16:04 , 1401/11/2
کد خبر: 000019098
بازدید: 1300
بررسی تمامی نکات پیرامون نصب و آموزش دقیق استفاده از واتس آپ جی بی جدید

واتس آپ جی بی چیست؟ در این مطلب تمامی نکات پیرامون نصب و آموزش دقیق استفاده از واتس آپ جی بی جدید را مطالعه کنید.

امروزه در سراسر دنیا به طور گسترده از شبکه های اجتماعی مختلف و پیام رسان های رسمی و گوناگونی که وجود دارند، جامعه بشری برای تعاملات بیشتر و همچنین مکاتبات مختلف استفاده می کنند و هر روز استفاده و کاربرد این نوع از پیام رسان ها در زندگی روزمره بیشتر از روز قبل می شود. یکی از پیام رسان های خارجی معروف و شناخته شده که در چندین سال گذشته تعداد زیادی کاربر را به سمت خود جلب کرده است و همچنین به حریم شخصی کاربران خود اهمیت بسیار زیادی می دهد، واتساپ می باشد، در این پیام رسان شما می توانید عکس ها، فیلم ها، برنامه های کم حجم و حتی فایل های صوتی خود را به راحتی دانلود کنید. حتما در دو سال اخیر نام پیام رسان واتس آپ جی بی را شنیده اید، که به نوعی نسخه تکمیلی تر و همچنین صحیح تر نسخه های قدیمی می باشد، که کاربرد بسیار گسترده تری دارد. این اپلیکیشن کاربردی تمامی آن چیزی را که شما از یک پیام رسان انتظار دارید، را دارا می باشد. اگر دوست دارید، بیشتر با برنامه واتس آپ جی بی کاربرد و نحوه نصب و آموزش آن آشنا شوید، حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

واتس آپ جی بی در واقع چیست؟

این برنامه نسخه تکمیلی و به نوعی اصلاح شده واتس آپ رایج و قدیمی می باشد و همچنین نسخه های کرک شده این پیام رسان می تواند بسیاری از فعالیت های روزمره را برای شما آسان تر کند. این نوع از واتس آپ جدید توسط یک گروه برنامه نویس حرفه ای و متخصص با دقت تمام نوشته شده است و همچنین هیچ گونه هکری نمی تواند به داده های آن نفوذ پیدا کند. این پیام رسان اجتماعی برای شما قابلیت های خارق العاده ای را در نظر گرفته است، که در نمونه های قبلی وجود ندارد. این پیام رسان را پس از نصب بلافاصله می توانید استفاده کنید و همچنین نحوه نصب و استفاده از آن بسیار راحت و آسان می باشد و به همین علت در سراسر دنیا محبوبیت لازم را کسب کرده است و حتی این پیام رسان برخلاف نسخه قدیمی واتس آپ که فقط در یک دستگاه هوشمند قابلیت اجرا دارند، شما می توانید در دو دستگاه هوشمند یک حساب شخصی واتس آپ را بدون کوچک ترین مشکلی داشته باشید و همچنین با نصب واتس آپ در دستگاه هوشمند دوم داده ها و همچنین اطلاعات در واتس آپ اول پاک نمی شود و به راحتی قابل انتقال می باشد، این برنامه خارق العاده حتی حجم کمتری دارد و برخلاف باورهای عمومی که فکر می کنند، واتس آپ جی بی یک نسخه غیر رسمی و تایید نشده توسط کارشناسان است و می تواند آسیب های جدی به دستگاه هوشمند شما وارد کند و حتی اطلاعات شما را به سرقت ببرد، کاملا برنامه ایمنی است و تمامی حریم های خصوصی و مراحل امنیتی مانند نسخه اصلی واتس آپ رعایت شده و هیچ خطری شما را تهدید نمی کند، این برنامه به صورت فایل APK و به صورت کرک شده هم اکنون قابل دسترس می باشد. همچنین هر سال فایل های ارائه شده توسط شرکت منتشر کننده کم حجم تر طراحی و در اختیار کاربران قرار می گیرند، تا تمامی افراد به راحتی بتوانند نصب خود را به اتمام برسانند و هیچ وقت اطلاعات شخصی خود را در اختیار افراد سودجو قرار ندهید. این برنامه شناخته شده در تمامی کشورهای دنیا خصوصا ایران رضایت کاربران را جلب کرده است و هر سال جزء برنامه های محبوب از نظر کاربران شناخته می شود و همچنین در منابع دانلودی امتیازهای قابل توجه و بالایی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اموزش حذف اکانت اینستاگرام و دیلیت اکانت برای همیشه

ویژگی های جدید واتس آپ جی بی که برای کاربران خود در نظر گرفته است

همان طور که اشاره کردیم، ویژگی های مثبت و کاربردی این نسخه بسیار بیشتر از نمونه های قبلی و نسخه رسمی اپلیکیشن است و به همین علت عده زیادی از کاربران برای دانلود این نوع از واتس آپ را انتخاب می کنند، که بسیار کاربردی تر و همچنین ایمن تر می باشد.

قابلیت پنهان کردن وضعیت آنلاین و آخرین بازدید کاربر:

شما به کمک setting و یا تنظیمات این نسخه از واتس آپ به راحتی می توانید وضعیت آنلاین بودن خود را مخفی کنید و همچنین حتی هر ساعتی که دوست داشتید، را انتخاب کنید و ساعت بازدید شما را آن زمان نشان دهد، شما در این اپلیکیشن پیام رسان می توانید آنلاین شوید، ولی برای تمامی مخاطبان آخرین بازدید شما نامشخص باشد، این برنامه کاربردی قابلیت پنهان کردن وضعیت typing و recording را نیز دارد و به همین علت اغلب افراد آن را انتخاب می کنند.

تعداد تم های بیشتر و قابلیت تغییر رنگ محیط داخلی:

واتس آپ با نسخه اصلی دارای تم های کمتری است و شما انتخاب محدودتری دارد، در صورتی که در نسخه واتس آپ جی بی تعداد تم ها بیشتر می باشد و همچنین به راحتی می توانید فونت و رنگ پیام ها را تغییر دهید و بیشتر از ارسال پیام و عکس در این محیط لذت ببرید.

افزایش حجم فایل های ارسالی و دریافتی:

در نسخه اصلی واتس آپ شما با محدویت های مختلفی مواجه می شوید و به عنوان مثال نمی توانید فیلم های بیشتر از حجم ۱۳۰ مگابایت را در status خود بارگذاری کرده و یا به مخاطبین خود ارسال کنید. در صورتی که در نسخه اصلاح شده واتس آپ جی بی شما به راحتی می توانید هر فیلم و عکسی را در حجم های مختلف ارسال کنید و همچنین با محدودیت خاصی مواجه نیستید و در ضمن تعداد کاراکترهایی که در زیر هر فیلم می توانید ارسال کنید، بسیار بیشتر است و همه این ویژگی های مثبت باعث می شود، که امروزه کاربران حرفه ای این نسخه اصلاح شده را ترجیح دهند.

بیشتر بخوانید: رونمایی واتساپ از برگ برنده جدید خود

قابلیت رمز گذاری پیام ها در واتس آپ جی بی:

یکی از مشکلات اصلی نسخه اصلی واتس آپ پنهان نکردن مخاطب و همچنین پیام ها است و حتی این مشکل توسط بسیاری ای کارشناسان در حوزه الکترونیک یادآوری شده، در صورتی که در نسخه جدید و به روز واتس آپ جی بی شما هر پیام و مخاطبی را به راحتی می توانید رمز گذاری کنید و همچنین این ویژگی به شما در حفظ هر چه بیشتر امنیت کمک کرده و باعث می شود، تمامی پیام های شخصی خود را در یک مکان مجزا و به دور از عوامل مختلف حفظ کنید. همچنین از دیگر ویژگی های مهم این اپلیکیشن کاربردی و جدید قابلیت خواندن پیام های حذف شده است، که به راحتی با گذراندن چند مرحله ساده می توانید هر پیام، عکس و فیلم پاک شده را دوباره بازگردانی کنید. نکته: اگر قبل از نصب واتس آپ جی بی پیام پاک شده ای دارید و می خواهید آن را مشاهده کنید، این کار تقریبا غیر ممکن است، چون پس از نصب این نسخه شما می توانید از این ویژگی خاص بهره مند شوید.

آموزش نصب واتس آپ جی بی برای مبتدیان:

حتما شما هم پس از شنیدن این حجم از ویژگی های مثبت و کاربردی دوست دارید، این نسخه خاص و جدید را نصب کنید. نسخه های جدید ارائه شده توسط شرکت طراح بسیار کم حجم هستند و همچنین در تمامی سیستم های عامل مانند اندروید، IOS و Windows قابلیت نصب دارد و شما برای شروع کار باید ابتدا سیستم عامل خود را به آخرین نسخه ارتقاء دهید، تا بعد از نصب این اپلیکیشن پیام رسان با مشکل خاصی مواجه نشوید، در گام بعدی بعد از ارتقاء و نصب واتس آپ جی بی سعی کنید، از طریق گزینه setting تلفن همراه و یا هر وسیله هوشمند دیگری قابلیت دانلود فایل از منابع نامشخص را نیز فعال کرده، تا بتوانید راحت تر فرآیند نصب و آموزش را طی کنید. اغلب افراد به عنوان نسخه دوم واتس آپ اصلی خود این اپلیکیشن را نصب می کنند، که در این صورت نحوه آموزش متفاوت می باشد.

آموزش نحوه نصب واتس آپ جی بی به عنوان نسخه دوم در یک دستگاه هوشمند:

اگر شما قبلا در هر دستگاه هوشمندی برای اولین بار واتس آپ رسمی را نصب کرده اید، برای بار دوم فقط کافی است، پس از دانلود واتس آپ جی بی داده های لازم را نظیر انتخاب زبان، شماره تلفن و کد را وارد کنید، تا به راحتی بتوانید وارد واتس آپ جی بی خود شوید. نکته: در وارد کردن اطلاعات شخصی خود در قسمت اولیه واتس آپ جی بی دقت بسیار زیادی به خرج دهید و همچنین در گام بعدی پس از نصب و راه اندازی قابلیت دسترسی به تمامی ویژگی های کاربردی را خواهید داشت. همچنین این نسخه از واتس آپ جی بی پس از نصب تمامی ویژگی های مثبت را در اختیار شما قرار می دهد و حتی در کشور ایران نیز هیچ گونه محدودیتی ندارد و پس از نصب می توانید از قسمت setting schuler می توانید هر طوری که دوست دارید، واتس آپ شخصی و جدید خود را راه اندازی کنید و اطلاعات کاربری و تصویر پروفایل خود را بارگذاری کنید. نحوه استفاده و نصب این محصول به قدری راحت و آسان می باشد، که فقط چند ثانیه از وقت شما را می گیرد و پس از ج چند بار استفاده به راحتی به برنامه مسلط می شوید، می توانید فعالیت های خود را ادامه دهید. پس از نصب این اپلیکیشن حتی می توانید یک رمز شخصی قرار دهید، تا هر فردی دسترس کاملی به پیام های شما نداشته باشد و در امنیت کامل پیام های خود را ارسال و یا حتی بازبینی کنید.

* یکی از ویژگی های کاربردی و خاص واتس آپ جی بی در نسخه هایی که در دو دستگاه هوشمند نصب می شوند، عدم نشان دادن واتس جمله hey there! I'm using WhatsApp business است. چون همان طور که می دانید، وقتی در دو دستگاه هوشمند شما یک نسخه از واتس آپ را نصب کنید، حتی اگر شماره های وارد شده در تلفن همراه، تبلت و لپ تاب شما متفاوت باشد، ولی طبق قانون اصلی واتس آپ این گزینه برای کاربر فعال شده و برای مخاطبان به نمایش گذاشته می شود. در صورتی که در نسخه جدید واتس آپ جی بی به هیچ عنوان در قسمت بیو و اطلاعات کاربر این جمله ذکر نمی شود و شما می توانید با نهایت امنیت و آرامش فعالیت های روزانه خود را در جهت ارسال پیام، متن و حتی فایل های کم حجم خود را انجام دهید.

آموزش نصب واتس آپ جی بی برای اولین بار در سیستم عامل های مختلف:

اگر برای یک خط شماره تلفن واقعی تاکنون واتس آپ رسمی نصب نکرده اید، به راحتی می توانید واتس آپ جی بی را نصب کنید.

  1. در گام اول حتما نسخه جدید و به روز واتس آپ جی بی را که در اختیار کاربران قرار گرفته است، با توجه به سیستم عامل دستگاه هوشمند خود نصب کنید.
  2. در گام دوم پس از نصب شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و پس از وارد کردن کد می توانید وارد محیط واتس آپ شوید و همچنین از هزاران ویژگی کاربردی این نسخه استفاده کنید. در این مرحله شما پس از نصب تمامی مخاطبان خود را در قسمت contact می توانید مشاهده کنید و روال ارسال پیام و همچنین تماس های آنلاین و تصویری مطابق با منوال قبلی می باشد.

نکته: برای حذف هرگونه حساب کاربری در واتس آپ فقط کافی است، برنامه نصب شده را پاک کنید و به راحتی در صورت نیاز می توانید واتس آپ خود را نصب کنید و با مشکل خاصی قطعا مواجه نمی شوید. امنیت و همچنین طراحی دقیق نسخه نوشته شده اخیر واتس آپ جی بی به قدری پیشرفته و هوشمند می باشد، که شما می توانید نهایت سرعت را هنگام ارسال پیام تجربه کنید و حتی در آخرین نسخه های ارائه شده هیچ گونه باگی از سوی کاربران ثبت نشده است و همچنین تمامی اطلاعات مهم و شخصی شما را به صورت ۱۰۰ درصدی در امینت کامل حفظ می کند، تا هیچ هکر و یا عامل مخربی قابلیت نفوذ به اطلاعات شخصی شما را نداشته باشد. همچنین در آخرین تست و حتی بررسی انجام شده روی نسخه جدید واتس آپ جی بی همگی کاربران و کارشناسان امنیت قابل توجه این اپلیکیشن را ذکر کرده اند، که در اختیار کاربران بدون کوچک ترین هزینه ای قرار گرفته است.

دانلود واتس آپ جی بی از منابع مختلف:

این نسخه جدید منتشر شده از واتس آپ جی بی را شما می توانید از سایت ها و منابع مختلف و حتی معتبر دانلود کنید و به راحتی به دلیل حجم کم در مدت زمان کوتاهی فایل قابل نصب می باشد. نکته: شما برای دانلود فایل و یا دریافت لینک واتس آپ جی بی حتما منبع معتبری را انتخاب کنید، متاسفانه برخی از سودجویان از محبوبیت بالای این اپلیکیشن باخبر هستند و به همین علت از کاربران سوء استفاده می کنند و لینک های جعلی و فایل های فیک را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، که نه تنها هیچ سودی برای کاربر ندارد. بلکه باعث به سرقت رفتن اطلاعات مهم، شخصی و یا حتی بانکی او می شود و تمامی این مراحل فقط در کمتر از چند ثانیه انجام می شود، نکته بعدی در دانلود واتس آپ جی بی از منابع ناشناس ویروسی بودن آن ها می باشد، به نوعی فایل های قرار داده شده کرک نیستند و می توانند باعث انتشار ویروس های بدافزار در قسمت سخت افزاری دستگاه هوشمند شما شوند و عمر مفید باتری را کاهش دهند و حتی حافظه داخلی آن را مختل کنند و همچنین در برخی از موارد نادر باعث نابودی دستگاه های هوشمند گوناگون می شود، حتما در هنگام دانلود فایل واتس آپ جی بی دقت لازم را به خرج دهید، تا در دام افراد سودجو نیافتید و اطلاعات شخصی شما به سرقت نرود. پس از فشار دادن دکمه نصب فرآیند آغاز می شود و پس از اتمام شما با گزینه installing مواجه می شوید و در انتها پس از گذراندن این مرحله در سیستم عامل اندروید گزینه Done نشان داده می شود و می توانید به راحتی از واتس آپ جی بی خود که قابلیت های خارق العاده ای دارد، استفاده کنید.

نکته: در سیستم عامل اندروید شما علاوه بر نصب اپلیکیشن واتس آپ جی بی در صورت نیاز بنا به هر دلیلی می توانید از نسخه تحت وب این اپلیکیشن نیز استفاده کنید، در نسخه تحت وب شما از طریق وب سایت رسمی واتس آپ جی بی وارد محیط اپلیکیشن شده و فقط با وارد کردن کد می توانید پیام رسان خود را فعال کرده و فعالیت های گوناگون خود را ادامه دهید. نسخه تحت وب واتس آپ جی بی هیچ گونه فرقی با نمونه های دیگر ندارد و از آن جایی که تعداد لینک ها و فایل های جعلی ارائه شده برای دانلود واتس آپ جی بی مخصوص سیستم عامل IOS بیشتر است، نویسندگان اصلی برنامه این ویژگی را برای کاربران در نظر گرفته اند. همچنین پس از نصب اگر با مشکل خاصی مواجه شدید و یا در داده های ورودی خطایی به وجود آمد، از طریق گزینه contact us می توانید شرکت سازنده را نسبت به مشکل به وجود آمده مطلع کنید و قطعا در کوتاه ترین زمان ممکن تیم پشتیبانی مشکل به وجود آمده را برطرف خواهد کرد.

همچنین برای انتقال فایل های مختلف در واتس آپ در صورتی که سیستم عامل اندروید شما کمتر از ۱۰ می باشد، می توانید از طریق حافظه داخلی و قسمت پوشه مربوط به واتس آپ اطلاعات را انتقال دهید و در این صورت با خیال راحت می توانید شما فعالیت های خود را دنبال کنید. در دستگاه های هوشمند جدید که اندروید بالای ۱۱ دارند، می توانید از قسمت media فایل های خود را انتقال دهید و تمامی این مراحل در چند دقیقه صورت می گیرد. تمامی setting های واتس آپ جی بی کاملا مشابه با نمونه اصلی است و همچنین هیچ گونه فرقی با نسخه اصلی ندارد و به همین علت استفاده از آن بسیار راحت و آسان می باشد.

نکات مهم پیرامون دانلود واتس آپ جی بی:

  1. شما با دقت به این نکات و همچنین در نظر گرفتن آن ها می توانید بیشتر و حتی راحت تر فعالیت های خود را در محیط واتس آپ جی بی انجام دهید و از بروز هرگونه مسئله و مشکلی تا حد امکان جلوگیری کنید.
  2. حتما از طریق لینک های اصلی هر چند روز یک بار بررسی های لازم را انجام دهید، تا در صورت منتشر شدن نسخه جدید شما آپدیت های لازم را انجام دهید، یکی از علل اصلی که کاربران با مشکل مواجه می شوند، عدم توجه به این نکته است. در نسخه های جدید ویژگی های کاربردی بیشتر و همچنین امکان خطا از جانب برنامه به کمتر از ۵ درصد رسیده است.
  3. از وارد کردن شماره های جعلی و همچنین مجازی پس از دانلود قطعا خودداری کنید، چون امینت شما را پایین می آورد و همچنین سیستم در صورت شناسایی حساب کاربری شما را قطع خواهد کرد و دسترسی شما کاملا محدود خواهد شد.
  4. برای آپدیت نسخه قبلی نیازی به پاک کردن واتس آپ جی بی نیست و فقط شما با دریافت نسخه جدید و آپدیت شده می توانید فعالیت های خود را ادامه دهید، همچنین با دانلود نسخه جدید هیچ مشکلی برای اطلاعات قبلی شما به وجود نمی آید.
  5. این برنامه کاملا به صورت رایگان می باشد و هیچ گونه مبلغی شما برای نصب آن نباید پرداخت کنید و اگر مجموعه این اپلیکیشن را به صورت پولی در اختیار شما قرار داده است، حتما به مراجع مربوط که نویسنده اصلی برنامه واتس آپ جی بی هستند، اطلاع دهید.
  6. از وارد کردن شماره دیگران در واتس آپ جی بی شدیدا خودداری کنید، چون در صورت شناسایی و همچنین تغییر آی پی ها شما با مشکلات مختلفی مواجه خواهید شد.
  7. حتما نسخه رسمی واتس آپ جی بی را برای نصب انتخاب کنید، چون عواقب استفاده از نسخه جعلی را شرکت منتشر کننده این اپلیکیشن عهده دار نیست.
  • این اپلیکیشن کاربردی از سال ۲۰۲۰ میزان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و علت این مسئله طراحی دقیق و با ایمنی بالا در کنار توجه به خواسته کاربران خود می باشد، اگر دوست دارید، پیام رسان واتس آپ را به صورت تکمیلی و با ویژگی های بیشتر تجربه کنید، حتما این نسخه جدید و کاملا به روز واتس آپ جی بی را دانلود کنید، این اپلیکیشن از نظر کاربری شباهت بسیار زیادی به نسخه اصلی دارد و شما با تفاوت زیادی مواجه نمی شوید و به همین علت اکثر کاربران این اپلیکیشن را انتخاب می کنند. همچنین لازم به ذکر است، که این برنامه آنلاین کاملا مورد تایید کارشناسان در حوزه سایبری و آنلاین می باشد و هیچ گونه مشکل خاصی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری برای دستگاه هوشمند شما ایجاد نمی کند.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید