08:52 , 1401/8/19
کد خبر: 000016465
بازدید: 1623
6 درمان خانگی موثر و فوری برای بوی بد واژن

عوامل زیادی مانند باکتری ها، عفونت های قارچی، عدم رعایت بهداشت، بیماری های مقاربتی از جمله علل بوی بد واژن هستند. با راه های درمان خانگی بوی بد واژن می توانید از شر این موضوع آزار دهنده خلاص شوید.

درمان بوی بد واژن با روش های خانگی موثر است؟ درمان بوی بد واژن با لباس زیر چگونه است؟ برای درمان بوی بد واژن از مصرف کدام غذاها پرهیز کنیم؟ برای درمان بوی بد واژن با آب چکار باید کرد؟ درمان خانگی بوی بد واژن با شنبلیله ممکن است؟ درمان خانگی بوی بد واژن با ماست واقعیت دارد؟ درمان بوی بد واژن با سیر خطرناک است؟ درمان خانگی بوی بد واژن با آلوئه ورا مناسب است؟ درمان خانگی بوی بد واژن با جوش شیرین تاثیرگذار است؟ سریع‌ترین درمان بوی بد واژن چیست؟ برای درمان خانگی بوی بد واژن دختر مجرد چه کار باید کرد؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، یکی از مواردی که بر زندگی جنسی خانم ها تاثیر منفی می گذارد این است که اعتماد به نفس آنها به دلیل بوی بد واژن از بین رفته است. اما این فقط بر زندگی جنسی متاهلی تأثیر نمی گذارد. حتی ممکن است نشان دهنده یک یا چند مشکل سلامتی باشد. برای حفظ یک زندگی سالم و احساس خوب، باید از شر بوی بد واژن خلاص شد. 

پس چگونه از شر بوی بد واژن خلاص شویم؟ آیا درمان خانگی برای بوی بد واژن وجود دارد؟ در اینجا پاسخ به این سوالات وجود دارد.

درمان بوی بد واژن با روش های خانگی

یکی از روش های خلاص شدن از بوی بد واژن استفاده از روش های خانگی است. این موارد بهداشتی است و با درمان خانگی متفاوت است.

درمان بوی بد واژن با لباس زیر

برای اینکه بوی بد واژن از بین برود اول از همه باید به نظافت توجه کرد. واژن باید تهویه شود و خشک نگه داشته شود. لباس زیر نخی باید استفاده شود، لباس زیر مصنوعی نباید پوشیده شود. برای سرکوب بوی بد واژن نباید از محصولات آرایشی مانند دئودورانت استفاده کرد. این می تواند باعث واکنش های آلرژیک شود.

درمان بوی بد واژن با آب

برای درمان بوی بدن واژن مصرف آب زیاد مفید است زیرا باعث دفع سموم در بدن می شود. 

6 درمان خانگی موثر و فوری برای بوی بد واژن

برای درمان بوی بد واژن از مصرف کدام غذاها پرهیز کنیم؟

پرهیز از کافئین و نوشیدنی های شیرین نیز در برابر بوی بد واژن موثر است. علاوه بر این، اجتناب از غذاهای بد بو و تند نیز به کاهش بوی بد واژن کمک می کند. بدانید که چیزی که دهان شما را بو می دهد می تواند واژن شما را نیز تهدید کند. 

در طول دوره قاعدگی نیز باید هر 4-6 ساعت یکبار تامپون و پدهای خود را تعویض کنید و نه تنها برای بو، بلکه برای سلامتی خود نیز باید این کار را انجام دهید. زیرا باکتری ها روی پدهای کثیف رشد می کنند. ماست حاوی پروبیوتیک های طبیعی است که می تواند به تعادل ترشحات باکتریایی در واژن و سایر قسمت های بدن شما کمک کند.

برای درمان خانگی بوی بد واژن چکار کنیم?

بسیاری از بیماری ها هستند که راه حل های درمان خانگی دارند. درمان بوی بد واژن نیز از آن نوع بیماری های است که با درمان های خانگی نیز رفع و رجوع می شود.

درمان خانگی بوی بد واژن با شنبلیله

پاسخ دیگر به این سوال که چگونه بوی بد واژن را با روش خانگی از بین ببریم، شنبلیله است. وقتی شنبلیله به طور منظم مصرف شود، برای بوی بد واژن مفید است. هورمون ها را تنظیم می کند. قاعدگی منظم را فراهم می کند. شاید خوب باشد 1 قاشق چایخوری شنبلیله را در 1 لیوان آب بریزید و مدتی صبر کنید، سپس قبل از خواب و بعد از بیدار شدن از خواب با معده خالی بنوشید.

درمان خانگی بوی بد واژن با ماست

درمان بوی بد واژن با ماست؛ اگر عفونت های قارچی مکرر دارید، خوردن ماست هر روز یک گزینه خوب و سالم برای از بین بردن بوی بد واژن ناشی از عفونت های قارچی است.

6 درمان خانگی موثر و فوری برای بوی بد واژن

درمان خانگی بوی بد واژن با سیر

یکی از راه های موثر و خانگی برای درمان بوی بد واژن، سیر است. به لطف ترکیبات و خاصیت ضد قارچی موجود در سیر می توانید با عفونت قارچی موجود مبارزه کرده و باکتری های بد بدن خود را از بین ببرید و جدای از این می توانید از آن در وعده های غذایی و سالاد خود استفاده کنید. گزینه دیگر این است که یک تکه سیر بردارید و آن را برای چند ساعت در واژن نگه دارید.

درمان خانگی بوی بد واژن با آلوئه ورا

یکی دیگ از روش های درمان خانگی بوی بد واژن استفاده از آلوئه وراست.

  1. ژل آلوئه ورا را با روغن درخت چای ترکیب کنید.
  2. مخلوط ژل آلوئه ورا را روی نواحی بیرونی واژن بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند.
  3. با آب ولرم بشویید و این کار را دو بار در روز تکرار کنید.
  4. این درمان را تا کنترل عفونت و مایع اضافی ادامه دهید.

درمان خانگی بوی بد واژن با جوش شیرین

 ممکن است تحت تأثیر یک عفونت قارچی قرار گرفته باشید. به طور طبیعی با روش خانگی جوش شیرین می توانید بوی بد واژن و خارش آن را تسکین دهید. برای درمان مشکلات زنان و زایمان که نیاز به متخصص دارند، به محلول جوش شیرین در واژن اعتماد نکنید. اگر پس از استفاده بیش از دو هفته از این درمان خانگی طبیعی احساس خارش، بوی بد و ترشح بیش از حد می کنید. بهتر است برای کمک به متخصص زنان مراجعه کنید. 

6 درمان خانگی موثر و فوری برای بوی بد واژن

درمان خانگی بوی بد واژن با سرکه سفید

اگر مشکل بوی بد واژن دارید، باید سعی کنید بدن خود را با سرکه سفید شستشو دهید. سرکه سفید این قدرت را دارد که بوها را خنثی کند و پروتئین های ایجاد کننده بو را تجزیه کند. نصف فنجان سرکه سفید و نمک را به یک لگن آب اضافه کنید و واژن خود را برای چند دقیقه داخل آن نگه دارید.

درمان خانگی بوی بد واژن دختر مجرد

برای درمان خانگی بوی بد واژن دختران مجرد باید مرتب دوش بگیرید و خود را بشویید! شستن ملایم اطراف واژن به صورت روزانه توصیه خوبی برای اکثر دختران است. شستن خود، مانند هر جای دیگر بدن، به مبارزه با تجمع باکتری های ایجاد کننده بو روی پوست کمک می کند. همچنین می توانید از صابون های مناسب استفاده کنید. اما این نکته مهم را در نظر داشته باشید که بهترین راه حل برای درمان بوی بد واژن دختر مجرد مراجعه به متخصص زنان است.

سریع‌ترین درمان بوی بد واژن

روش های متعددی برای درمان سریع بوی بد واژن وجود دارد البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که بهترین وسریع ترین درمان برای تمامی بیماری های از جمله بوی بد واژن مراجعه به متخصص است. با این حال استفاده از موارد زیر نیز می تواند به عنوان سریع ترین درمان بوی بد واژن مورد استفاده قرار بگیرد.

  1. سیر
  2. جوش شیرین
  3. ماست
  4. سرکه سفید

بیشتر بخوانید: جلوگیری و درمان بوی بد واژن/ علت و درمان با آنتی بیوتیک

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید