13:41 , 1402/3/7
کد خبر: 000025525
بازدید: 1168
اقدام هواداران نژادپرست اسپانیا به نفع عربستان شد

اقدام زشت و نژادپرستانه هواداران فوتبال اسپانیا باعث شد تا بسیاری از مردم خواهان محرومیت اسپانیا از کاندیداتوری میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، هفته گذشته فوتبال اسپانیا شاهد صحنه بدی بود و دیدار رئال با والنسیا در ورزشگاه مستایا با سیل شعار‌های نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال همراه بود.

بعد از این اقدام زشت تماشاگران والنسیا کل دنیا از فوتبالیست‌ها تا مربیان به حمایت از ستاره برزیلی پرداختند و رئیس باشگاه رئال با برگزاری یک جلسه به دلجویی از بازیکنش پرداخت.

اقدام زشت و نژادپرستانه هواداران فوتبال اسپانیا باعث شد تا بسیاری از مردم خواهان محرومیت اسپانیا از کاندیداتوری میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ شوند. سایت «گلوبو» برزیل اعلام کرد این اقدام هواداران فوتبال اسپانیا خشم عمومی را به همراه داشته است.

اسپانیا یکی از نامزد‌های میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به شمار می‌آید، ولی این شعار‌ها باعث شده تا بسیاری خواهان محرومیت این کشور برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۰ باشند.

عربستان یکی از کاندیدا‌های اصلی میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۰ به شمار می‌آید. این اقدام هواداران نژادپرست اسپانیا خدمت خوبی برای عربستان کرد تا کارش برای گرفتن میزبانی جام جهانی راحت شود.

بیشتر بخوانید: طارمی: آقای گلی بدون قهرمانی معنی ندارد

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید