17:09 , 1401/11/17
کد خبر: 000019910
بازدید: 1302
بلیط سفر به ترکیه به 18 میلیون تومان رسید

زلزله رخ داده در ترکیه اگرچه تاثیری در میزان تقاضای ایرانیان برای سفر به این کشور نداشته اما به گفته برخی آژانس داران باعث شده قیمت بلیط ها در برخی موارد به مرز 18 میلیون تومان برسد.

به گزارش خبرنگار گردشگری ایونا، شرایط جوی و شرایط ویژه ایجاد شده در ترکیه باعث شده در روزهای یکشنبه و دوشنبه، 16 و 17 بهمن ماه بسیاری از پروازهای ترکیه لغو شوند.

بر این اساس 238 پرواز فرودگاه استانبول در این دو روز لغو شده هرچند که همچنان پروازهای ایران به مقصد ترکیه برقرار است و تحت تاثیر زلزله ترکیه قرار نگرفته اما با این حال از نظر قیمت این پروازها به شدت تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته است.

چرا بلیط پروازهای ترکیه گران شد؟

همچنین آژانس داران چنین عنوان کرده اند که پس از این زلزله میزان درخواست بلیط برای ترکیه کاهش یافته اما با این حال این موضوع تاثیری روی برنامه تورهای گردشگری که از ایران به ترکیه می روند نداشته است. توجیح برخی آژانس ها برای این موضوع آن است که این زلزله در مناطق توریستی که مقصد سفر ایرانی ها است، رخ نداده است.

بلیط پروازهای ترکیه کی ارزان می شود؟

همچنین درباره بالا رفتن یکباره قیمت پروازهای ایران به استانبول چنین عنوان شده که با توجه به لغو پروازهای طرف ترک به دلیل شرایط جوی نرخ بلیط های یکطرفه تهران-استانبول برای عصر و شب دوشنبه تا حدود 15 تا 18 میلیون تومان پیش رفته و پیش بینی می شود از روز سه شنبه، 18 بهمن و با از سرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیه قیمت بلیط ها تا حدود یک سوم افت کرده و به 5 تا 7 میلیون تومان می رسد.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید