17:03 , 1401/9/2
کد خبر: 000016730
بازدید: 1309

یک نماینده مجلس خبر داد

اعزام نیروهای زمینی به شهرهای کردستان

نماینده مردم تهران در مجلس از اعزام نیروهای زمینی به کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، سردار محمد کوثری چنین اعلام کرده که برای مقابله با تجزیه طلبانی مانند اعضای گروهک های کومله، پژاک و دموکرات ها که این روزها در اقلیم کردستان حضور یافته اند و تلاش  دارند بتوانند قسمتی از این خاک را از آن خود کنند. بر همین اساس نیروی زمینی به غرب کشور اعزام شدند تا با غلبه بر این افراد امنیت را در مرزها ایجاد کنند.

این نماینده با اشاره به وقایع اخیر کشور و بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر این نکته که نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است، اظهار کرد: مسئولان باید اعتراضات مردم را شنیده و به فکر یافتن راهکاری برای آن باشند. طی سال های پس از انقلاب همواره دشمنان تلاش داشته اندمردم را در مقابل نظام قرار دهند. این بار نیز عده ای مانند جان بولتون خبیث به صراحت می گویند که به ایران سلاح فرستادیم و باید از آن استفاده کنید. در فضای مجازی  و رسانه های معاند نیز عده ای را آموزش داده و به فرماندهی اوضاع پرداخته اند و به همین ترتیب برخی افراد فریب خورده و برخوردهای احساسی از خود نشان می دهند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه طی این مدت برخی نیروهای انتظامی بسیج  و حتی وزارت اطلاعات شهید شده اند گفت: با این حال با اقتدار به برخورد با تجزیه طلبان پرداخته ایم و قطعا همین اقتدار را به روش های دیگر نیز ادامه خواهیم داد. در این مدت نیز برخی افراد آگاهی که بصیرت داشتند خود را کنار کشیدند اما برخی افراد خود فروخته نیز هستند که تاکنون شناسایی نشده اند ولی حتما دستگیر خواهند شد و این موضوع به آرامی حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اظهارات مقام معظم رهبری اظهار کرد: با عوامل اصلی این حوادث برخوردی قاطع صورت خواهد گرفت تا ذرس عبرتی برای دیگران شوند . ما هشت سال بدون امکانات در برابر دنیا ایستادیم و جنگیدیم و حالا هم این طور نیست که توان مقابله نداشته باشیم اما تاکید داریم مردم مشکلات خود را در چارچوبی خاص به گوش مسئولان برسانند.

           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید