17:25 , 1401/11/9
کد خبر: 000019475
بازدید: 3002
بررسی ویژگی های قرص اسپریژن برای بدن آقایان +عوارض جانبی شایع

قرص اسپریژن چیست؟ آیا این قرص درمانی برای ناباروری آقایان است؟ شما می توانید در این مطلب به مفیدترین مطالب درباره این قرص دست پیدا کنید.

یکی از مشکلات اساسی و شایعی که بیشتر آقایان با آن درگیر هستند، ناباروری و همچنین مشکلات جنسی می باشد، که امروزه به دلایل مختلف تمامی آقایان در سراسر دنیا بیشتر در معرض این بیماری ها قرار دارند. صنعت داروسازی ایران در سال های گذشته بیشتر پیشرفته شده است و داروهای گوناگونی را شرکت های مختلف ابداع و در اختیار جهانیان قرار داده اند. برخی از این نمونه های تولید شده کمک بسیار شایانی به جامعه بشری کرده و حتی در کشورهای دیگر نیز محبوب و پرفروش هستند، یکی از این محصولات قرص اسپریژن معروف است، که برای اولین بار توسط یکی از شرکت های داروسازی ایران تولید و در اختیار مردم قرار گرفت. این محصول دارویی هم اکنون عمدتا توسط کارخانه های داخلی تولید می شود و همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای آن کاملا مناسب و ارزان می باشد. این محصول دارای ویژگی های خاصی برای بدن آقایان است.

بیشتر بخوانید: گردو چه فوایدی دارد/ از امگا 3 تاباروری مردان

قرص اسپریژن برای مردان چیست؟

این محصول از مواد مختلفی طبیعی و شیمیایی تشکیل شده است، که بیشتر حاوی ریز مغذی ها و ویتامین های مورد نیاز بدن آقایان می باشد، که به راحتی می تواند مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی آقایان و ناباروری را درمان کند. این قرص در یک بسته بندی ۶۰ عددی به بازار عرضه می شود و هر بسته بندی برای یک دوره مصرف مناسب می باشد. این محصول حتی تمامی تاییدیه های لازم را از وزرات بهداشت و درمان دریافت کرده است و حتی شما می توانید به راحتی آن را از تمامی داروخانه های مجاز در سطح شهر خریداری کنید. در ادامه به ویژگی های بارز این محصول برای آقایان اشاره می کنیم.

افزایش قدرت باروری آقایان:

این قرص ها به دلیل دارا بودن برخی از مواد طبیعی و ارگانیک مثل جینسینگ به راحتی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن قدرت باروری آقایان را افزایش دهد. این محصول قبل از تولید روی ۶۷ نفر از آقایان مورد بررسی قرار گرقت و نکنه قابل توجهی که در این قرص مشاهده کردند، تاثیر گذاری تقریبا یکسان روی تمامی آقایان بود. این محصول برای افزایش باروری در آقایان ابتدا تعداد اسپرم های ذخیره شده در بیضه ها را افزایش می دهد و همچنین می تواند قدرت بارور شدن اسپرم ها را نیز بیشتر کند. همان طور که می دانید، تعیین جنسیت جنین بر عهده آقایان می باشد و بانوان نقش کمتری در این موضوع دارند، تحقیقات ثابت کرده است، که افرادی که با این قرص قدرت باروری خود را افزایش داده اند، به نسبت دیگر زوجین به احتمال زیاد جنین آن ها دوقلو می شود و این موضوع در برخی از موارد مشابه ثابت شده است. این محصول خاص و کاملا ایرانی که توسط پژوهشگران داخلی ابداع شده، در کنار تمامی ویژگی های بارز میزان انرژی آقایان را نیز افزایش می دهد، که نکته قابل توجهی می باشد.

افزایش سرعت و قدرت اسپرم ها:

این محصول می تواند یکی از مشکلات مهم در تشکیل نطفه را که سرعت کم اسپرم ها پس از ارضا شدن می باشد، را درمان کند. اسپرم ها پس از ارضا شدن در محیط عادی فقط ۱۰ دقیقه زنده می مانند و اگر دارای سرعت کافی جهت نفوذ به قسمت های داخلی رحم نباشند، قطعا در کمتر از چند دقیقه از بین خواهند رفت و باروری صورت نخواهد گرفت، بهترین راهکار در این مسئله برای افرادی که در آزمایش های گوناگون سرعت کم و یا همان مورفولوژی پایین اسپرم آن ها ثابت شده است، استفاده مداوم و مکرر از قرص اسپریژن می باشد، که به تنهایی می تواند این مشکل را درمان کند.

افزایش مدت زمان ارضا جنسی:

یکی دیگر از عوامل موثر در باروری اسپرم ها که می تواند شانس یک بارداری موفق را افزایش دهد، مدت زمان ارضا شدن در آقایان باشد و هر چه قدر این مدت زمان بیشتر شود، احتمال ترکیب تخمک و اسپرم ها بیشتر است و در شرایط عادی مدت زمان ارضا شدن در آقایان بسیار کمتر از بانوان می باشد و این قرص با تاثیر گذاری مستقیم روی این مشکل می تواند در درمان این اختلال به شما کمک کند و همچنین در کنار تمامی این ویژگی های مثبت قرص اسپریژن می تواند با تولید برخی از مواد معدنی مورد نیاز بدن از بروز سرطان پروستات و همچنین آزواسپرمی جلوگیری کند، چون این دو عامل در کنار یکدیگر می توانند فرآیند تولید اسپرم را متوقف کرده و شانس بارداری را به صفر برسانند. چون تولید اسپرم در آقایان به هیچ وجه متوقف نمی شود و فقط برخی از بیماری های مادرزادی و اکتسابی در سنین بالا در بروز این مشکل دخیل هستند و شما باید به این نکته مهم توجه کافی داشته باشند.

افزایش احتمال پسرزایی:

یکی از ویژگی های بارز این محصول احتمال افزایش احتمال پسر شدن جنین می باشد، چون این قرص حاوی برخی از ویتامین ها و مواد معدنی خاص است، که سردی بدن را از بین می برد و همچنین تمامی مواد مورد نیاز جهت تشکیل یک اسپرم باکیفیت و سالم را فراهم می کند و همچنین در کنار تمامی این ویژگی ها باعث می شود، احتمال پسرزایی پس از تشکیل نطفه قوی تر شود، به همین خاطر برخی از افراد این محصول جدید و ایرانی را مصرف می کنند و طبق داده های آماری که پزشکان جمع آوری کرده اند، افرادی که با این قرص بارداری موفق داشته اند، بیشتر صاحب جنین پسر شده اند و به همین خاطر برخی از افراد این محصول را در تعیین جنسیت جنین دخیل می دانند. این محصول تمامی ریز مغذی های مورد نیاز برای آقایان در جهت داشتن یک اسپرم سالم و قوی را مهیا می کند.

درمان اختلالات نعوذ آقایان:

یکی از عوامل مهمی که باعث بروز اختلالات گسترده در فرآیند بارداری می شود، مشکلات مربوط به نعوذ بوده، که به راحتی می تواند فرآیند بارداری به تعویق بیاندازد و همچنین داروهای شیمیایی مختلفی جهت درمان این بیماری به بازار عرضه شده اند، که دارای عوارض گسترده ای هستند، اما این محصول به راحتی می تواند اختلالات شایع مربوط به نعوذ را درمان کرده و حتی به طور دائمی رفع می کند. چون برخی از قرص های درمانی موجود فقط به صورت مقطعی این بیماری را درمان کرده و پس از قطع مصرف همه چیز به حالت عادی خود برگشته و حتی در برخی از افراد بیماری تشدید می شود. تمامی آقایان با مصرف قرص اسپریژن می توانند اختلالات مربوط به نعوذ را که از عوامل اصلی عدم بارداری می باشد، را درمان کرده و شما در آینده صاحب یک جنین سالن شوید. این محصول برای افراد بزرگسال مناسب می باشد و به هیج عنوان توسط کودکان باید مورد استفاده قرار نگیرد.

افزایش میل جنسی آقایان:

این محصول یکی از اختلالات شایع در آقایان را مثل داشتن میل جنسی پایین را درمان می کند، چون هر چه قدر میل جنسی آقایان کمتر باشد، احتمال بارداری کاهش می یابد و همچنین با مشکلات دیگری قطعا در زندگی زناشویی خود مواجه خواهید شد، ولی این محصول به راحتی می تواند در درصدهای قابل توجهی میل جنسی آقایان را افزایش دهد و همچنین میل جنسی آن ها را به بیشترین میزان ممکن برساند و حتی احتمال این که پس از درمان میل جنسی شما دوباره کاهش بیابد، بسیار کم است و علت این مسئله اثر دائمی و همیشگی محصول می باشد. قرص اسپریژن با افتخار تولید کشور ایران می باشد و به راحتی تمامی مشکلات شایع در این حوزه را می تواند درمان کند.

قرص اسپریژن چه عوارضی دارد؟

این محصول در کنار ویژگی های مثبتی که دارد، قطعا عوارض مخصوص به خود را داشته و می تواند باعث بروز مشکلات شایع مختلفی در بدن شود، به همین علت شما باید در مصرف این محصول دقت زیادی به خرج دهید و از زیاده روی در مصرف آن بپرهیزید، چون هرگونه زیاده روی می تواند میزان اثر بخشی این قرص را کاهش دهد و میزان نتیجه دلخواهی که شما می خواهید، از قرص اسپریژن دریافت کنید، کمتر شود. این محصول معمولا توسط پزشک تجویز شده و برای تمامی افراد دو عدد در روز کافی است و پس از مصرف مواد غذایی باید میل می شود و همچنین در صورت زیاده روی شما با عارضه های گوناگونی مواجه شده و حتی سلامت جسمی شما به خطر می افتد. قرص اسپریژن دارای برخی از ویتامین های خاص است، که در صورت زیاده روی باعث بروز اختلالات گسترده در بدن می شود، که به راحتی قابل درمان نیست. از عوارض های گوناگونی که در اثر مصرف طولانی مدت برای آقایان ثبت شده است، به موارد زیر می توان اشاره کرد:

اختلالات شایع و گسترده در خواب:

این محصول به دلیل دارا بودن مقدار زیادی جینسینگ به راحتی می تواند در کنار اثر درمانی که باعث افزایش قدرت باروری در آقایان شود، باعث افزایش انرژی در طول روز شده و حتی در صورت مصرف طولانی مدت پس از درمان ساعات خواب شما را بهم ریخته و شما در طول روز انرژی بیشتری خواهید داشت و کمتر احساس خواب آلودگی می کنید و در نهایت ساعات خواب شما به طور کامل بهم میریزد و به همین علت شما در مصرف قرص اسپریژن تعادل را باید رعایت کرده و همچنین از هرگونه مصرف بی رویه خودداری کنید، چون در آینده با مشکلات بیشتری مواجه خواهید شد.

حالت تهوع های شدید و درد معده:

این محصول حاوی مقداری زیادی ویتامین و مواد معدنی است، که در صورت زیاده روی در مصرف شما دچار مسمومیت می شوید و برای درمان این مسمومیت شما باید هر چه سریع تر اقدام کنید. به عنوان مثال در برخی از این افراد در صورت زیاده روی در مصرف باعث بروز حالت های تهوع شدید و در نهایت استفراغ می شود و همچنین باعث بروز اختلال در معده شده و حتی در برخی از موارد خاص احتمال بروز زخم معده را نیز افزایش می دهد. به همین علت در مصرف این محصول تعادل را رعایت کنید و از مصرف خودسرانه بدون تجویز پزشک قطعا خودداری کرده، چون این قرص بسیار قوی است.

اختلالات شایع پوستی:

بدن شما وقتی بیشتر از مقدار مجاز ویتامین ها و مواد معدنی مختلف را دریافت کند، دچار لکه های پوستی و التهابات می شود و به نوعی شما را می خواهد، از اختلال ایجاد شده آگاه کند، تا شما هر چه سریع تر نسبت به درمان اقدام کنید، این لکه ها و التهابات معمولا در قسمت های مختلف بدن ایجاد می شوند و با درد همراه هستند، شما در صورت مواجه شدن با این مشکل حتما در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید و از دستکاری کردن و خارش بیش از حد لکه ها و التهابات خودداری کرده، چون احتمال گسترده شدن التهابات در این صورت افزایش می یابد.

ناهنجاری های مختلف عصبی:

این محصول از آن جایی که میزان انرژی روزانه شما را افزایش می دهد، به راحتی می تواند باعث ترشح هورمون های مختلفی از مغز شود، که انرژی شما را بیشتر کند، اگر میزان انرژی شما بیشتر از حالت نرمال باشد، امکان بروز ناهنجاری های مختلف عصبی نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال در این صورت افراد با اختلالات گسترده ای نظیر استرس، اضطراب و همچنین تیک های عصبی مواجه می شوند، که به راحتی قابل درمان نیستند.

خرابی دندان ها و التهابات لثه:

قرص اسپریژن دارای خواص خارق العاده است و برخی از مواد تشکیل دهنده آن در طولانی مدت و مصرف بی رویه می تواند باعث خرابی گسترده دندان ها شود و علت این مسئله کاهش مقدار کلسیم موجود در خون می باشد و همچنین در کنار این مشکل باعث التهاب لثه و حتی خونریزی های مختلف می شود، به همین علت مصرف این قرص درمانی را در مواردی که نیاز نیست، به حداقل برسانید، تا دچار اختلالات شایع نشوید، قرص اسپریژن در کوتاه مدت اثر درمانی قابل توجهی دارد و هرگونه زیاده روی در مصرف آن می تواند اثر بخشی آن را کاهش داده و حتی باعث بروز هرگونه مسمومیت مزمن شود.

تکرر ادرار:

یکی دیگر از روش های طبیعی بدن برای دفع مواد دارویی که بیشتر از مقدار مجاز در بدن می باشند، تکرر ادرار است، به همین علت پس از مصرف این قرص در مقادیر غیرمجاز در برخی از افراد اولین اختلالی که به صورت گسترده خود را نمایان می کند، تکرر ادرار می باشد و همچنین در صورت ادامه مصرف باعث تشکیل سنگ های کلیوی می شود، که به راحتی قابل درمان نیستند و شما باید درد زیادی را جهت دفع آن ها تحمل کنید.

فشار به قفسه سینه:

بدن وقتی دچار حساسیت دارویی و مسمومیت می شود، گاهی اوقات احساس فشار و درد مضاعف در قفسه سینه می کند و همچنین این فشار در ادامه باعث اختلال در تنفس شده و در برخی از افراد که مبتلاء به بیماری های تنفسی هستند، می تواند باعث تنگی نفس و حتی سرفه های خشک شود.

ضایعات پوستی گوشتی:

اگر پس از مصرف این قرص شما ضایعات گوشتی مختلفی را در قسمت های گوناگون بدن خود مشاهده کردید، حتما مصرف این قرص را قطع کنید، احتمالا بدن شما در برخی از واکنش های مختلف با مصرف این قرص دچار اختلال شده شده است و بدن برای آشکار سازی این اختلال ضایعات گوشتی را در قسمت های گوناگون بدن تشکیل داده، حتما مصرف قرص اسپریژن حتی در صورت بروز کوچک ترین حساسیت قطع کنید و سعی در کاهش مصرف آن داشته باشید‌. احتمالا شما با تداوم مصرف این محصول میزان حساسیت های آلرژیک بدن خود را افزایش می دهید و اختلالات شایع دیگری را بدن شما در آینده نه چندان دور نمایان خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: برای درمان ناباروری زنان چه بخوریم/ از درمان با گوجه تا عسل

تورم بدن و صورت:

این محصول در برخی از افراد باعث ایجاد حساسیت دارویی می شود، به عنوان مثال بدن برخی از افراد با مصرف این قرص حتی در مقادیر مجاز دچار حساسیت شده و این اختلال خود را به صورت تورم صورت و بدن نمایان می کند و بهترین راهکار هنگام مواجه شدن با این مشکل قطع مصرف دارو می باشد، چون برخی از آقایان بدن حساس تری دارند و حتی نسبت به کوچک ترین ماده شیمیایی حساس می باشند.

تداخل دارویی:

قرص اسپریژن به گونه ای است، که با برخی از مواد دارویی دیگر نباید مصرف شود، چون در غیر این صورت بدن شما با مشکلات جدی مواجه خواهد شد، به عنوان مثال مصرف همزمان قرص آسپرین و قرص اسپریژن میزان رقیق شدگی خون را افزایش می دهد و در آینده نه چندان دور حتی احتمال بروز مشکلات و نارسایی های قلبی نیز وجود دارد، حتما در صورت امکان این نکته را رعایت کنید و اگر به بیماری های خاصی مبتلاء هستید و قرص ها و داروهای شیمیایی مختلف دیگری را میل می کنید، از یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت بگیرید، تا خطر بروز این مشکل را کمتر کنید.

اسهال و دردهای شدید شکمی:

از دیگر روش هایی که بدن برای دفع مواد دارویی که بیشتر از حد مجاز دریافت شده اند، همیشه بهره می گیرد، دفع از طریق مدفوع می باشد، به همین علت بدن دچار اسهال شده و سعی در دفع مواد دارویی دریافت شده اضافی دارد و همچنین دردهای شکمی نیز در این افراد شایع می باشد، حتما در صورت بروز این مشکل به مراکز درمانی معتبر در سطع شهر مراجعه کنید و در برخی از افراد اسهال به قدری ادامه می یابد، که روده زخم شده و اسهال شما از نوع خونی می شود. با رعایت برخی از نکات خاص قطعا دچار عوارض های شایع نخواهید شد و همچنین اگر مصرف قرص ها اسپریژن در برخی از آقایان منع شده است، چون بدن آن ها با مواد تشکیل دهنده این قرص دچار عوارض های گوناگونی می شود.

سردردهای شدید و میگرنی:

این محصول به طور طبیعی چون میزان فشار بدن را افزایش می دهد و حتی در نهایت می تواند فشار مغز را بیشتر کند، شما در این مواقع اگر بدن ضعیف و تحریک پذیری داشته باشید، دچار سردردهای شدید و میگرنی می شوید، چون در این صورت به احتمال زیاد میزان فشار خون شما افزایش یافته است و اگر در زمان مناسب فشار خون خود را نتوانید کاهش دهید، سردردهای شدید شما افزایش خواهند یافت و حتی در برخی از افراد سردرد به همراه درد چشمی است و شما در صورتی که فشار خون بالایی دارید، باید هر چه سریع تر به پزشک مراجعه کنید، تا میزان فشار خون شما به حالت کنترل شده قبلی بازگردد، همچنین این اختلال در بین بسیاری از مصرف کنندگان شایع است و شما باید در صورت ابتلاء به فشار خون و سردردهای میگرنی مصرف این قرص ها را قطع کنید و از داروهای جایگزین در صورت نیاز مصرف کرده، تا کوچک ترین آسیبی به بدن شما وارد شود. چون در گام اول تنها چیزی که مهم است، ابتدا سلامت جسمی شما می باشد و همچنین در مرحله بعدی درمان این نوع از اختلالات باروری و جنسی مهم است.

دردهای عضلانی و گرفتگی های شدید:

این محصول در صورت مصرف غیرمجاز باعث بروز مسمومیت می شود و همچنین این مسمومیت می تواند خود را به شکل های گوناگون نشان دهد، به عنوان مثل بدن برخی از آقایان هنگام مسمومیت دچار دردهای عضلانی شدید و گرفتگی می شود و همچنین توانایی حتی انجام یک کار ساده را فرد نخواهد داشت. به طور کلی در صورت مواجه شدن با این مشکل جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و اگر هر چه سریع تر مصرف این قرص های درمانی را قطع نکنید، اختلالات شما شایع تر خواهند شد.

حملات عصبی:

قرص اسپریژن روی سیستم عصبی و مرکزی مغز به طور طبیعی اثر می گذارد و حتی می تواند باعث تشدید حملات عصبی شود و شما در طول روز احساس کلافگی کنید، در این صورت شما دچار حملات پانیک و عصبی می شوید. بهترین راهکار ارائه شده برای آقایان در این مواقع قطع مصرف داروی اسپریژن و مصرف مواد غذایی ارگانیک می باشد، تا هر چه سریع تر دفع صورت بگیرد و بدن به حالت نرمال قبلی خود برگردد. این حملات عصبی وقتی تشدید می شوند، که شما مصرف قرص های اسپریژن را قطع نکنید، در گام اول سلامتی شما حرف اول را می زند و برای درمان سایر مشکلات جسمی خود می توانید به جای قرص اسپریژین از دیگر نمونه های موجود در بازار که مواد تشکیل دهنده آن ها متفاوت است، استفاده کنید. چون در غیر این صورت تمامی اختلالاتی که بروز پیدا کرده اند، تشدید می شوند و در نهایت بدن شما با مشکلات جدی مواجه شده، که به راحتی قابل درمان نیست و حتی امکان آسیب دیدن برخی از قسمت های مختلف بدن وجود دارد و شما باید قبل از مصرف این قرص درمانی عوارض آن را مطالعه کنید و در صورت احتمال بروز هرگونه اختلال مصرف این قرص درمانی و جدید فوری آن را با نمونه مشابه دیگری جایگزین کنید، تا تعادل بدن تحت هر شرایطی حفظ شود.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید