15:40 , 1401/8/9
کد خبر: 000016316
بازدید: 1275

کارآفرین برتر جهان اسلام مطرح کرد؛

اهمیت مدرن سازی صنعت پخش در کشور

دکتر کریمی تفرشی گفت: امروزه صنعت پخش با بهره گیری هر چه بیشتر از فناوری و ابزارهای تکنولوژی روز دنیا تلاش کرده تا پا به عرصه نظام مدرن توزیع و پخش بگذارد و در این مسیر با بهره گیری از نرم افزارهای پیشرفته انبارداری، فروش و حتی مسیریابی و نیز با بروز کردن سیستم های سخت افزاری در حال ایجاد بسترهای لازم برای مدرن سازی این صنعت است.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، دکتر مهدی کریمی تفرشی، کارآفرین برتر جهان اسلام، اظهار کرد: با ایجاد نظام توزیع الکترونیکی فراگیر در کشور و توسعه تجارت الکترونیک در این حوزه می توان گام های مهمی در جهت مدرن سازی این سیستم برداشت. حذف تدریجی واسطه گری از نظام توزیع از نتایح مهم بهره گیری از تجارت الکترونیک به طور فراگیر در عرصه توزیع کالا و خدمات است.

تجارت الکترونیک می تواند فرایند بازار  را تجزیه و تحلیل کند

وی افزود: نظام توزیع با بهره گیری از تجارت الکترونیک می تواند فرایند بازار و رفتار مشتری را تجزیه و تحلیل و پایش کند. نمی توان در دنیای مدرن امروز با همان روش های سنتی گذشته پیش رفت و توقع پایدار ماندن در بازار رقابت را داشت. در دنیای پیشرفته امروز اگر تکنولوژی را نادیده بگیریم فرصت های پیش رو را از دست خواهیم داد.

کریمی تفرشی اذعان کرد: احداث هر چه بیشتر فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ در کشور از نتایج مثبت پیاده سازی نظام توزیع مدرن است که می تواند ضمن کاهش هزینه ها، فاصله قیمت از کارخانه تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد را کاهش دهد، همچنین قیمت ها را تعدیل و قدرت خرید مصرف کننده را بالا ببرد. به این ترتیب نظام نظارت نیز کار خود را با دقت و سهولت بیشتری می تواند انجام دهد. در این میان آموزش پرسنلی که در صنعت پخش فعالیت می کنند بر اساس قواعد دنیای مدرن مجهز به تکنولوژی، در عرصه نظام توزیع مدرن از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

کارآفرین برتر جهان اسلام در پایان گفت: تجهیز صنعت پخش به ناوگانی مجهز به فناوری و بی نقص، قطعا از بروز هزینه های اضافی جلوگیری می کند و برای واحدهای تولیدی نیز ارزش افزوده ایجاد می کند. بعلاوه با فراگیر شدن صنعت پخش مدرن و کارآمد در کشور، مسیر رشد و توسعه اقتصادی هموارتر می شود.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید