15:24 , 1402/3/13
کد خبر: 000025886
بازدید: 2422
آتش زدن دختر جوان به خاطر جواب منفی به خواستگار+ جزئیات هولناک

پسر جوانی که در دو بار خواستگاری، پاسخ منفی دریافت کرده بود، تصمیم گرفت دختر مورد علاقه اش را آتش بزند.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، یک جوان، با اقدامی ترسناک و وحشتناک، بنزین را بر سر یک دختر جوان در مقابل دفاتر پیشخوان دولت ریخت و او را به آتش کشید.

در نتیجه این حادثه وحشتناک، دختر به شدت سوخته و عوامل اورژانس او را به سرعت از محل این حادثه به بیمارستان آیت‌الله موسوی در زنجان منتقل کردند.

آتش زدن دختر جوان مقابل دفاتر پیشخوان دولت

جوانی که به این اقدام ترسناک دست زده بود، قبل از تعطیلی محل کار دختر، با موتورسیکلت در انتظار خروج او ماند. وقتی دختر از محل کار خود خارج شد، نزدیک او شد و بنزین را بر روی او ریخت، و این حادثه وحشتناک را رقم زد.

این جوان که ساکن یکی از روستاهای شهرستان خدابنده است و پس از این اقدام وحشتناک، فرار کرده و هنوز توسط مقامات دستگیر نشده است.

جواد تاراسی، فرماندار خدابنده در حین تایید این حادثه، اعلام کرد که اقدامات قضائی و انتظامی جهت دستگیری متجاوزان این حادثه در حال پیگیری است.

حسن بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، اظهار داشت: روز چهارشنبه، یک دختر جوان به علت سوختگی ۹۰ درصدی از شهر قیدار به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شد. همراهان این خانم اعلام کردند که عدم پاسخگویی مثبت به درخواست ازدواج یکی از خواستگاران باعث شده است که پسر جوان به آتش زدن این دختر بپردازد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید