک قوی نیتریک اکساید سنتاز هستند.
  12. تولید نیتریک اکساید No در راندمان عضلات صاف بافت موثر بوده و نعوظ آلت تناسلی را متعادل می کند.  
  13. در مورد چگونگی مصرف این نوع قرص باید به شما عزیزان عرض کنیم که حداقل به مدت 60 روز هر 24 ساعت یا هر 12 ساعت یک عدد از این قرص باید مصرف شود. 
  14. در صورت مصرف آن اگر دچار سوزش، مشکلات تنفسی، تورم و خارش شده اید باید به اوژانس مراجعه نمایید.  
  15. از ترکیبات این دارو می توان به بایوویس، بیسیکلیس، عصاره خشک جلبک اکلونیا، خار خاسک 90 درصد ساپونین و عصاره گیاه تریبولوس ترستریس اشاره کرد.
  16. به مدت 60 روز به فاصله 12 ساعت باید یک تا دو عدد از این قرص مصرف شود. 
  17. بیماران دارای تومور حساس به آندروژن و بیماران نارسایی کبدی باید از خرید و مصرف ترادامیکس ترادافارما خودداری کنند.
  18. خار خاسک دارای خاصیت مدر می باشد و موجب کاهش دفع لیتیوم می شود؛ لذا افرادی که لیتیوم مصرف می کنند در هنگام استفاده از قرص ترادامیکس ترادا فرما باید با پزشک خود مشورت نمایند. 
  19. افرادی که داروهای کاهنده فشار خون مصرف می کنند یا فشار خون پایینی دارند باید با پزشک داروساز خود برای استفاده از ترادامیکس مشورت کنند؛ چون خار خاسک موجود در این نوع دارو فشار خون بالا را کاهش می دهد. 
  20. خارخاسک چون روی افت فشار خون تاثیر گذار است موجب عدم کنترل فشار خون در عمل های جراحی توسط تیم پزشکی می شود. 
  21. بنابراین مصرف ترادامیکس حداقل دو هفته پیش از انجام عمل جراحی باید متوقف شود.

خرید و مصرف قرص ترادامیکس برای چه افرادی مناسب است؟ 

خرید و مصرف قرص ترادامیکس برای چه افرادی مناسب است؟ آقایانی که اختلالات نعوظ آن ها تاثیر منفی روی اعتماد به نفس و زندگی جنسی آن ها داشته، می توانند برای بهبود قوای جنسی خود از این نوع دارو استفاده کنند.

اگر اهمیت زیادی به سلامت دستگاه تناسلی خود می دهید باید از محصولاتی که بر پایه گیاهان و کاملا طبیعی هستند مانند قرص ترادامیکس ترادا فارما را استفاده کنید تا میل جنسی شما افزایش یابد.

این نوع قرص اثر بخشی موثر و فوق العاده ای روی سلامت و قدرت جنسی شما دارد. 

از نخستین محصولاتی که میل جنسی آقایان را افزایش می دهد، قرص ترادامیکس ترادا فارما است که به تندرستی دستگاه تناسلی _ ادراری کمک می کند. 

این فرآورده راندمان و توانایی جنسی آقایان را افزایش می دهد و موجب بهبود اختلالات نعوظ و تقویت میل جنسی آن ها می شود.

از دیگر کارکردهای این نوع محصول می توان به پایین آمدن خستگی  مردان، بالا رفتن سطح انرژی فیزیکی آقایان، بهبود نشاط و هیجان جنسی  و تقویت الاستیسیته بافت آلت مردان اشاره کرد.

بافت نعوظ آلت تناسلی را افزایش می دهد و موجب تقویت مضیقه می شود. ترادامیکس ترادا فارما باعث افزایش عملکرد جنسی در آقایان، بهبود اختلالات نعوظ، افزایش میل جنسی و قوا جنسی آقایان می شود. 

مکانیسم این فرآورده به این صورت است که در گیاه تریبولوس ترستریس یا همان خار خاسک در مقادیر بالا پروتودیوسین وجود دارد. 

پروتودیوسین به گیرنده های آندروژن متصل می شود که اثر فوری مقلد آندروژنی دارد و باعث تحریک تولید طبیعی آندروژن ها می شود. 

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم یکی از مواد تشکیل دهنده این نوع قرص جلبک اکلونیا بیسیکلیس است که این جلبک دارای فنل های طبیعی بی اکول، فلوروتانین و دی اکول می باشد که این سه ماده روی واسطه های التهابی مانند سیتوکین ها ( گاما lNF، آلفا TNF و لیپوپلی ساکارید )  عمل کرده اند و رادیکال های آزاد را خنثی می کنند و این به دلیل اثر آنتی اکسیدانی قوی آن ها است.

این مواد سودمند بر روی بافت های دیگر مانند مفاصل، استخوان ها و ریه ها اثرات سودمندی دارند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید