16:43 , 1402/3/5
کد خبر: 000025406
بازدید: 1208

خطیب جمعه قم:

اگر نمی‌توانید با تورم مقابله کنید حداقل آن را مهار کنید

خطیب جمعه قم ادامه داد: عده‌ای بی توجه به شعار سال هستند. شعار سال در حقیقت جهت گیری نظام است و اگر نمی‌توانید با تورم مقابله کنید حداقل آن را مهار کنید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان در بیاناتشان خیرخواهانه و کارشناسانه بوده، به کارکرد نمایندگان اشاره کردند که این مطالب به عنوان منشوری کارساز است و هر نماینده قبل از ورود به مجلس یک نسخه از آن را باید در دست داشته باشد.

خطیب جمعه قم افزود: رهبری تاکید کردند قانونی که تصویب می‌شود باید پشتوانه علمی و کار مطالعاتی قوی داشته باشد و قانون نباید به گونه‌ای باشد که هر کسی برداشت خاصی از آن داشته باشد و قانون باید قابلیت اجرا داشته باشد و نباید آرمانی به قانون نگاه کرد و بر اساس ظرفیت‌ها باید قانون تصویب کرد.

وی گفت: نباید قوانین متعارض تصویب شود، بلکه باید هم افزا باشند و قانون باید به روز باشد و متأسفانه گاهی منافع فردی و جناحی منجر به تصویب قوانین می‌شود.

خطیب جمعه قم ادامه داد: عده‌ای بی توجه به شعار سال هستند. شعار سال در حقیقت جهت گیری نظام است و اگر نمی‌توانید با تورم مقابله کنید حداقل آن را مهار کنید. قوا باید در کنار هم برای حل مشکلات تلاش کنند و دور نمای کار پیاده سازی احکام الهی و خدمت به مردم است.

بخوانید:

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید