09:08 , 1401/8/19
کد خبر: 000016466
بازدید: 2438
اظهارات دادستان سیستان و بلوچستان درباره خدانور لجه ای/ این تبعه افغان به یاغی معروف بود

با انتشار مطالب متعددی در فضای مجازی درباره خدانور لجه ای(لجعی)، دادستان سیستان و بلوچستان به ارائه توضیحاتی درباره این موضوع پرداخته است.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایونا، شمس آبادی، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در این باره اظهار کرد:  تصویری که در فضای مجازی منتشر شده متعلق به فردی به نام صادق کبدانی فرزند علی است که به خدانور لجه ای معروف است.

وی در این باره گفت: این فرد متهم به 16 فقره سرقت بوده و بر این اساس به زندان زاهدان معرفی شده و برای وی پرونده ای تشکیل شده بود.

خدانور لجعی چگونه کشته شد؟

دادستان سیستان و بلوچستان ادامه داد: وی تبعه افغانستان بوده و به یاغی معروف بوده است و با داشتن سابقه چندین فقره سرقت در تاریخ 10 مهرماه امسال در یک درگیری کشته شده است.

وی گفت: نکته ای که هست در تاریخ 10 مهر ماه که این فرد کشته می شود هیچ درگیری و اغتشاشی در استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان گزارش نشده بودو حال چگونگی کشته شدن وی در دستگاه قضایی در دست بررسی قرار دارد.

خدانور لجه ای کیست؟

به گزارش ایونا، طی روزهای گذشته در فضای مجازی تصاویر متعددی از فردی به نام خدانور لجه ای منتشر شده و چنین اعلام شده که این فرد یک اینفلوئنسر بوده و در جریان ناآرامی های سیستان و بلوچستان زندانی شده است. تصویری از این فرد در حالیکه دست های وی با دستبند دور یک میله قفل شده این روزها حاشیه های متعددی در فضای مجازی به دنبال داشته است.

طبق آنچه منتشر شده وی متولد 10 مهر ماه سال 1374 بوده است. البته بنا بر همین اطلاعات وی فاقد مدارک هویتی بوده و در تیرماه سال جاری و پیش از شروع ناآرامی های اخیر نیز در بازداشت بوده است.

 

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید