06:11 , 1401/4/8
کد خبر: 000013421
بازدید: 1324
12 توصیه برای آب کردن چربی های شکم

چربی های شکم تنها ظاهر شما را زشت نمی‌کند و موضوع از بین بردن چربی های شکم تنها برای به دست آوردن شکمی صاف نیست بلکه سلامت شما را نیز تحت شعاع قرار می دهد.

مناسب ترین برنامه کاهش چربی شکم، بهترین نوشیدنی برای از بین بردن چربی شکم چیست؟ معجون برای از بین بردن چربی شکم وجود دارد؟ سریعترین راه لاغری شکم و پهلو کدام است؟ شکستن چربی شکم چگونه میسر می شود؟ استفاده از روغن برای کوچک شدن شکم تاثیری دارد؟ آیا چربی شکم با سشوار از بین می رود؟ درمان خانگی کوچک شدن شکم کدام است؟ سوزاندن چربی شکم و پهلو با چه ورزشی تسریع می شود؟

به گزارش گروه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، چربی شکم خطر ابتلا به دیابت، فشار خون بالا و بیماری قلبی را افزایش می دهد. علاوه بر این، می تواند سکته مغزی و حمله قلبی را به دنبال داشته باشند. در بانوان اگر چربی دور کمر تقریبا 90 سانتی متر  و بیشر باشد، نشانه‌ای از وجود مقادیر ناسالم چربی شکم است.

بیشتر بخوانید: آیا دیابت باعث چاقی می شود؟

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فشار خون

بیشتر بخوانید: برای سلامت قلب چه غذایی بخوریم؟

12 توصیه برای آب کردن چربی های شکم
12 توصیه برای آب کردن چربی های شکم

چگونه می توانیم از آن اجتناب کنیتوانیم چربی های شکمی را بسوزانیم؟

12 نکته برای سوزاندن چربی های شکم وجود دارد:

  1. ورزش منظم: ورزش به ویژه در سوزاندن چربی های سرسخت موثر است. ورزش را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.
  2. صاف بایستید: داشتن وضعیت بدنی خوب، شکم شما را صاف تر نشان می دهد و همچنین با انجام ورزش روزانه از بسیاری از دردها جلوگیری می کند.
  3. تمریناتی انجام دهید که عضلات شکم شما را به چالش بکشد.
  4. در هفته  150 دقیقه ورزش کنید که کمی بیشتر از 20 دقیقه در روز است. دوچرخه سواری یا دویدن می تواند گزینه ی خوبی برای تمرینات روزانه باشد. 150 دقیقه در هفته کمترین زمانی است که برای از بین بردن چربی های شکم می توانید اختصاص دهید.
  5. سخت تمرین کنید. فقط دو دقیقه و نیم ورزش سخت 200 کالری می سوزاند.
  6. مقداری میوه بخورید میوه هایی مانند پاپایا و آناناس برای رسیدن به هدف کاهش وزن بسیار مفید بوه و آنها حاوی آنزیم هایی هستند که با کمک به تغذیه باعث می شود کمتر احساس نفخ کنید
  7. شاه توت  و بلوبری بخورید تحقیقات نشان داده اند که این دو میوه به برخی افراد کمک می کند درصد چربی بدن خود را کاهش دهند.
  8. از شکم خود محافظت کنید غذاهای پروبیوتیک مانند کفیر و ماست بخورید که به حفظ سلامت فلور روده کمک می کند. 
  9. چربی های سالم را حذف نکنید شما برای کاهش چربی های خود تلاش می کنید، پس آیا باید چربی سالم را کاهش دهید؟ نه نه نه نه. مطالعات نشان داده‌اند که اسیدهای چرب موجود در روغن زیتون، آجیل و آووکادو به زندگی سالم و کاهش وزن کمک می‌کنند.
  10. فیبر محلول را فراموش کنید از سبوس جو و لوبیا دوری کنید.
  11. مقداری فیبر نامحلول به رژیم غذایی خود اضافه کنید. میوه ها، گندم کامل و آجیل بهترین گزینه برای این مورد هستند.
  12. نفخ خود را کاهش دهید؛ از مصرف نوشابه، غذاهای شور و چرب خودداری کنید. این غذاها و نوشیدنی ها باعث می شوند که احساس ناراحتی کنید. آهسته غذا بخورید و آدامس نجوید تا هوای زیادی وارد معده خود نکنید.

بیشتر بخوانید: خوراکی های مفید برای ورزش در تابستان

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید