08:58 , 1401/12/2
کد خبر: 000020651
بازدید: 1624
اهدای 1000 متر زمین باارزش به ضارب سلمان رشدی

بنابر اعلام مسئول دبیرخانه شبکه مردمی اجرای فتوای حضرت امام خمینی، «۱۰۰۰ متر زمین با ارزش» به جوان آمریکایی ضارب سلمان رشدی اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، در همایش فتوای ماندگار محمد اسماعیل زارعی، مسئول دبیرخانه شبکه مردمی اجرای فتوای حضرت امام خمینی در اعدام سلمان رشدی ضمن تشکر ار اقدام شجاعانه جوان امریکایی در جهت اجرای حکم تاریخی امام راحل اظهار کرد: «این موضوع که جوان آمریکایی با این اقدام خود یک چشم سلمان رشدی را کور و یک دست او را ناکار کرد باعث خوشحالی مسلمانان شد.

هر چند سلمان رشدی مرده‌ای متحرک بیش نیست در همین راستا در جهت ارج نهادن به این اقدام شجاعانه حدود هزار مترمربع زمین زراعی با ارزش و حاصلخیز اهدایی مرحوم حجت‌الاسلام حاج شیخ حسین زارعی طی مراسم ویژه‌ای تحویل وی و یا نماینده‌ی قانونی‌اش می‌شود.»

حمله به سلمان رشدی در نیویورک

21 مرداد ماه سال جاری رسانه ها اعلام کردند که سلمان رشدی، نویسنده مرد کتاب آیات شیطانی مورد حمله قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

اولین گزارش های اعلام شده پس از حمله به سلمان رشدی در نیویورک حاکی از آن بود که او حدود 10 تا 15 ضربه چاقو خورده است. دو ماه پس از این حمله مدیر برنامه های وی اعلام کرد که او یک چشم خود را بر اثر اصابت چاقو از دست داده است. همچنین توانایی استفاده از یک دست خود را نیز ندارد.

 اولین عکس سلمان رشدی

بیشتر بخوانید: سلمان رشدی، نویسنده کتاب «آیات شیطانی»، توانایی نوشتن ندارد!

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید