06:27 , 1401/6/1
کد خبر: 000014908
بازدید: 3582
بازیگران سریال پوست شیر + عوامل اصلی آن

اولین قسمت سریال پوست شیر در تاریخ 30 شهریور 1401 منتشر می شود. پوستر اولیه این فیلم تصویر جدی و عصبی شهاب حسینی را که بازیگر نقش اول این سریال بوده به تصویر کشیده است.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، با توجه به رشد و افزایش محبوبیت شبکه نمایش خانگی نسبت به تلویزیون و سینما این روزها بازار رقابت میان کارگردانان و فیلم سازان در حوزه شبکه نمایش خانگی بسیار تنگاتنگ است. مردم علاقه بسیاری به فیلم ها و سریال های منتشر شده در شبکه نمایش خانگی نشان می دهند. سریال پوست شیر نیز از این جریان مستثنی نیست. کارگردانان پوست شیر با استفاده از نقش آفرینی بازیگران مطرح سعی بر این دارند که این سریال را صدر نشین سریال های شبکه نمایش خانگی کنند. 

بازیگران سریال پوست شیر

اولین قسمت سریال پوست شیر در تاریخ 30 شهریور 1401 منتشر می شود. پوستر اولیه این فیلم تصویر جدی و عصبی شهاب حسینی را که بازیگر نقش اول این سریال بوده به تصویر کشیده است. تصور می شود این سریال نیز با توجه به بازیگران محبوب و شناخته شده ای که در آن نقش آفرینی کرده اند، اقبال روشنی را داشته و بتواند مخاطبان ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی را به سمت خود بکشاند.

بیشتر بخوانید: موضوع و داستان سریال پوست شیر

از جمله بازیگرانی که در سریال پوست شیر حضور داشتند می توان به شهای حسینی، هادی حجازی، پانته آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار و علی اوسیوند اشاره کرد.

شهاب حسینی در سریال پوست شیر

سریال پوست شیر اولین تجربه بازیگری شهاب حسینی در شبکه نمایش خانگی نبوده و این بازیگر مطرح سینمای ایران بعد از دوری چند ساله مجددا به بازیگری در حوزه شبکه نمایش خانگی برگشته است. گفتنی است آخرین نقش آفرینی شهاب حسینی در شبکه نمایش خانگی نقش قباد در سریال شهرزاد بود که حسینی به به کار بردن استعداد بی نظیرش در سریال شهرزاد توانست تمامی مخاطبان شبکه نمایش خانگی را به سمت این سریال بکشاند. شهاب حسینی در سریال پوست شیر به عنوان نقش اصلی مرد به ایفای نقش پرداخته است و در پوستر اولیه فیلم نیز چهره جدی و عصبی شهاب حسینی به چشم می خورد.

بازیگران سریال پوست شیر + عوامل اصلی آن

هادی حجازی در سریال پوست شیر

اگر بخواهیم به دیگر بازیگران سریال پوست شیر اشاره کنیم بعد از شهاب حسینی باید به معرفی هادی حجازی فر بپردازیم. این بازیگر که از 15 سالگی بازیگری را در آذربایجان غربی آغاز کرده و در طول فعالیت خود در عرصه بازیگری کارنامه درخشانی بدست آورده است. از جمله بازی های بی نظیر هادی حجازی فر می توان به نقش آفرینی در فیلم سینمایی لاتاری اشاره کرد. حجازی فر با ایفای نقش منحصر به فرد خود توانست قلب مخاطبان را بدست آورد. از دیگر آثاری که هادی حجازی فر در آنان به بازیگری پرداخته است می توان به فیلم های آتابای، ایستاده در غبار، موقعیت مهدی و ماجرای نیم روز اشاره کرد. با توجه به اینکه نام هادی حجازی فر در میان بازیگران سریال پوست شیر آورده شده است اما تاکنون اطلاعاتی در مورد نقشی که حجازی فر در پوست شیر بازی کرده منتشر نشده است.

بازیگران سریال پوست شیر + عوامل اصلی آن

پانته آ بهرام در سریال پوست شیر

پانته آ بهرام یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران بوده که در نامش میان بازیگران سریال پوست شیر منتشر شده است. گفتنی است نقش آفرینی در سریال پوست شیر اولین تجربه بازیگری پانته آ بهرام در حوزه شبکه نمایش خانگی نبوده و این بازیگر پیش از این در سریال های عاشقانه، ملکه گدایان، اسفندیار و پدر گواردیولا نیز حضور داشته است. پانته آ بهرام جزو آن دسته از بازیگرانی است که توانسته نامزد و برنده دریافت جوایز متعددی از جشنواره فیلم فجر باشد.

بازیگران سریال پوست شیر + عوامل اصلی آن

مهرداد صدیقیان در سریال پوست شیر

از دیگر بازیگران سریال پوست شیر می توان مهرداد صدیقیان، بازیگر جوان تلویزیون و سینمای ایران اشاره کرد. این بازیگران جوان در فیلم های تلویزیونی معروفی مانند سقوط یک فرشته، حیرانی و مدینه همچنین در سریال های نمایش خانگی بامداد خمار، رقص روی شیشه و شاهگوش همکاری داشته است.

بازیگران سریال پوست شیر + عوامل اصلی آن

علیرضا کمالی در سریال پوست شیر

سریال پوست شیر از آن دست سریال هایی است که در هر سکانس می توانید نظاره گر بازیگران معروف و با استعدادش باشید. یکی دیگر از بازیگرانی که در سریال پوست شیر به نقش آفرینی پرداخته، علیرضا کمالی است.بازیگری در سریال پوست شیر دومین تجربه همکاری علیرضا کمالی با برادران محمودی است. 

بازیگران سریال پوست شیر + عوامل اصلی آن

جمشید محمودی کارگردان سریال پوست شیر

جمشید محمودی، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده افغانی است. محمودی متولد افغانستان بوده و از 6 سالگی به ایران مهاجرت کرده است. او همراه برادر خود نوید محمودی که در عرصه کارگردانی، تهیه کنندگی و فیلم نامه نویسی فعالیت دارد، کار میکند. این دو برابر جدا از رابطه خونی شان همکارهای خوبی نیز برای هم هستند و نکته جالب درباره جمشید و نوید محمودی این است که این دو کارنامه کاری یکسانی دارند و همواره با یکدیگر کار می کنند از جمله آثار ساخته شده توسط جمشید محمودی می توان به فیلم های چند متر مکعب عشق، رفتن و مردن در آب مطهر اشاره کرد.

بازیگران سریال پوست شیر + عوامل اصلی آن

سریال پوست شیر در یک نگاه

سریال پوست شیر اثر جمشید محمودی به نویسندگی نوید محمودی و رضا بهاروند همچنین با تهیه کنندگی نوید محمودی در حال ساخت است. سریال پوست شیر در ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی بوده و بازیگران مطرحی مانند شهاب حسینی، پانته آ بهرام، حادی حجازی فر و مهرداد صدیقیان در آن به ایفای نقش پرداخته اند. گفتنی است اولین قسمت سریال پوست شیر در 30 شهریور سال 1401 منتشر می شود و بعد از آن، چهارشنبه هر هفته قسمت دیگری از این سریال منتشر خواهد شد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید