11:07 , 1401/9/7
کد خبر: 000016816
بازدید: 1611
انتقال پدر کیان پیرفلک به بخش مراقبت های ویژه/ آخرین وضعیت میثم پیرفلک

پدر کیان پیرفلک که طی روزهای گذشته تحت چندین عمل جراحی قرار گرفته به گونه ای است که وی بار دیگر به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده و زیر ونتیلاتور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، رئیس مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت سلامت پدر کیان پیر فلک پرداخته است.

دکتر داوود شلیل احمدی درباره آخرین وضعیت میثم پیرکیان که در حادثه تروریستی ایذه آسیب دیده اظهار کرد: بر روی این بیمار عمل های جراحی عروق و اعصاب انجام شده اما با توجه به حجم جراحات وارده و به دلیل اصابت گلوله ها به بافت ها و استخوان ها بافت ها تخریب شده اند و به محلی برای ایجاد التهاب و عفونت تبدیل شده اند.

وی ادامه داد: همین التهابات در روزهای اول پس از عمل باعث شد بیمار حال نامساعدی داشته باشد. به دنبال این التهابات وی دچار سپسیس(واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن نسبت به عفونت) شد و در نتیجه این موضوع منجر به اختلال در تنفس و حرکت روده های بیمار شد.

دکتر احمدی افزود: به دلیل همین مشکلات وی دو بار در تاریخ های سه و پنج آذر ماه در اتاق عمل مورد بررسی مجدد قرار گرفت تا از لحاظ عفونت در محدوده شکم بررسی شود که خوشبختانه بیمار فاقد عفونت های شکمی تشخیص داده شد و مشخص شد تخریب در بافت ها و استخوان های وی صورت گرفته و منجر به عفونت شده است.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز با اشاره به تخریب های صورت گرفته در بافت ها و استخوان های این بیمار چنین اظهار کرد که روند درمان او طولانی مدت خواهد بود و امیدواریم بدن او مقاوم باشد تا شرایط را تحمل کرده و با عبور از این مرحله درمان را به خوبی سپری کند.

احمدی در پایان تاکید کرد: تیم های مختلف پزشکی به طور جدی درحال پیگیری وضعیت درمان میثم پیرفلک هستند اما متاسفانه روز گذشته(یکشنبه، 6 آذر) وی به دلیل سپسیس با کاهش توات تنفسی مواجه شد که بر این اساس تیم بیهوشی بیمارستان تصمیم گرفت وی را به ونتیلاتور وصل کند و این بیمار اکنون درحال درمان در آی سی یو است.

بیشتر بخوانید: پدر کیان پیرفلک درگذشته است؟

از پدر کیان پیرفلک چه خبر؟

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید