08:50 , 1401/8/5
کد خبر: 000016225
بازدید: 1519
آیا انار برای سرماخوردگی و آنفلوانزا مفید است؟

متخصصان تغذیه و رژیم غذایی بر این باورند که آب انار می تواند سپر دفاعی مناسبی در برابر افزایش آنفولانزا و سرماخوردگی در زمستان است.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، متخصصات به این موضوع اشاره دارند که 1 لیوان آب انار اثر 10 لیوان چای سبز را دارد همچنین انار باعث تقویت ایمنی و محافظت از بدن در برابر ویروس ها می شود.

فواید نوشیدن آب انار برای سرماخوردگی و آنفلوانزا

نوشیدن آب انار در فصل زمستان برای پیشگیری از آنفولانزا و سرماخوردگی توصیه میشود. انار یک آنتی اکسیدان مهم است و مصرف انار بدون پوست و با هسته اهمیت فراوانی دارد.

مصرف انار در زمستان برای سرماخوردگی

مصرف انار در ماه های زمستان ضروری است، این میوه سرشار از ویتامین های B و C بوده، همچنین سرشار از مواد معدنی پتاسیم، فسفر و منیزیم است و به لطف آنتی اکسیدان های موجود در آن در محافظت از بدن موثر است. 

انار را با پوست سفید بخورید

اسیدهای موجود در انار نیز در غشاها یافت می شود، باید آن را مصرف کنیم. در حین گرفتن آب میوه باید همراه با غشاها آب انار را خارج کرد. آب انار تهیه شده با غشا دوبرابر خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. مزایای اصلی انار در غشای آن است.

 اسید موجود در هسته انار به ما اجازه می دهد تا چربی بسوزانیم، باید انار را با دانه هایش مصرف کنیم. 

بیشتر بخوانید: انار چه فوایدی دارد؟ مضرات انار چیست؟

تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر آنفلوآنزا

انار سیستم ایمنی بدن ما را تقویت می کند. در برابر بیماری هایی مانند آنفلوآنزا فواید زیادی دارد و از ورود باکتری ها و ویروس ها به بدن ما جلوگیری می کند و در مواقع ضعف انرژی می دهد.

توصیه: علاوه بر انار، پرتقال، نارنگی، گردو، فندق و بادام زمینی نیز مصرف کنید، «یک لیوان آب انار دارای 10 لیوان آنتی اکسیدان چای سبز است، چای سبز در فصل زمستان زیاد استفاده می شود، اما استفاده از آب انار برای پیشگیری از بیماری ها همچنین به بازسازی سلول ها کمک می کند. انار نقش مهمی در کلسترول، بیماری های قلبی عروقی، خونریزی دندان ها، لثه ها و خشکی پوست دارد و در برابر این بیماری ها مقاومت نشان می دهد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید