06:22 , 1401/6/27
کد خبر: 000015346
بازدید: 1737
بررسی کامل هواوی p50 pro+ قیمت در ایران

در بررسی هواوی p50 pro، نگاهی به جعبه گشایی، ویژگی های دوربین و عملکرد کلی گوشی انداخته ایم.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، در این مطلب به بررسی جزئیات هواوی p50 pro و تجربه کاربری که به ما ارائه می دهد می پردازیم.

بررسی جامع هواوی p50 pro+ قیمت

محتویات جعبه هواوی p50 pro

این گوشی دارای جعبه ای است که آرایه دوربین عقب را برجسته می کند. وقتی جعبه را باز می کنید، با P50 Pro مواجه می شوید. از همان اولین تماس مانند یک محصول ممتاز به نظر می رسد. کارتی که برنامه‌های Petal Search، Phone Clone و AppGallery را برجسته می‌کند، که شرکت روی آنها تمرکز کرده است، و یک دفترچه راهنمای کاربری که ما هرگز آن را نخوانده‌ایم، یک آداپتور با پشتیبانی از سوپرشارژ ۶۶ وات و البته یک کابل Type C نیز در جعبه موجود است. همچنین این جعبه دارای یک پوشش شفاف است.

بررسی کامل هواوی p50 pro+ قیمت در ایران

طراحی هواوی p50 pro

طراحی هواوی p50 pro مانند بسیاری از پرچمداران از قاب فلزی و آلیاژ شیشه استفاده می کند. با وزن 195 گرم، طراحی سبک تری نسبت به P40 Pro و Mate 40 Pro دارد. دارای طراحی بزرگ اما ارگونومیک است که به اندازه کافی برای استفاده با یک دست راحت است. چشمگیرترین جنبه طراحی البته آرایه دوربین عقب است. این دو دایره متقارن ظاهری شیک به گوشی می بخشد. در قسمت جلو، این بار شاهد یک دوربین تکی هستیم. به طور کلاسیک، کلیدهای روشن و خاموش و تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. این بار اسلات سیم کارت در پایین با مشبک بلندگو و درست در سمت چپ پورت Type C قرار دارد. ضمناً این بار از سیستم استریو دوگانه روی گوشی استفاده شده و کیفیت صدای گوشی کاملاً موفق است.

بررسی کامل هواوی p50 pro+ قیمت در ایران

نمایش ویژگی های هواوی p50 pro

این گوشی که در برابر آب و گرد و غبار با حفاظت IP68 مقاوم است، دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED است. این صفحه نمایش با رزولوشن 1228 در 2700 پیکسل، دارای نرخ رفرش 120 هرتز است. ما با یک صفحه نمایش موفق با پاسخ پرس 300 هرتز روبرو هستیم. از آنجایی که از صفحه نمایش OLED استفاده می شود، می توانید از ویژگی همیشه روشن نیز استفاده کنید. شما همچنین مجاز به انتخاب انیمیشن های مختلف هستید.

البته، برای عملکرد باتری، می‌توانید هم رزولوشن و هم نرخ تازه‌سازی را از ویژگی‌های صفحه تغییر دهید. علاوه بر این، اشباع رنگ و تعادل مشکی گوشی که از HDR 10+ نیز پشتیبانی می کند، محتوایی را که تماشا می کنید بسیار طبیعی تر می کند. این گوشی که دارای ویژگی هایی مانند تشخیص چهره نیز می باشد، البته دارای حسگر اثر انگشت در این صفحه نمایش است. هر دو تشخیص چهره و این سنسور بسیار سریع کار می کنند.

بررسی کامل هواوی p50 pro+ قیمت در ایران

تجهیزات هواوی p50 pro

هواوی p50 pro با پردازنده اسنپدراگون 888 عرضه می شود. همراه با این پردازنده 8 هسته ای، گوشی دارای 8 گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی متفاوت بنا به سلیقه شما می باشد. مدل مورد استفاده ما نسخه 256 گیگابایتی است. البته در صورت تمایل می توانید با کارت نانومتری فضای ذخیره سازی را افزایش دهید. هیچ پشتیبانی 5G روی گوشی وجود ندارد. این گوشی البته با این سخت افزار از عملکرد بالایی برخوردار است. 

بررسی کامل هواوی p50 pro+ قیمت در ایران

مشخصات فنی هواوی P50 Pro

ابعاد

ارتفاع: 158.8 میلی متر

عرض: 72.8 میلی متر

ضخامت: 8.5 میلی متر

وزن: 195 گرم

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار: IP68

ویژگی های نمایش هواوی P50 Pro

صفحه نمایش: 6.6 اینچی OLED

رزولوشن: 2700 x 1228 پیکسل

PPI: 450ppi

رنگ: 1.07 میلیارد

مشخصات سخت افزاری هواوی P50 Pro

پردازنده: اسنپدراگون 888 4G

پردازنده گرافیکی: Adreno 660

رم: 8 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 128/256 (قابل ارتقا)

بررسی کامل هواوی p50 pro+ قیمت در ایران

ویژگی های دوربین هواوی P50 Pro

دوربین 50 مگاپیکسلی True-Chroma (رنگی، دیافراگم f/1.8، OIS)

دوربین 40 مگاپیکسلی True Chroma (MONO، دیافراگم f/1.6)

دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض (دیافراگم f/2.2)

دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی (دیافراگم f/3.5، OIS)، پشتیبانی از فوکوس خودکار

دوربین جلو: دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی (زاویه واید، f/2.4، فوکوس خودکار)

ویژگی های باتری هواوی P50 Pro

باتری: 4360 میلی آمپر ساعت

شارژ: 66 وات سوپر شارژ

شارژ بی سیم: 50 وات

بررسی کامل هواوی p50 pro+ قیمت در ایران

ویژگی های دوربین هواوی P50 Pro

در قسمت دوربین، هواوی دوباره با خودش رقابت کرد. P50 pro دارای سیستم دوربین چهارگانه در پشت است. دوربین اصلی گوشی دارای دیافراگم f1.8 و وضوح 50 مگاپیکسل است. دارای لنز تک رنگ 40 مگاپیکسلی با دیافراگم f1.8، لنز 13 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f2.2 و لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f3.5 است.

مقادیر لنز تله فوتو بسیار بهبود یافته است. با ویژگی هایی مانند فوکوس و لرزشگیر اپتیکال، حتی در عکس هایی که از فواصل دور می گیرید، نتایج بسیار خوبی به دست می آورید. این گوشی همچنین دارای قابلیت زوم تا 100 برابر است. این شرکت که در حال حاضر در عکاسی بسیار خوب عمل می کند، دوباره با P50 Pro به عملکرد مورد انتظار دست یافته است. عکس ها بسیار طبیعی هستند. وقتی با لنز تک رنگ عکس سیاه و سفید می گیرید، نتایج شگفت انگیزی به دست می آورید. باید بگویم که این گوشی هم از نظر کنتراست و هم از نظر وضوح در قسمت عکاسی بسیار موفق است. همچنین حالت پرتره بسیار خوب کار می کند.

حتی در عکس های با زاویه باز هم نتایج بسیار واضح هستند، هیچ مشکلی مانند تاری در لبه ها وجود ندارد. در کنار حالت شب و حالت ماکرو، یکی از گوشی هایی را داریم که بهترین عکس ها را می گیرد. عکس گرفتن با گوشی بسیار لذت بخش است و در هر فرصتی آن را به شما القا می کند.

بررسی کامل هواوی p50 pro+ قیمت در ایران

عملکرد باتری هواوی P50 Pro

P50 Pro دارای باتری 4360 میلی آمپر ساعتی است. این باتری بسیار خوب بهینه شده است و یک روز را به خوبی دوام می آورد. علاوه بر این، به لطف آداپتور شارژ سریع 66 واتی موجود در جعبه، می توانید بیش از 70 درصد در نیم ساعت شارژ کنید. علاوه بر این، از شارژ بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می کند.

بررسی کامل هواوی p50 pro+ قیمت در ایران

رابط و خدمات گوگل هواوی P50 Pro

هواوی p50 pro با رابط کاربری EMUI 12 عرضه می شود. با این نسخه جدید، نوآوری های زیادی در قسمت استفاده، به خصوص نوار اعلانات ایجاد شده است. درست مانند گوشی‌های iOS، وقتی از سمت راست صفحه به پایین سوایپ می‌کنید، به کنترل پنل می‌رسید و وقتی از سمت چپ سوایپ می‌کنید، به صفحه اعلان می‌رسید. کنترل پنل مطابق با اکوسیستم هواوی سفارشی شده است و در صورت استفاده از دستگاه های دیگر، راحتی زیادی را فراهم می کند. جدا از همه ویژگی های دیگر، نوآوری هایی مانند تنظیم اندازه پوشه نیز انجام شده است.

همانطور که می دانید گوشی های هوآوی اپلیکیشن گوگل ندارند. با این حال، می توانید از بسیاری از برنامه های محبوب مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و مسنجر با برنامه های شخص ثالث یا فایل های apk بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. از طرفی متاسفانه نمی توان از برنامه های خاصی مانند Youtube Studio استفاده کرد.

بازار هواوی همچنان به رشد خود ادامه می دهد، اما هنوز باید بسیاری از بازی های محبوب را به صورت apk دانلود کنید. چیزی که بیشتر از همه در مورد بازار دوست ندارم این است که حاوی تبلیغات است. از سوی دیگر، این شرکت با ویژگی هایی مانند نقشه های گلبرگ و جستجوی گلبرگ، سیستم خود را به خوبی ایجاد کرده است. البته از ویژگی Share Huawei غافل نشویم. اگر از یکی از مدل های Huawei Matebook استفاده می کنید، این سیستم واقعاً راحتی زیادی را برای شما فراهم می کند.

بررسی کامل هواوی p50 pro+ قیمت در ایران

قیمت هواوی P50 Pro

در حال حاضر قیمت هواوی P50 Pro در بازار ایران با قیمت 28 میلیون تومان است.

نتیجه گیری هواوی P50 Pro

در نتیجه هواوی p50 pro دارای ویژگی هایی است که کاربرانی که خواهان عملکرد بالا و البته عملکرد دوربین هستند را راضی می کند. همانطور که گفته شد عکس گرفتن با این گوشی واقعا لذت بخش است. 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید