09:06 , 1402/2/30
کد خبر: 000025005
بازدید: 1271

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران عنوان کرد؛

با احداث پل فیروزآباد یک گره مهم ترافیکی در کمربندی دوم تهران مرتفع می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران احداث پل فیروزآباد را در راستای حذف یکی گلوگاه های مهم ترافیکی در محور کمربندی دوم تهران یک نقطه عطف خواند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران که در مراسم شروع عملیات اجرایی پل فیروزآباد با حضور یزدی خواه نماینده مجلس، زمانی فرماندار ویژه شهر ری و اصحاب رسانه ها و مطبوعات سخن می گفت، احداث این پل را با هدف حذف یک گلوگاه ترافیکی و تسهیل ترافیک یک گام جدی و مهم عنوان کرد و افزود: ما آمادگی کامل داریم تا 15 ماه بعد این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی افزود: ارتقاء ایمنی و حفظ جان همشهریان وظیفه و رسالت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است جنتی همچنین افزود: محور کمربندی دوم تهران در محل تقاطع فیروزآباد با عرض کم برای یک لاین رفت و یک لاین برگشت طراحی شده بود که پس از تکمیل و بهسازی پل مذکور تبدیل به دو لاین رفت و دو لاین برگشت می شود.

به گزارش ایونا، صبح امروز 30 اردیبهشت ماه عملیات اجرایی پروژه تکمیل پل فیروز آباد به صورت دو دهانه 26 متری در تقاطع محورهای کمربندی دوم تهران و ری- ورامین آغاز شد.

پیش تر محور کمربندی دوم در محل تقاطع فیروزآباد با عرض کم برای لاین رفت و یک لاین برگشت طراحی شده بود که پس از تکمیل این پروژه به دولاین رفت و برگشت رسید.

همچنین برآورد هزینه نهایی این پروژه به صورت تقریبی 1500 میلیارد ریال عنوان شده و از مهمترین مزیت های اجرای این پروژه باید به رفع گلوگاه ترافیکی و تسهیل عبور و مرور و ارتقای ایمنی تردد در کمربندی دوم تهران اشاره کرد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید