11:53 , 1401/11/4
کد خبر: 000019171
بازدید: 1808
12 ساعت زجر و شکنجه به دستور مادر بی رحم

پسر جوان که توسط مادر و دایی هایش ربوده شده بود با شکایت به پلیس مدعی شد به مدت 12 ساعت در کمپ ترک اعتیاد شکنجه شده است.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، پسر جوان با اتهام آدم ربایی از مادرش شکایت کرد. پسر 22 ساله در اظهارات خود گفت: مدتی است که پدر و مادرم از هم طلاق گرفته اند. من دانشجوی کامپیوتر هستم و با مادرم زندگی میکنم امام برادرم با پدرم زندگی میکند.

با اینکه من پیش مادرم بودم اما همیشه با هم اختلاف داشتیم. مادرم آنقدر من را اذیت می کرد که حتی نمی توانستم بدون اجازه او آب بخورم.

دایی هایم را برای دزدیدن من اجیر کرد

در همین بین یک روز دایی هایم با دستور مادرم من را به زور از خانه دزدیدند. آنها من را به کمپ ترک اعتیاد بردند و من را بستری کردند. در حالی من اصلا اعتیاد ندارم.

بیشتر بخوانید: دختر پولدار به دام مهندس بی پول افتاد/ بیماری لاعلاج گرفت

حدود 12 ساعت در کمپ ترک اعتیاد زندانی بودم. آنها من را حبس کرده و شکنجه ام میدادند. هرچه می گفتم که من اعتیاد ندارم باور نمی کردند و کسی به حرفم گوش نمیداد. تا اینکه به صورت پنهایی و دور از چشم انها با وکیل خانوادگی مان تماس گرفتم و به او اطلاع دادم که در چه وضعیتی گرفتار شده ام. کمی بعد وکیل‌مان سر رسید و با انجام آزمایش اعتیاد توانست من را نجات دهد.

بیشتر بخوانید: قاتلی که برای 200 میلیون زن و شوهر بروجردی را به گلوله بست

پسرم دروغ می گوید/ میخواهد از من انتقام بگیرد.

با شکایت پسر جوان، به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، مادر او به دادسرا احضار شد، اما زن میانسال در تحقیقات منکر شد و گفت: پسرم مدتی بود با من اختلاف داشت و این آدم‌ربایی و حبس در کمپ را به گردن من انداخته است تا از من انتقام بگیرد. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات در رابطه با این موضوع و احضار دایی‌هایش ادامه دارد.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید