09:23 , 1401/4/12
کد خبر: 000014086
بازدید: 1564
آموزش ماساژ لاغری +بهترین روغن ماساژ

اگر شما هم دچار اضافه وزن باشید بدون شک تا کنون به روش‌های لاغری زیادی فکر کرده اید از ورزش سخت و منظم تا رژیم‌ها غذایی بسیار دشوار اما تا بحال به ماساژ لاغری فکر کرده اید ما در این مطلب می خواهیم آموزش گام به گام لاغری را به شما یاد دهیم تا بتوانید علاوه بر کاهش وزن میزان سلولیت های بدنتان را کاهش دهید زیرا در این روش لاغری چیزی که بسیار آن را محبوب ساخته است افزایش گردش خون و کاهش سلولیت‌ها است.

آموزش ماساژ لاغری

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna؛ اگر شما هم دچار اضافه وزن باشید بدون شک تا کنون به روش‌های لاغری زیادی فکر کرده اید از ورزش سخت و منظم تا رژیم‌ها غذایی بسیار دشوار اما تا بحال به ماساژ لاغری فکر کرده اید ما در این مطلب می خواهیم آموزش گام به گام لاغری را به شما یاد دهیم تا بتوانید علاوه بر کاهش وزن میزان سلولیت های بدنتان را کاهش دهید زیرا در این روش لاغری چیزی که بسیار آن را محبوب ساخته است افزایش گردش خون و کاهش سلولیت‌ها است.

اولین مرحله محیط مناسب

در ابتدا باید یک محیط آرام و تمیز را انتخاب کنید استفاده از یک تشک مناسب با ملحفه های سفید بهمراه موسیقی ملایم و رایحه دلپذیر برای ریلکس شدن ماساژ گیرنده بسیار مفید است. استفاده از روغن ماساژ برای انجام ماساژ مخصوص ماساژ شکم ضروریست.

مرحله دوم آب کردن چربی ناحیه پهلو و شکم

در این مرحله از ماساژگیرنده بخواهید به پشت بخوابد سپس هر دو دست خود را آغشته به روغن ماساژ یا ژل لاغری کنید  ماساژ را با ماساژ پهلوها شروع می‌کنیم مانند تصویر بالا دست راست خود را از سمت بالای پهلو به سمت ناف دایره وار با فشار نوک انگشتان بکشید پهلو را با فشار از سمت بیرون به داخل و ناف ماساژ دهید توجه داشته باشید که زمانی که به وسط پهلو و ناحیه ناف می رسید دست خود را عوض کرده و با دست چپ ماساژ را ادامه دهید این ماساژ را برای هر دو پهلو به مدت 5 دقیقه انجام دهید.

حال مانند تصویر با هر دو دست از سمت بالای ناف با فشار کف دست به سمت ناف ماساژ دهید و همینطور از بالای ناف به سمت بالا ماساژ را برای 5 دقیقه ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: مهمترین اشتباهات در کاهش وزن کدامند؟

مرحله سوم آب کردن چربی و سلولیت‌های ران

حال از ماساژ گیرنده بخواهید به پهلو دراز بکشد دست‌های خود را آغشته به روغن ماساژ کنید و ماساژ را از کمی بالاتر از زانو شروع کنید و به سمت بالا بروید این ماساژ با افزایش گردش خون موجب افزایش سوخت و ساز سلولی شده و سلولیت‌ها را از بین می‌برد.

این ماساژ را برای هر طرف مدت 5 دقیقه انجام دهید این ماساژ علاوه بر لاغری و کاهش سلولیت ها به شما برای دفع سموم بدن هم کمک می‌کند.

مرحله چهارم درمان افتادگی و چاقی بازوها

در این مرحله می‌خواهیم روی بازوهای ماساژگیرنده کار کنیم، کافی است با حرکات دورانی از قسمت بالایی آرنج ماساژگیرنده شروع کنید و عضله داخل و بیرونی بازوی ماساژ گیرنده را رسیدن به قسمت کتف ماساژ دهید.

بیشتر بخوانید: راهکاری برای کاهش وزن کودکان مبتلا به چاقی

مرحله پنج ماساژ فرمدهی ران ها

حالا از ماساژ گیرنده بخواهید روی شکم دراز بکشد و هر دو دست خود را آغشته به روغن کنید نوک انگشتان دست راست خود را روی کمی بالاتر از قسمت پشتی زانو قرار دهید و سپس دست چپ خود را روی دست راست خود برای افزایش فشار قرار دهید و شروع کنید به حرکات دایره وار تا قسمت بالایی ران این کار را برای هر دو ران به مدت 5 دقیقه تکرار کنید اینکار علاوه بر افزایش گردش خون باعث شکستن چربی‌های انباشته و خوش فرم شدن ران‌ها می‌شود.

پس از پایان مراحل ماساژ اگر ماساژ گیرنده به خواب رفته اجازه دهید برای مدت بیست دقیقه بخوابد در غیراینصورت از او بخواهید برای مدت ده تا بیست دقیقه در همان موقعیت روی تخت استراحت کند.

 پس از بیست دقیقه از ماساژ گیرنده بخواهید دوش بگیرد.

بیشتر بخوانید: سبزیجات کم کربوهیدرات که کاهش وزن را آسان می کنند

در انتها این مطلب در مورد یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای ماساژ اطلاعات بیشتری به شما خواهیم داد؛ زیر همانقدر که ماساژ اهمیت دارد روغن های مورد استفاده نیز مهم است.

بهترین روغن‌ برای ماساژ

روغن‌های ماساژ علاوه بر این که موجب افزایش گردش خون و شادابی پوست شما می‌شوند، مجموعه‎‌ای از مواد مغذی حیاتی را برای جوان‌تر و درخشان‌تر تامین می کنند. اگرچه محصولات تجاری مختلفی وجود دارد، اما ما معتقدیم که سادگی بهترین است. اگر از خود می‌پرسید «کدام روغن برای ماساژ بدن بهتر است؟»، جای دیگر بدنبال پاسخ آن نباشید ما اینجا به سوال شما پاسخ می‌دهیم.

در اینجا یکی از بهترین روغن‌های طبیعی ماساژ بدن برا بشما معرفی می‌کنیم:

روغن زیتون 

روغن زیتون یک روغن ماساژ عالی برای کل بدن است؛ زیرا به آرامی جذب پوست می‌شود. خبر خوب این است که برای آرام کردن ماهیچه های و تامین رطوبت عالی است.

مزایا روغن زیتون برای ماساژ

روغن زیتون گردش خون را تقویت می‌کند و سموم بدن شما را دفع می کند و درخشندگی طبیعی به پوست شما می بخشد.

روغن زیتون برای تسکین درد، اسپاسم عضلانی و هرگونه درد یا التهاب مفید است.

اگر بطور منظم برای ماساژ از این روغن استفاده کنید از پوست شما در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند. همچنین مجموعه ای از مواد مغذی و مواد معدنی را برای پوست شما تامین می‌کند.

 متابولیسم و سطح انرژی شما را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید:

یک داروی موفقیت آمیز برای کاهش وزن

25 نکته اثبات شده برای کاهش وزن ایمن
 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید