20:48 , 1402/2/30
کد خبر: 000025069
بازدید: 1355

بازیکن سابق استقلال:

استقلال با اختلاف قهرمان می‌شد اگر ...

ادموند اختر درباره عملکرد تیم استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال مقابل تراکتور با یک نتیجه عجیب حریف تبریزی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، ادموند اختر درباره عملکرد تیم استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال مقابل تراکتور با یک نتیجه عجیب حریف تبریزی را شکست داد. زدن هفت گل به تراکتور کار هیچ تیمی نیست اما استقلال توانست این کار را انجام دهد.

 

او افزود: استقلال در بازی با تراکتور از همه تاکتیک‌های موجود در فوتبال استفاده کرد و پیروزی پرگلی را به دست آورد. البته اگر مهاجمان دقت می‌کردند می‌توانستند با یک نتیجه دورقمی پیروز شوند. اگر آبی‌پوشان از ابتدای فصل چنین نمایشی داشتند بدون شک با اختلاف قهرمان می‌شدند.

بازیکن سابق در ادامه تاکید کرد: استقلال باید در جام حذفی جبران و با کسب قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کند و این جام را به دست آورد. اگر استقلالی‌ها مثل بازی با تراکتور در جام حذفی به میدان بروند کسب قهرمانی جام حذفی برای آنها کار سختی نیست.

او در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال نتوانست در لیگ بیست‌ودوم به قهرمانی دست پیدا کند، گفت: این موضوع را باید در چند بخش توضیح داد. اول، مشکلات مدیریتی باشگاه که بیشتر از همه به استقلال ضربه زد، تغییرات پی‌درپی و ضعف مدیریت باعث شد استقلال نتواند موفق شود. دوم، اشتباهات داوری بود که امتیازهای زیادی را از تیم گرفت.

اختر درباره تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو بیان کرد: با توجه به اینکه ساپینتو شناختی از فوتبال ایران نداشت نتایج بدی را کسب نکرد و برای فصل آینده می‌تواند استقلال را قهرمان کند. البته به‌ شرطی که شرایط مالی باشگاه درست باشد و مدیریت قوی پشت سر تیم قرار گیرد. در فصل گذشته مدیریت باشگاه متاسفانه ثبات کاری نداشت و روی کار استقلالی‌ها تاثیر منفی گذاشته بود. مسئولان استقلال باید هر چه زودتر قرارداد او را تمدید کنند. با توجه به روند فنی او و عملکرد خوبی که داشته، او باید در استقلال بماند. قرار نیست که هر سال یک مربی جدید وارد تیم شود. ساپینتو باید حداقل سه سال در استقلال بماند.

او درباره تقابل احتمالی با پرسپولیس در فینال جام حذفی افزود: فعلا تقابل با نساجی در نیمه‌نهایی مهم است. بعد از آن باید ببینم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد. حالا اما به فکر دیدار مقابل نساجی هستیم.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید