12:19 , 1401/8/3
کد خبر: 000016181
بازدید: 1313
انتقاد کارشناس روحانی از شیوه برخی مسئولان/ قرار بود شیخ مفید باشیم نه علامه مجلسی

یک کارشناس روحانی صدا و سیما اظهار کرد: برخی از افرادی که اکنون در جلسات حضور دارند جزو معمرین فرهنگی هستند که صبحانه شان را هم در جلسات می خورند و خوابشان هم در جلسه است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، یک روحانی که به عنوان کارشناس در برنامه “ شیوه” دعوت شده بود در بخشی از اظهارات خود در این برنامه به نقد تلویحی رفتارهای برخی مسئولان پرداخت و اظهار کرد: ما از ابتدا به دنبال مشارکت  در امور کشور بودیم اما مشارکت حداکثری مردم و نخبگان نه اینکه یک عده مخصوصا عده ای که از ابتدای انقلاب حضور داشته اند و اکنون جزو معمرین فرهنگی کشور هستند تنها باشند.

وی ادامه داد: برخی از این افراد که از معمران فرهنگی هستند  بندگان خدا خوابشان هم در این جلسات انجام می شود، صبحانه شان و خوابشان هم در همین جلسات انجام می شود.

این کارشناس ادامه داد: ما گاهی به شوخی می گوییم قرار بود این جلسات که برگزار می شود برای جامعه مفید باشد اما اکثرا به جای اینکه شیخ مفید باشیم علامه مجلسی هستیم و از این جلسه به آن جلسه می رویم.

این روحانی در پایان خاطرنشان کرد: گاه شاهد حضور افرادی هستیم که اصلا نگاه حکمرانی ندارند و ممکن است اسناد یک حوزه توسط کسانی نوشته شود که در آن حوزه فعالیت جدی ندارند.

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید