10:20 , 1402/3/6
کد خبر: 000025436
بازدید: 1234
اعلام قیمت رسمی مرغ/ گران تر باشد تخلف است!

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد اعلام کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده به مبلغ ۷۳ هزار تومان تعیین شده است و هرگونه عرضه‌ای با قیمت بالاتر از این مقدار، به عنوان یک تخلف در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، مسعود امراللهی، درباره این موضوع اظهار داشت که قیمت مصوب کنونی هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده در حال حاضر ۷۳ هزار تومان است و هرگونه عرضه‌ای با نرخ‌های بالاتر از این، به عنوان گران‌فروشی است.

به گفته او، بازرسان موظف هستند در مقابل فروشندگانی که مرغ را با قیمت‌های بالاتر از نرخ مصوب به فروش می‌رسانند، اقدامات لازم را انجام دهند. علاوه بر این، اعلام شد که در استان مازندران بیش از ۹۰ میلیارد تومان پرونده تخلفات به مراجع ذی‌صلاح دولتی ارسال شده است.

مسعود امراللهی توضیح داد که درباره مسائل مرتبط با جوجه یکروزه و مرغ، عملیات برخورد و مبارزه با گران‌فروشی در سطح خرده‌فروشی در همه استان‌ها به کمک بازرسان اصناف و سازمان صمت در حال انجام است.

مدیر دفتر بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی اظهار داشت که در روزهای اخیر، قیمت مرغ در بازار تهران در حال کاهش است و همواره پیش‌بینی می‌شود که طی یک تا دو هفته آینده، قیمت آن به استحکام برسد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید