15:19 , 1402/2/14
کد خبر: 000024232
بازدید: 2675
ارگاسم جنسی یک زن وسط کنسرت موسیقی

در فضای مجازی روایت هایی از ارگاسم جنسی یک زن در یک کنسرت منتشر شده؛ هرچند به لحاظ علمی ثابت نشده که موسیقی دارای چنین تاثیری باشد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایونا، جمعه شب(28 آوریل) در سالن کنسرت والت دیزنی لس آنجلس کنسرتی برگزار شد که حاشیه های آن در فضای مجازی تا کشورهای دیگر نیز کشیده است.

در این کنسرت گفته شده یک زن دچار ارگاسم جنسی شده و گروهی از حاضران در این کنسرت نیز این موضوع را تائید کرده و گفته اند که شاهد این مسئله بوده اند.

یک فایل صوتی نیز از این ماجرا منتشر شده است که به گفته شاهدان زمان اجرای سمفونی شماره 5 چایکوفسکی که آن را یکی از شاهکارهای دنیای موسیقی خوانده اند، رخ داده و یک زن دچار ارگاسم جنسی شده است.

مگنوس فاینس که یکی از آهنگسازان بریتانیایی است از جمله حاضران این کنسرت بوده که در این باره در یک توئیت نوشته است: «یک زن از بین تماشاگران در موومان دوم با صدای بلند و به صورت کاملی ارگاسم داشت. گروه البته مودبانه به اجرای خود ادامه داد.»

البته در پاسخ به این توئیت یکی از دیگر افراد شرکت کننده در این کنسرت نوشته است که گمان نمی کند این ماجرا با ارگاسم مرتبط بوده باشد. وی چنین ادعایی را رد کرده و گفته است شاید برای این زن بیچاره مشکل دیگری رخ داده باشد. ما نگران بودیم که برای او یک مسئله اورژانسی پیش آمده باشد.

آهنگساز بریتانیایی اما با این وجود تاکید کرده که به شخصه از نزدیک شاهد ماجرا بوده و هشت تن از دوستانش نیز در این کنسرت حضور داشته اند و شاهد این ماجرا بوده و آنها نیز چنین مطلبی را عنوان کرده اند. این آهنگساز همچنین گفته است: «آن زن تا پایان اجرا حضور داشت و رفتارش مشهود بود. هرچند برداشت تائید شده من صرفا یک مشاهده است.»

بیشتر بخوانید:

این مرد میرزاکوچک خان را کشت و مجلس را به توپ بست

مستمری یک میلیون و 400 هزار تومانی بهزیستی به کدام خانواده ها تعلق می گیرد؟

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید