11:51 , 1401/12/9
کد خبر: 000021048
بازدید: 10699
بازیگر نقش ابوخالد در سریال سقوط کیست؟

عکسی از امین امیری، بازیگر نفش ابوخالد در سریال سقوط منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا، امین میری یکی از بازیگران سریال سقوط است که نقش ابوخالد را بازی می کند.

امین میری (متولد ۱۳۵۶ در شهرستان چابهار) بازیگر و کارگردان ایرانی است که در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی بازی کرده است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۲ با اجرای نمایش در زاهدان آغاز کرد و بعد از چندی به تهران آمد.

فیلم های معروف امین میری

از جمله فیلم‌های معروفی که امین میری در آن‌ها بازی کرده است، می‌توان به "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار، "جانان" به کارگردانی هادی محمدی و "ناهارخوری در کانال" به کارگردانی محمدحسین لطیفی اشاره کرد.

در سال ۱۳۸۸ با فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» به کارگردانی نگار آذربایجانی، به شهرت رسید. همچنین او در سال ۱۳۸۶ با حمایت آرین ریسباف با ایفای نقش کوتاه در جشنواره کارنامه، جایزه گرفت.

امین میری در سریال سقوط و گیلدخت

سریال سقوط و سریال گیلدخت، جزو سریال های پرطرفداری هستند که این روزها، هر جایی صحبت در مورد بازیگرانشان، داغ است؛ بازیگرانی مثل از الناز ملک در نقش آیسان سریال سقوط و میترا رفیع در نقش گلنار گیلدخت. و اما ابوخالد داعشی سریال سقوط که در هر دوی این سریال ها حضور دارد و نقش جذابش در سریال گیلدخت با عنوان زهرمارخان که درست مثل نقش بازیگر داعشی سریال سقوط، جذابیت خاص خود را دارد.

نقش ابوخالد با بازی امین میری

امین میری در فیلم و سریال های مهمی بازی کرده است. این روزها در نقش ابوخالد در سریال سقوط و نقش زهرمار خان در گیلدخت به ایفای نقش پرداخته است و بازی خوب و روان وی با لهجه عربی در سریال سقوط مورد توجه قرار گرفته است. وی برای اولین بار در سال ۱۳۸۸ با فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» به کارگردانی نگار آذربایجانی، روی پرده سینما رفت. او سال ۱۳۸۶ با حمایت آرین ریسباف با ایفای نقش کوتاه در جشنواره کارنامه، حضور داشت و جایزه گرفت. از مهم‌ترین کارهای امین میری می توان به فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار اشاره کرد، 

بیشتر بخوانید:

کنایه سنگین بازیگر سریال سقوط به رئیسی

ببینید/ سکانس جنجالی سریال نمایش خانگی آکتور

فحش دادن رضا صادقی هنگام دیدن سریال "سقوط"

سکانس +18 سریال سقوط که جنجالی شد

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید