17:31 , 1401/11/11
کد خبر: 000019585
بازدید: 1330
اقامتگاه محل تمرین سرخابی‌ها تمدید شد

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران می‌گوید اقامت استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا تمدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا در اواسط لیگ پانزدهم به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال رسید. در ابتدا قرار بود ورزشگاه کاظمی به استقلال برسد، اما در نهایت این پرسپولیس که توانست استادیوم بزرگتر را به دست بیاورد و تمرینات خود را از درفشی‌فر به کاظمی منتقل کند.

این در حالی است که زمان اجاره این ورزشگاه ۵ سال بود که در زمستان ۱۳۹۹ به پایان رسید، اما از آن زمان تا حالا، پرسپولیس و استقلال همچنان این دو ورزشگاه را در دست دارند؛ ورزشگاه‌هایی که البته قرار بود در جریان خصوصی‌سازی به اموال دو باشگاه تبدیل شوند، اما شهرداری با این موضوع موافقت نکرد.

با این حال، اما حالا رییس سازمان ورزش شهرداری تهران می‌گوید که اقامت سرخابی‌ها در این دو ورزشگاه تمدید خواهد شد: ما دو تیم پرطرفدار در پایتخت داریم. اتفاقاتی در گذشته رقم خورد که شهرداری تهران این دو ورزشگاه را در اختیار پرسپولیس و استقلال به مدت پنج سال قرار بدهد و تفاهم نامه وجود داشت که این مدت در سال ۹۹ تمام شده است. زاکانی می‌گوید که این دو ورزشگاه همچنان در اختیارشان قرار بگیرد. فعلا در کنار طرح واگذاری، بحث تفام نامه تمدید می‌شود و آن‌ها می‌توانند از یک تفاهم‌نامه چند ساله دیگر استفاده کنند تا مسائل حقوقی حل و فصل شود.


این در حالی است که پرسپولیس از ورزشگاه کاظمی برای تمرینات تیم بزرگسالان خود استفاده می‌کند، اما استقلال استادیوم امام رضا را تبدیل به کمپ تیم‌های پایه کرده است و از این رو این ورزشگاه برای پرسپولیس اهمیت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: واکنش فتح الله‌زاده نسبت به ادعای آجرلو

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید