10:24 , 1401/4/8
کد خبر: 000013483
بازدید: 1539
بهترین روش های آزمایش شده برای از بین بردن چربی شکم!

حالا زمان آن رسیده است که از دست چربی شکم خلاص شوید. در این مطلب بهترین روش های آزمایش شده برای از بین بردن چربی شکم و پهلو را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

مناسب ترین برنامه کاهش چربی شکم، بهترین نوشیدنی برای از بین بردن چربی شکم چیست؟ معجون برای از بین بردن چربی شکم وجود دارد؟ سریعترین راه لاغری شکم و پهلو کدام است؟ شکستن چربی شکم چگونه میسر می شود؟ استفاده از روغن برای کوچک شدن شکم تاثیری دارد؟ آیا چربی شکم با سشوار از بین می رود؟ درمان خانگی کوچک شدن شکم کدام است؟ سوزاندن چربی شکم و پهلو با چه ورزشی تسریع می شود؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، روش‌های آزموده‌ شده و واقعی را برای از بین بردن چربی‌های شکم به کار ببرید تا از شر چربی‌های سرسخت خلاص شوید و به راحتی لباس‌هایی را که می‌خواهید بپوشید. بعد از بکار گیری این موارد خواهید دید که می توان وزن کم کرد و از شر شکم خود خلاص شد. با ایجاد تغییراتی کوچکی در زندگی به مرور زمان تغییرات بزرگ حاصل می شود پس به خود فرصت دهید.

بهترین روش های آزمایش شده برای از دست دادن شکم
بهترین روش های آزمایش شده برای از دست دادن شکم

غذاهای چربی سوز بخورید!

غذاهایی مانند تخم مرغ، سیر، اسفناج، ماست، خیار، کفیر، گوشت قرمز، بوقلمون، مرغ، عدس قرمز، ماهی، لیمو، توت فرنگی خاصیت چربی سوزی دارند. بهترین راه برای از بین بردن چربی های دور شکم و کمر، مصرف مکرر این غذاها در رژیم غذایی است.

نوشیدن سوپ عدس در وعده ناهار و شام فواید معجزه آسایی را برای شما به ارمغان می آورد: چربی سوزی، سیر نگه داشتن شما، رفع یبوست، کاهش وزن به روشی سالم... مصرف تخم مرغ در تمام وعده های غذایی، به خصوص صبحانه، هم به آب شدن شکم و هم به کاهش وزن کمک می کند. البته نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

برای آب شدن شکم از دتاکس واتر استفاده کنید!

با نعناع، ​​خیار و لیمو که در قسمت غذاهای چربی سوز به آن اشاره کردیم، یک دتاکس واتر عالی برای آب کردن شکم درست کنید و از مزیت های معجزه آسای آن استفاده کنید. به لطف این نوشیدنی بسیار مقرون به صرفه و کاربردی، هم نفخ بدن برطرف می شود و هم چربی های سرسخت شکم آب می شوند.

بیشتر بخوانید: سریع ترین راه کاهش وزن در یک هفته + برنامه

 با این حال، باید حداقل دو هفته به طور منظم نوشیدنی سم زدایی بنوشید تا واقعاً از آن سود ببرید. اگر ااز نوشیدنی الکلی استفاده میکنید، دو روز از خوردن این نوشیدنی ها صرف نظر کرده و روز سوم آن را ترک کنید، به بدن خود فرصت دهید تا به این دوره جدید عادت کند.

دتاکس واتر را شب آماده کرده، تا صبح در یخچال نگهداری کنید. یک عدد خیار و یک لیمو ترش و یک مشت نعناع تازه شسته شده را به یک لیتر آب اضافه و مخلوط کنید. روز بعد، با یک لیوان نوشیدنی سم زدایی روز خود را به پایان برسانید. اما حتما باید از نعناع تازه استفاده کنید و  می توانید هر روز دتاکس واتر را با مواد جدید تهیه کنید.

بهترین روش های آزمایش شده برای از دست دادن شکم
بهترین روش های آزمایش شده برای از دست دادن شکم

از ادویه های چربی سوز استفاده کنید!

زیره، انیسون، فلفل سیاه، زردچوبه، رازیانه، دارچین، زنجبیل، بادرنجبویه، بابونه، ریحان، آویشن، رزماری، نعناع، ​​پاپریکا، سماق بهترین ادویه های چربی سوز هستند. در حالی که به حذف سموم در بدن کمک می کنند، باعث سوزاندن چربی دور شکم و کمر نیز می شوند.

استفاده از ادویه های چربی سوز به جای نمک در سالاد، سوپ، سبزیجات یا غذاهای گوشتی هم شما را از افزایش وزن محافظت می کند و هم از شر شکم تان خلاص می شود. به عنوان مثال، با نوشیدن هر روز چای زنجبیل، می توانید متابولیسم چربی سوزی را در بدن تسریع کنید و شکم را آب کنید.

بیشتر بخوانید: 12 توصیه برای آب کردن چربی های شکم

با مصرف ماست شکم تان را آب کنید!

همانطور که در قسمت غذاهای چربی سوز توضیح داده شد، ماست، زنجبیل، زردچوبه و دارچین موثرترین مواد غذایی در کاهش چربی شکم هستند. در ادامه روش چربی سوزی با ماست را خواهیم گفت این روش را 2 روز در هفته استفاده کنید و از نتایج لذت بخش آن بهره مند شوید. به لطف ایم معجره طبیعی می توانید روزانه حدود نیم کیلو گرم (البته در افراد مختلف با توجه به شرایط متفاوت این میزان فرق خواهد داشت) وزن کم کنید.

بیشتر بخوانید: 25 نکته اثبات شده برای کاهش وزن ایمن

دارچین، زنجبیل و زردچوبه را از هر کدام یک قاشق چایخوری در یک کاسه ماست پرچرب بریزید و مخلوط کنید. دو تا سه ساعت قبل از خواب ماست بخورید و یک لیتر آب روی آن بنوشید. می توانید مواد را فروشگاه های معتبر خریداری کنید، همه آنها باید پودر ادویه باشند. نباید بیش از 2 بار در هفته این کار را انجام دهید. (قبل از انجام این روش حتما با پزشک خود مشورت کنید)

بهترین روش های آزمایش شده برای از دست دادن شکم
بهترین روش های آزمایش شده برای از دست دادن شکم

چای گیاهی شکم‌ آب کن، بنوشید!

هنگامی که به طور منظم از چای گیاهی شکم‌آب کن تهیه شده با مواد چربی‌سوز استفاده کنید، فواید آن را خواهید دید. اگر شاغل یا دانشجو هستید، می توانید یک فلاسک یا بطری را پر کنید و چای خود را با خود هر کجا که خواستید ببرید و به این ترتیب بهانه دیگری را که مانع از کاهش وزن شما می شود را از بین ببرید.

بیشتر بخوانید: 6 استراتژی ثابت شده برای کاهش وزن

چای گیاهی برای ذوب کردن شکم یک شبه تهیه می شود، به همین ترتیب اسانس های شفابخش مواد مغذی وارد آب می شوند. آویشن، دانه فلفل سیاه، رازیانه، انیسون، رزماری، میخک و چای سفید را هر کدام یک قاشق چایخوری در یک کاسه عمیق بریزید. یک عدد لیمو خرد شده و یک سیب قرمز را به آن اضافه کنید. یک لیتر آب جوشیده را به آن اضافه کنید، مخلوط کنید و بگذارید تا صبح بماند.

صبح دم کرده دمنوش دمنوش گیاهی را صاف کنید، یک لیوان قبل از غذا بنوشید و روز به روز شاهد آب شدن شکم خود باشید.

برای کاهش وزن بدون افتادگی راه بروید!

یکی از مهم ترین دلایل ترس از کاهش وزن، افتادگی یا ترک خوردن است. با این حال، اگر این روند را به مرور زمان گسترش دهید و به ورزش بپردازید، می توانید برای همیشه وزن کم کنید و شکم را بدون افتادگی آب کنید. به همین دلیل، در حین استفاده از روش های آب کردن شکم که به شما توصیه می کنیم، حتما باید ورزش کنید.

کاهش وزن با پیاده روی
بهترین روش های آزمایش شده برای از دست دادن شکم

یکی از بهترین ورزش هایی که می توانید برای از دست دادن شکم انجام دهید، پیاده روی در هوای آزاد با اکسیژن فراوان است. 45 دقیقه پیاده روی هر روز متابولیسم شما را سرعت می بخشد و به شما کمک می کند چربی و کالری بیشتری بسوزانید.

بیشتر بخوانید: مضرات کاهش وزن سریع و کنترل نشده که نباید نادیده گرفت

علاوه بر پیاده روی، انجام تمرینات دیگر نیز بسیار مهم است: ورزش دراز و نشست، اگرچه در بین تمرینات آب کردن شکم بسیار محبوب است، آنقدرها هم که فکر می کنید مفید نیست. در واقع اگر دراز و نشست به درستی انجام نشود می تواند باعث آسیب در ناحیه کمر و گردن شود. در میان تمرینات ذوب هسته ای، اسکات، بازوهای پهلو و بریج بهترین ها هستند.

با گیاهان چربی سوز لاغر شوید!

گیاهان چربی سوز مانند جعفری، شوید، شاهی، آروگولا، نعناع تازه، ریحان، خرفه، چای سبز، اولانگ، چای سفید، میخک، چربی شکم را آب می کند! زیرا این گیاهان گاز، ادرار، سموم و آب اضافی بدن را از بین می برند، نفخ شکم را برطرف می کنند و چربی های اضافی شکم را می سوزانند.

بیشتر بخوانید: 20 استراتژی برای کاهش وزن بدون رژیم

وقتی در هر وعده غذایی آب نصف لیمو را در یک مشت جعفری بچکانید و بخورید، هم در برابر بیماری ها مصون می شوید و هم از شر چربی شکم خود خلاص می شوید. نوشیدن چای سبز یا چای هیبیسکوس به جای چای سیاه یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن چربی شکم است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید