13:25 , 1401/10/5
کد خبر: 000015000
بازدید: 1902
بازیگران سریال شبکه مخفی زنان و عوامل اصلی آن

سریال شبکه مخفی زنان جدیدترین اثر افشین هاشمی است که در پلتفرم نماوا منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، سریال شبکه مخفی زنان محصول سال 1401 بوده که تاکنون 4 قسمت از این سریال در پلتفرم شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر شده است. این سریال به نویسندگی محسن قرائی و کارگردانی افشین هاشمی ساخته شده است. سریال شبکه مخفی زنان اولین تجربه فعالیت افشین هاشمی در شبکه نمایش خانگی است. 

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

از جمله بازیگرانی که در سریال شبکه مخفی زنان به نقش آفرینی پرداخته اند می توان به سیامک انصاری، حمید فرخ نژاد، لیلا حاتمی، شقایق دهقان، مهدی هاشمی، شبنم مقدمی، باران کوثری، شقایق دهقان، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، مونا فرجاد، احسان کرمی، به‌آفرید غفاریان، یلدا عباسی، محمدرضا آزادفرد، اصغر سمسارزاده اشاره کرد.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان و عوامل اصلی آن

سیامک انصاری در سریال شبکه مخفی زنان

سیامک انصاری بازیگر پرکار سینما و تلویزیون ایران است که اکثرا او را با نقش آفرینی در سریال تلویزیونی شب های برره می شناسند. در سریال شبکه مخفی زنان سیامک انصاری نقش میرزا محمود زنبورکچی که مسئول کانون بانوان است را ایفا می کند. 

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان و عوامل اصلی آن

حمید فرخ نژاد در سریال شبکه مخفی زنان

حمید فرخ نژاد یکی از چهره های محبوب سینمای ایران است آخرین فعالیت حمید فرخ نژاد در شبکه نمایش خانگی برای سریال قلب یخی بوده که نقش آفرینی در سریال شبکه مخفی زنان جدیدترین فعالیت او در شبکه نمایش خانگی است. حمید فرخ نژاد در سریال شبکه مخفی زنان نقش محمدحسین آیرم را بازی می کند.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان و عوامل اصلی آن

لیلا حاتمی در سریال شبکه مخفی زنان

لیلا حاتمی بازیگر ایرانی تبار سینمای ایران که کارنامه درخشانی را در حوزه هنر و سینما به خود اختصاص داده است. این بازیگر با استعداد تاکنون موفق به دریافت جایزه  و افتخارات متعددی از جشنواره های داخلی و خارجی شده است. نقش آفرینی در سریال شبکه مخفی زنان جدیدترین فعالیت لیلا حاتمی است. این بازیگر در سریال شبکه مخفی زنان نقش دلبرجان تاجر باشی را بازی می کند.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان و عوامل اصلی آن

محسن قرائی و سریال شبکه مخفی زنان

محسن قرائی کارگردان و فیلم نامه نویس ایرانی است. اکثر فعالیت محسن قرائی در سینما و تلویزیون ایران بوده و نویسندگی برای سریال شبکه مخفی زنان اولین تجربه قرائی در شبکه نمایش خانگی است.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان و عوامل اصلی آن

افشین هاشمی و سریال شبکه مخفی زنان

افشین هاشمی، بازیگر، کارگردان و فیلم نامه نویس ایرانی است. با توجه به روی کار آمدن شبکه نمایش خانگی و افزایش محبوبیت آن میان مخاطبان افشین هاشمی نیز مانند دیگر کارگردان های این عرصه به فیلم سازی برای شبکه نمایش خانگی روی آورده است. اولین تجربه کارگردانی افشین هاشمی در شبکه نمایش خانگی سریال شبکه مخفی زنان بوده ایت که تاکنون 4 قسمت 50 دقیقه ای از این سریال در نماوا منتشر شده است.

موضوع سریال شبکه مخفی زنان

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان و عوامل اصلی آن

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید