11:50 , 1402/3/4
کد خبر: 000025357
بازدید: 1337

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد:

ارتقای کار فرهنگی این بار با چاشنی خلاقیت و ابتکار

همایش کوه پیمایی و صعود به قله کلکچال با همراهی فرهنگیان شهر تهران به مناسبت سالروز فتح خرمشهر از اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار آموزش ایونا در خصوص همایش کوهپیمایی فرهنگیان شهر تهران که به مناسبت فتح خرمشهر برگزار شد اظهار کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر آموزش و پروش تهران برنامه ریزی برای همایش کوه پیمایی و صعود به قله کلکچال با همراهی فرهنگیان شهر تهران صورت می گیرد.

وی افزود: این کوه پیمایی از اردوگاه شهید باهنر آغاز می شود که بعد از تجدید عهد با آرمان های انقلاب و قرائت فاتحه بر مزار شهدای گرانقدر گمنامی که در این اردوگاه است و به قله کلکچال صعود می کنند.

کریمیان در ادامه از اهداف همایش گفت و بیان داشت: این برنامه های فرهنگی، تربیتی و ورزشی برای تقویت ارتقای فرهنگ دینی و اعتقادی است و در عین حال گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: در کنار این همایش به موضوع تربیت بدنی، شاداب سازی روح و جسم همکاران فکر می کنیم و قطعا این همایش با اهداف و برنامه ریزی اجرا می شود و هر هفته اعزام را خواهیم داشت. تاکنون نیز چنین برنامه هایی صورت گرفته اما در ابعاد کوچکتر اما امروز وسعت آن بیشتر است.

در ادامه این همایش حسین عرفانی، رئیس هیات دانش آموزی شهر تهران به خبرنگار آموزش ایونا گفت: برای فرهنگیان عزیز هر هفته به مناسبت های مختلف در طول سال برنامه داریم از جمله 13 آبان، 22 بهمن، هفته بسیج و امروز هم به مناسبت آزادسازی خرمشهر فرهنگیان شهر تهران را به این کوه پیمایی دعوت کردیم. هدف ما از اجرای چنین برنامه هایی ارتقای سطح فرهنگی و تربیتی و از مهم تر ورزشی در بین این عزیزان است.

علیرضا گیلانی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش نیز در این مراسم حضور داشت که ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر تصریح کرد: برگزاری چنین همایش هایی در بحث سلامتی فرهنگیان عزیز را در دستور کار قرار دادیم که میتواند در فعالیت های بدنی و ورزشی این عزیزان موثر باشد.

وی ادامه داد: سرمنشا تمامی فعالیت های ورزشی توسط معاونت ورزشی آموزش و پرورش تهران صورت می گیرد که این برنامه ها در روحیه همکاران تاثیر به سزایی دارد و می توانند هفته ای سرشار از نشاط را شروع کنند.

گیلانی همچنین به برنامه هفته معلم و سلامت در چیتگر اشاره داشت.

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، صعود به قله کلکچال با حضور بیش از 100 نفر از فرهنگیان شهر تهران برگزار شد. 

 

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید