10:45 , 1402/2/20
کد خبر: 000024515
بازدید: 1189
آغاز سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران

درهای مصلی امام خمینی (ره) تهران به روی مخاطبان و علاقه‌مندان، در سی‌وچهارمین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گشوده شد.

در ساعات گذشته، درهای مصلی امام خمینی (ره) در تهران به روی مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب، در جشنوارهٔ سی و چهارمین نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران باز شد. این رویداد مهم، امروز چهارشنبه، بیستم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا سی امین روز این ماه، یعنی تا پایان اردیبهشت ماه، ادامه خواهد داشت.

عصر امروز، مراسم افتتاحیهٔ دور جدید نمایشگاه کتاب تهران، برگزار می‌شود. در این مراسم که در مصلی امام (ره) برگزار می شود، مقامات برجسته‌ای چون محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر ارشاد و رئیس نمایشگاه، علی رمضانی مدیرعامل مؤسسهٔ خانهٔ کتاب و همچنین مردم عام و خانواده‌های شهدا، حضور خواهند یافت.

این نمایشگاه به‌گفته رمضانی با حضور نزدیک ۱۰۰ ناشر خارجی، ۲۰۰ کتابفروش و ۲۷۰۰ ناشر داخلی در بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب فعال هستند. همچنین رؤسای نمایشگاه‌های مسقط، دوحه و دهلی نو همچنین وزرای تاجیکستان و ونزوئلا نیز در این نمایشگاه حضور دارند و کشور تاجیکستان به عنوان میهمان ویژه در این دوره از نمایشگاه بین الملل کتاب تهران حضور دارد.

نمایشگاه کتاب تهران هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برپاست.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید