16:55 , 1402/2/10
کد خبر: 000024007
بازدید: 1450
ازدواج دختر نوجوان با پدرش!

آیا خبر ازدواج دختر جوان با پدرش صحت دارد؟ جامعه نگران این پدر و دختر است.

به گزارش خبرنگار ایونا، یک دختر 15 ساله اهل چین به همراه پدر جوانش، مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی، به خصوص در بین مردم آسیایی قرار گرفتند. این موضوع به دلیل اینکه هر کسی که عکس این دو را می‌بیند، فکر می‌کند که آن‌ها یک زوج رمانتیک هستند، جذابیت خاصی دارد. بنابراین، اخبار عجیبی درباره این دو پدر و دختر منتشر شده است؛ از تیتر شوکه‌کننده "نامزدی دختر زیبا با پدر جوانش؟!" تا ماجراهای دیگر، که دختر جوان به همه پاسخ داد و این موضوع را روشن کرد.

دختر چینی و پدرش ازدواج کردند؟ جامعه چین شوکه شد!

"کی بائو" و پدر 35 ساله‌اش، با یکدیگر رابطه صمیمی دارند و تصویر آن‌ها در این قسمت قابل مشاهده است. اما اخیراً، این رابطه کمی پیچیده شده است زیرا دختر بزرگ شده و پدرش هنوز هم جوان است. هنگامی که او با پدرش در میان جمعی حضور می‌یابد، افرادی مانند معلم یا دوستانش از او می‌پرسند که چند وقت است با او نامزد شده است، در حالی که نمی‌دانند این اقای نامزد، پدر اوست.

ظاهر جوان پدر و رابطه رومانتیک دختر با او، به عنوان عامل اصلی شایعه پراکنی‌ها درباره‌ی آن‌ها شناخته شده است. برخی فکر می‌کردند که این دو نامزد هستند، اما وقتی با صحت ارتباطشان آشنا شدند، این موضوع برایشان غیرقابل باور بود.

"کی بائو"  گفت که یک فرد به او تبریک گفت و در پاسخ، "کی بائو" بیان کرد که او با پدر جوانش نامزد نیست و در واقع رابطه‌ی آنها یک رابطه‌ی پدر و دختری است. اما آن شخص با جدیت به "کی بائو" گفت که او همچنان با پدرش نامزد است، زیرا رابطه‌ی آن‌ها مشابه رابطه‌ی عاشقانه‌ی زوج هاست. این حرف ها باعث شد که خبرهای شوکه کننده‌ای با عنوان‌هایی مانند "نامزدی دختر زیبا با پدر جوانش؟!!" در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.

عکس پدر و دختر در سال 2017 مورد توجه قرار گرفته و در شبکه‌های اجتماعی بین افراد پخش شده است. این دو فرد دارای هزاران دنبال‌کننده هستند، بنابراین ممکن است در برخی جمع‌های عمومی، آن‌ها را بشناسند و با آن‌ها عکس بگیرند.

راز جوانی پدر چینی چیست؟

پدر این دختر، همانطور که در عکس‌هایش مشخص است، ظاهر جوانی دارد ولی هیچ اقدام خاصی برای نگهداری از ظاهرش نکرده است. فقط چیزی که به ذهنش رسیده این بوده که صورت خود را با آب و صابون می‌شوید و بس.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید