12:14 , 1401/5/4
کد خبر: 000014626
بازدید: 3109
ازدواج فریبا نادری و اولین عکس او بعد از عمل زیبایی

فریبا نادری چند سال پس از آشنایی با مسعود رسام که 27 سال از او بزرگتر بود ازدواج می کند.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، فریبا نادری بازیگر ایرانی متولد فروردین ماه سال 63 در تهران است. اولین تجربه بازیگری فریبا نادری نقش آفرینی در سریال تلویزیونی مروارید سرخ به کارگردانی مسعود رسام است.

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

فریبا نادری در جوانی به همراه دوستش به یکی از دفاتر فیلم سازی که نزدیک خانه شان بود می رود و در فیلم تلویزیونی مسعود رسام بازی میکند. چند سال پس از آشنایی با مسعود رسام که 27 سال از او بزرگتر بود ازدواج می کند. در سال 88 مسعود رسام بر اثر سرطان فوت می کند. فریبا نادری در ارتباط با ازدواج خود با مسعود رسام اعلام کرد که زندگی عاشقانه ای را با مسعود رسام تجربه کرده وکوچک ترین حرف های مسعود رسام برای او آموزنده بوده و در طول زندگی با مسعود رسام هیچ هلا و کمبودی نداشته است.

بیوگرافی فریبا نادری و همسر اول و دومش + تصاویرجدید

ازدواج دوم فریبا نادری با مهرداد طباطبایی

فریبا نادری در ارتباط با آشنایی اش با مهرداد طباطبایی گفت گه آشنایی ما به همکاری در یک پروژه مشترک بوده است اما ازدواج مان ربطی به کار نداشت. همچنینی این بازیگر بعد از فوت همسر اولش اعلام کرد که دیگر با مردی که بازیگر یا جزو اهالی سینما باشد ازدواج نخواهد کرد.

ماجرای ازدواج فریبا نادری با همسر دومش

این ازدواج به گفته فریبا بهادری به واسطه همسایگی با سام درخشانی صورت گرفته است. در اولین ملاقات نیز همسرش اعلام کرده که اصلا قصد ازدواج ندارد اما در نهایت چندی بعد با یکدیگر ازدواج کردند و حاص این ازدواج دختری به نام یاراست.

مادر شدن فریبا نادری

فریبا نادری پس از ازدواج با مهرداد طباطبایی صاحب بک دختر به نام یارا می شود. فریبا نادری اعلام کرد که زندگی او به دو بخش تقسیم شده است. بخش اول قبل از تولد فرزندش و بخش دوم بعد از تولد فرزندش است. همچنین این بازیگر عنوان کرد که در پذیرش نقش های بازیگری بازی کردن در نقش یک مادر برایش روان تر است.

مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری کیست؟ + عکس-راهبرد معاصر

شایعه ازدواج با شاهرخ استخری

مانند هر بازیگری فریبا نادری هم از دست شایعات متفاوتی که جنجالی می شوند در امان نبوده است. بارها شایعاتی درباره ازدواج فریبا نادری با شاهرخ استخری مطرح شده است که فریبا نادری به شدت این شایعه را تکذیب کرد این شایعه درحالی منتشر شد که شاهرخ استخری متاهل بوده است. همچنین شایعاتی درباره ازدواج فریبا نادری با مهدی سلوکی منتشر شد که فریبا نادری این شایعه را هم تکذیب کرد.

عمل جراحی بینی فریبا نادری/ عکس قبل و بعد از عمل

فریبا نادری در چند سال اخیر بینی خود را عمل کرده است که این عمل جراحی بینی چهره این بازیگر را بسیار تغییر داده است در ادامه تصویر قبل و بعد ار عمل فریبا نادری را مشاهده خواهید کرد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید