14:28 , 1402/3/3
کد خبر: 000025303
بازدید: 3465
برنامه ویژه سپاهان برای جذب ستاره‌های فوتبال

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان تنها در بازارنقل‌وانتقالات به دنبال خرید ستاره‌های بزرگ فوتبال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، تیم فوتبال سپاهان در این فصل رقابت نزدیکی با پرسپولیسبرای کسب عنوان قهرمانی داشت که در نهایت با اختلاف یک امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی لیگ بیست‌ودوم دست پیدا کرد.

طلایی‌پوشان اصفهانی همواره عملکرد خوبی در بازار نقل‌وانتقالات داشتند و به پشتوانه مالی قوی‌ای که دارند، موفق شدند با مبالغ بالاتر ستاره‌ها را جذب کنند.

سپاهان با هدایت ژوزه مورایس عملکرد خوبی در این فصل داشت و این سرمربی پرتغالی تنها در بازارنقل‌وانتقالات به دنبال خرید ستاره‌های بزرگ فوتبال خواهد بود. او علی‌رغم پایان لیگ، چند روز در ایران ماند و جلساتی با مسئولین باشگاه سپاهان برای نقل‌وانتقالات و همچنین لیست بازیکنان خروجی سپاهان برگزار کرد.

خبرها حاکی از آن خواهد بود که سپاهان به دنبال خرید رضاشکاری(گل‌گهر)، محمد محبی(سانتاکلارا)، سامان فلاح و غلامرضا ثابت‌ایمانی(پیکان) خواهد بود. همچنین محمدرضا حسینی که به صورت قرضی در نیم فصل راهی گل‌گهر شده بود قراردادش به اتمام رسیده و حالا منتظر نظر ژوزه مورایس برای فصل آینده است.

از طرفی در صورتی که سپاهان نتواند پیام نیازمند را از پورتیموننزه به صورت دائمی در اختیار بگیرد، قطعا آن‌ها به دنبال یک دروازه‌بان مطمئن برای فصل آینده خواهند بود. حسین‌ پورحمیدی دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور که به صورت قرضی در آلومینیوم حضور داشت با توجه به اتمام قراردادش، هنوز تیم فصل آینده خود را انتخاب نکرده و تراکتور نیز به دنبال جذب رامین رضاییان است. معاوضه این دو بازیکن قطعا برای ۲ طرف رضایت‌بخش خواهد بود.

همچنین زمزمه‌هایی در رابطه با حضور برادران محمدی در اصفهان نیز شنیده می‌شود. مهرداد محمدی که سابقه حضور در سپاهان را نیز در کارنامه خود دارد در تیم السیلیه عملکرد درخشانی داشت و سپاهان به دنبال بازگشت این بازیکن به اصفهان است.

میلاد محمدی به‌دلیل دو آسیب‌دیدگی متوالی به نظر در لیست ماتیاس آلمیدا، سرمربی آ.ا.ک آتن برای فصل بعد قرار ندارد و شاید شاهد حضور برادران محمدی در سپاهان باشیم.

خبر حضور ستاره سابق رئال در اصفهان تا چه حد صحت دارد؟

خامس رودریگز ستاره کلمبیایی قرارداد خود را با المپیاکوس فسخ کرده و یکی از رسانه‌های یونان مدعی شده بود که او در لیست خرید سپاهان قرار دارد که این انتقال کمی دور از انتظار خواهد بود. رودریگز فصل قبل هم در انتقالی غیرقابل باور از اورتون به الریان قطر آمد و حالا در شرایطی که نتوانست در فوتبال یونان هم عملکرد درخشانی داشته باشد، حالا احتمال این وجود دارد که به فوتبال آسیا برگردد تا بتواند خود را احیا کند.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود سپاهان کدام یک از این ستاره‌ها را برای فصل آینده به خدمت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: پاداش ویژه در انتظار شاگردان ساپینتو

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید