14:20 , 1401/11/19
کد خبر: 000020038
بازدید: 2163
ابتلای جنین 5 ماهه به ایدز/ زن جوان به کارهای شرم آور تن داد

زن جوان وقتی متوجه می شود به بیماری ایدز مبتلا شده است این حقیقت را پنهان می کند غافل از اینکه جنین 5 ماهه اش به ایدز مبتلا شده است.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، زن 24 ساله که در پاتوق معتادان مشهد به عقد موقت مرد دیگری در آمده بود در عملیات ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده دستگیر شده بود نسبت به سرگذشت خود به مشاور کلانتری طبرسی مشهد گفت: در بجنورد به دنیا آمده ام و تا مقطع دیپلم در دبیرستان درس خواندم. پدرم و مادرم با اجبار پدربزرگم که مردی بازاری بود با هم ازدواج کردند و هیچ عشق و علاقه ای بی آنها نبود.

پدر و مادرم طلاق گرفتند/ پدرم بلافاصله ازدواج کرد

آنقدر درگیری میان آنها در سال های اخیر بالا گرفت که سرانجام تصمیم به طلاق گرفتند. پدرم بلافاصله با زنی دیگر ازدواج کرد. مادرم نیز سرپرستی دوفرزندانش را بر عهده گرفت. زمانیکه 10 سال بیشتر نداشتم و از محبت پدر بی بهره بودم عاشق لبخندهای پسر همسایه شدم و با او پای سفره عقد نشستم. البته بین ما فقط صیغه محرمیت خوانده شد تا بیشتر با فرشید آشنا شویم. همان روزهای اول آشنایی ام با فرشید فهمیدم که او اعتیاد دارد؛ هم مواد مخدر، هم مشروبات الکلی.

فرشید: زنان دیگر عاشقانه پیش من مواد مصرف می کنند

وقتی فرشید را سرزنش می کردم که چرا با زنان دیگر ارتباط داری او به من میگفت  که من با این زن ها عاشقانه مواد مصرف میکنم اما در خانه فقط سرزنش می شوم. من هم برای اینکه عشقم را به او ثابت کنم کنار او پای بساط مواد مخدر نشستم و شروع به مصرف مواد مخدر کردم. طولی نکشید که به یک معتاد حرفه ای تبدیل شدم. هزینه اعتیاد من و فرشید بالا رفت و فرشید کارتن خواب شد. من هم به ناچار از او طلاق گرفتم و کارم به پاتوق خلافکارها افتاد.

ایدز گرفتم/ جنین 5 ماهه ام ایدز و اعتیاد دارد

از آن روز به بعد برای تامین هزینه مواد مخدر به هر کار شرم آوری تن دادم. در همین روزها بود که به عقد موقت «فرداد» در آمدم تا از بی کسی خلاص شوم. وقتی متوجه شدم که باردار هستم با کمک یکی از خیرها به پزشک مراجعه کردم و با انجام آزمایش هایی متوجه شدم که به بیماری «ایدز» مبتلا شده ام. مجبور بودم این حقیقت را پنهان کنم تا من را از پاتوق معتادها بیرون نیاندازند. الان نیز که توسط پلیس ها دستگیر شدم بعد از انجام آزمایش مشخص شد که جنین 5 ماهه ام نیز اعتیاد داشته و ایدز نیز دارد.

بنا بر این گزارش؛ با صدور دستوری از سوی سرگرد جواد یعقوبی (رئیس کلانتری طبرسی شمالی) و هماهنگی های قضایی، این زن جوان برای ترک اعتیاد و درمان های تخصصی به مراکز قانونی ترک اعتیاد معرفی شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید